KPN/Het Net surfen en bellen onbeperkt.
Geplaatst: 27 feb 2008 18:35
Graag draag ik KPN/Het Net als meest klant onvriendelijke bedrijf in Nederland voor.
Redenen:
Hardnekkig niet terugbellen van managers ondanks telefonisch keer op keer toezeggingen. Hierdoor kun je in grote problemen komen, kom je als wanbetalet te boek te staan en wordt je afgesloten!
De wil van de klant is er, maar die van de bedrijfsmanager kennelijk niet.
Op aangetekende brieven wordt gereageerd met een schriftelijke bevestiging van ontvangst en vervolgens hoor je niets meer.elfs het IMK reageert niet.
Het bellen van het bekende 0900 (45 cent per minuut)nummer blijkt niet effectief aangezien de medewerkers veelal niet diep in het systeem kunnen kijken en geen probleem op kunnen lossen. Ook de afdeling retentie Antwerpen blijkt hierin beperkte mogelijkheden te hebben.
Als je je klacht per mail aangeeft duurt het weken voordat je iets terug hoort. Als men dan een poging doet om te bellen en je op dat moment niet in de gelegenheid bent om op te nemen, krijg je een mailtje dat de klacht als opgelost wordt beschouwd!
Als je problemen/verbeterpunten in een eerlijk gesprek wilt bespreken, blijkt dit niet mogelijk te zijn.
De Primafoonwinkels kunnen bij problemen geen hulp bieden.
Pluspunt: je mag er wel een 0900 nummer bellen om zelf iets op proberen te lossen.
Wie kan/wil er opstaan om deze problemen te bespreking met iemand die zich binnen dit bedrijf verantwoordelijk voelt en zo het leed van de afgelopen 2,5 jaar die ik heb ervaren, bij anderen kan voorkomen.
Astraaltje
Redenen:
Hardnekkig niet terugbellen van managers ondanks telefonisch keer op keer toezeggingen. Hierdoor kun je in grote problemen komen, kom je als wanbetalet te boek te staan en wordt je afgesloten!
De wil van de klant is er, maar die van de bedrijfsmanager kennelijk niet.
Op aangetekende brieven wordt gereageerd met een schriftelijke bevestiging van ontvangst en vervolgens hoor je niets meer.elfs het IMK reageert niet.
Het bellen van het bekende 0900 (45 cent per minuut)nummer blijkt niet effectief aangezien de medewerkers veelal niet diep in het systeem kunnen kijken en geen probleem op kunnen lossen. Ook de afdeling retentie Antwerpen blijkt hierin beperkte mogelijkheden te hebben.
Als je je klacht per mail aangeeft duurt het weken voordat je iets terug hoort. Als men dan een poging doet om te bellen en je op dat moment niet in de gelegenheid bent om op te nemen, krijg je een mailtje dat de klacht als opgelost wordt beschouwd!
Als je problemen/verbeterpunten in een eerlijk gesprek wilt bespreken, blijkt dit niet mogelijk te zijn.
De Primafoonwinkels kunnen bij problemen geen hulp bieden.
Pluspunt: je mag er wel een 0900 nummer bellen om zelf iets op proberen te lossen.
Wie kan/wil er opstaan om deze problemen te bespreking met iemand die zich binnen dit bedrijf verantwoordelijk voelt en zo het leed van de afgelopen 2,5 jaar die ik heb ervaren, bij anderen kan voorkomen.
Astraaltje