Orange ADSL en telefonie abonnement
Geplaatst: 28 feb 2008 11:52
Sinds 18 december j.l. ben ik de, ongelukkige,gebruiker van een ADSL + telefonieaansluiting van Orange.
De aansluiting werd geregeld volgens afspraak. Eerste en ook meteen laatste positieve actie van Orange.
De problemen begonnen vanaf het begin: met het niet gebeld kunnen worden. De lijn valt steeds weg of degene die mij belt krijgt meteen de voicemail.
Natuurlijk hierover Orange gebeld en gemaild, en gebeld en gemaild etc.
Dit probleem zou liggen aan het feit dat de lifebox niet binnen en meter afstand was aangesloten op de kabel van KPN. Ik had de lifebox namelijk in de huiskamergezet. Dus: op advies van Orange met een zeer korte leiding de lifebox in de meterkast aangesloten.
Resultaat: Geen oplossing van het probleem. Computers moeten dus nu via Wifi een connectie met de lifebox maken.
Volgende probleem. Wifivalt steeds uit. Regelmatig helpdesk gebeld, mail gestuurd etc. geen reactie van Orange. Ze geven totaal geen reactie op mails die ik stuur. Telefonische helpdesk weet mij te vertellen dat Lifebox grote problemen heeft en dat Wifi alleen werkt binnen een straal van 3 meter.
Ook ik zit nog steeds te wachten op een 8MB aansluiting (waarvoor ik dus al sinds dec 07 betaal) Ik krijg steeds te horen dat dit deze maand zal plaastvinden. Dit zeggen ze nu dus al drie maanden en nog is er geen uitzicht op 8Mb.
Het ergste vind ik dat de problemen met de telefonie nog steeds niet zijn opgelost! het is toch belachelijk dat ze zelfs dat probleem niet kunnen oplossen.
De aansluiting werd geregeld volgens afspraak. Eerste en ook meteen laatste positieve actie van Orange.
De problemen begonnen vanaf het begin: met het niet gebeld kunnen worden. De lijn valt steeds weg of degene die mij belt krijgt meteen de voicemail.
Natuurlijk hierover Orange gebeld en gemaild, en gebeld en gemaild etc.
Dit probleem zou liggen aan het feit dat de lifebox niet binnen en meter afstand was aangesloten op de kabel van KPN. Ik had de lifebox namelijk in de huiskamergezet. Dus: op advies van Orange met een zeer korte leiding de lifebox in de meterkast aangesloten.
Resultaat: Geen oplossing van het probleem. Computers moeten dus nu via Wifi een connectie met de lifebox maken.
Volgende probleem. Wifivalt steeds uit. Regelmatig helpdesk gebeld, mail gestuurd etc. geen reactie van Orange. Ze geven totaal geen reactie op mails die ik stuur. Telefonische helpdesk weet mij te vertellen dat Lifebox grote problemen heeft en dat Wifi alleen werkt binnen een straal van 3 meter.
Ook ik zit nog steeds te wachten op een 8MB aansluiting (waarvoor ik dus al sinds dec 07 betaal) Ik krijg steeds te horen dat dit deze maand zal plaastvinden. Dit zeggen ze nu dus al drie maanden en nog is er geen uitzicht op 8Mb.
Het ergste vind ik dat de problemen met de telefonie nog steeds niet zijn opgelost! het is toch belachelijk dat ze zelfs dat probleem niet kunnen oplossen.