Heb, integenstelling van de reactie ten aanzien van het handelen van Bol.Com. totaal andere ervaringen met dit bedrijf.
Ben al jaren een klant van hen, maar heb echter nog nooit een dubbele afschrijving ontvangen ten aanzien van mijn bestellingen.
Zij geven je namelijk diverse keuze mogelijkheden om de bestelde producten te betalen waaruit je zelf mag kiezen. In mijn geval van af het begin gekozen voor het betalen middels acceptgirokaart.
Daarnaast, kun je exact volgen wat, hoe en wanneer je de producten kunt verwachten, wat de levertijd is en wanneer het verzonden is geworden.
Daarnaast, hebben zij inderdaad hun regels, maar daar ga je dan ook mee accoord op het moment dat je als klant aan meldt. één regel is dan ook zeer duidelijk, nl dat bij binnenkomst van je geplaatste order het bedrag binnen veertien dagen bij hun op de rekening moet staan.
Ook dat ben ik wel eens vergeten, echter kreeg ik dan via hen een keurige mail toe gezonden met het verzoek het bedrag alsnog per omgaande over te maken.
Daarnaast, kun je - mocht er al iets verkeert zijn gegaan zijn, contact opnemen met de klantenservice die je de nodige informatie verstrekken hoe te handelen. Je kunt een mail verzenden naar de afd. Custumer Services Support, die jouw mail onmiddelijk bevestigen -bericht van ontvangst- en dat ze zo spoedig mogelijk jouw vraag of klacht of noem maar op zullen behandelen en dit krijg je -antwoord- dan ook weer toegezonden.
Je wordt er daarnaast ook van op de hoogte gebracht, dat dit enige tijd kan duren en dat vind ik zeer begrijpelijk daar zij -gezien deze grote organisatie - niet kunt verwachten dat je binnen een dag al respons krijgt op je vraag.
Persoonlijk heb ik nooit langer dan een week, meestal vroeger respons gekregen op mijn mail.
Om één voorbeeld te noemen heb ik nog vrij recentelijk een mail verzonden ten aanzien een gekochte camera, merk X die ik bij hen besteld had, maar er achter kwam dat er geen! Nederlandse beschrijving en software bij zat.
Alleen alles in talen die ik niet spreek of begrijp. Heb hierover eerst de fabrikant telefonisch benadert, en kreeg te horen dat de Nederlanse vertaling - manual etc. bij hen te verkrijgen was, echter alleen indien ik van te voren 20 euro zou over maken. Dit heb ik dus in mijn mail aan Bol kenbaar gemaakt, en kreeg daarop een mail terug dat indien ik de kopie van de faktuur, mijn naw gegevens en bankrekening door wilde faxen dit geld van hen per omgaande op mijn bankrekening zou worden gestort.
En zo gezegd, ook zo door hen uitgevoert.
En alhoewel er wellicht mensen zijn met minder leuke ervaringen of gedragingen van Bol medewerkers, ook zij graag behandeld wensen te worden zoals wij zelf.
[/b]