LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overname Speedlinq door Telfort kost geld!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
ouwehand

Overname Speedlinq door Telfort kost geld!

Ongelezen bericht door ouwehand »

Vorige maand liet mijn internet serviceprovider Speedlinq weten te worden overgenomen door Telfort. Dat zou geen wijzigingen inhouden voor mijn huidige internet- en telefonie-abonnement bij Speedlinq. Sindskort word ik voortdurend gebeld door Telfort. Men zegt dan dat ik moet kiezen tussen overstappen naar Telfort of naar een andere provider. Als ik mijn huidige abonnement gewoon wil continueren, dan moet ik betalen voor het behoud van mijn telefoonnummer en voor de verzending van een nieuw bruikleen-modem. Het bruikleen-modem weigeren mag niet. Ik wil mijn huidige abonnement gewoon voortzetten zoals het was. Mijn huidig modem is nog maar een jaar oud en doet het nog prima. Waarom zou ik dan extra kosten moeten maken? Dat Speedlinq wordt overgenomen door Telfort is toch niet mijn probleem?

TdeHond

Re: Overname Speedlinq door Telfort kost geld!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Het wordt wel uw probleem als u zich door Telfort laat overnemen. Trouwens ook als u aangeeft dat u niet naar Telfort wil.
Ik raad u aan om zowel telefonisch als via aangetekende brief aan te geven bij Telfort dat u niet naar hen wilt overgaan, om de nodige narigheid te voorkomen zie andere forums waarin over Telfort verhaald wordt.
Ik ben nu al maanden bezig om geld terug te krijgen van Telfort wat door onterechte incasso ( zonder mijn toestemming of ooit een contract met Telfort gehad te hebben) is afgeboekt :twisted:
Mocht u besluiten niet naar Telfort te gaan is het dus zaak om goed in de gaten te houden of u alsnog bestolen wordt door dit bedrijf.
In afwachting van mijn geld verblijf ik.

TdeHond

Re: Overname Speedlinq door Telfort kost geld!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Update onterechte automatische incasso's door Telfort.
Het bedrag in Januari is eindelijk teruggestort. Nu het bedrag van Februari nog, maar dat zal wel goed komen.
De selectieve blokkade werkt. Er wordt geen geld meer afgeboekt door Telfort in Maart.

Gesloten