Pagina 1 van 1

Roeitrainer bij wehkamp

Geplaatst: 27 feb 2008 14:37
door Riply
Hallo,
Ik heb op 14 februari een roeitrainer van wehkamp binnen gekregen die ik had besteld. Mijn man heeft hem in dat volgende weekend in elkaar gezet en vervolgens ben ik hem gaan gebruiken. In no time ging het ding stuk...het zitje verschoof en maakte een deuk in de balk waar het zitje overheenschuift, en de draad naar het telcomputertje was ook stuk. Meteen de maandags met wehkamp gebeld en dit uitgelegd, ze boden me aan om een nieuwe te sturen wat normaal gesproken heel acceptabel is natuurlijk. Maar ik was best wel geschrokken van de kwaliteit van die roeitrainer en ik heb gezegd dat ik liever van de koop af zie vanwege die reden. Daar zou ik over worden teruggebeld ,want dat moest intern besproken worden. Vandaag , na 9 dagen dus maar even zelf naar de stand van zaken gevraagd omdat ik niks hoorde....ja hoor ,u bent gebeld, maar geen gehoor :evil: Je raad het al, ik mocht hem omruilen. Ik weer uitgelegd dat dat niet de vraag was waarvoor zij 9 dagen moesten beraadslagen, ik wou dat die roeitrainer werd opgehaald en van verdere koop afzien. Maar dat is geen optie zeggen ze, alleen omruilen en betalen :?

Staan zij in hun recht of mag ik idd van koop afzien omdat dat artikel kwalitatief zo tegenvalt? Ik bedoel ,wat als die 2e ook zo snel stuk gaat? Wat heb ik daar aan :?

groetjes riply

Re: Roeitrainer bij wehkamp

Geplaatst: 27 feb 2008 14:42
door Pruim
Hij wordt omgeruild, en daar is toch niets mis mee? Voor zover ik weet hoeft een winkel niet zomaar iets terug te nemen van een klant omdat het niet bevalt.