Pagina 1 van 1

ABN Amro / SOLVEON INCASSO

Geplaatst: 28 feb 2008 13:01
door Dippie81
Hallo,

Ik zoek mensen die ook problemen hebben/hadden met Solveon Incasso (door ABN Amro) en eventuele tips, waarmee ik mijn probleem kan oplossen.

Zonder pardon (terwijl er een betalingsregeling is getroffen) wordt onze rekening geblokkeerd en niet meer gedeblokkeerd, terwijl de termijn op tijd binnen is.

Op een fax, brief of email reageren ze niet tot nauwelijks. Ze bellen met een prive nr overdag naar ons huis, terwijl ik heb aangegeven dat er overdag niemand thuis is.

Heb mn 06-nr doorgegeven en vermeld dat ik op mn werk echter moeilijk bereikbaar ben, maar b.g.g. ze mijn voicemail kunnen inspreken. Dit doen ze niet.

Heb jij ook een probleem of gehad met Solveon, is jou rekening ook geblokkeerd of geblokkeerd geweest?

Ik heb gezocht op internet en zonder vooraankondiging, zonder overleg met een deurwaarder, danwel uitspraak van een rechter kunnen ze niet zomaar je rekening blokkeren en deze geblokkeerd laten. Aan de telefoon wordt ik telkens op zn minst verre van normaal aangesproken en te woord gestaan, terwijl ik er uit wil komen met hen.

In September 2007 is er een regeling getroffen voor 100 euro per maand aan aflossing (grote schuld 1000 euro). September, Oktober en NOvember netjes betaald. Echter December ivm een incasso voor de NUON, heb ik geen 100 euro kunnen overmaken. Ik heb toen optijd een email gestuurd met de vraag om bevriezing van t bedrag en dat ik einde januari 2008 de achterstand van december 2007 en de termijn van januari zou overmaken. Hierop geen reactie gehad. Een fax verstuurd met kopie email en bijlage bewijsstukken betaalbewijzen. Hierop eveneens geen antwoord. Ik de faxbevestiging, email en bewijsstukken per post verzonden (helaas niet aangetekend verzonden). Hun openingstijden zijn mijn werktijden. Ik mag / kan op mn werk niet bellen. Die opaar keer dat ik ze aan de lijn heb gehad, heb ik vrijgenomen of had ik vrij.

Zaterdags zijn zij niet bereikbaar. 20 januari is opeens mn bankrekening bij de ABN Amro geblokkeerd voor internetbankieren, pas geblokkeerd en dat zonder aankondiging, bewijs van verstuurde faxen, brieven e.d.

Ik had toevallig vrij (ivm oma';s verjaardag) en heb ze gebeld. Verre van vriendelijk werd ik te woord gestaan. Mn rekening werk onder 1 voorwaarde gedeblokkeerd zodra zij de achterstand + termijn januari ingehoduen hadden. (2 x 75 euro = 150 euro). Ik moest wel naar ABN Amro vestiging om met mn IDkaart de rekening te laten deblokkeren.

Aan de telefoon en ook nogeens op de vestiging van ABN Amro overeengekomen, dat einde februari 75 euro betaald zou worden en vanaf dan 100 euro per maand. Telkens rond de 25e (dan wordt mijn salaris gestort), doch voor de 1e van de maand zou het termijn worden overgemaakt aan Solveon.

Woensdag 20 februari ontvang ik een brief van Solveon met de bevestiging van betalingsregeling (een maand later dus) en een brief (eraan vastgeniet) vanwege de achterstand??? 75 euro die voor 01-02-2008 betaald had moeten worden? Een miscommunictie dus, maar dat terwijl 2 maal is gezegd rond de 25e van de maand. Ze giingen akkoord, dan wel telefonisch tot tweemaal toe, dus niets geen bewijs. In de brief met de achterstand, die ik scheen te hebben stond, dat het bedrag binnen 14 dagen na datum van de brief (19-02-2008) betaald moest worden, doch voor 04-03-2008 binnen moest zijn bij hen. In de brief van de betalingsregeling stond dat er een bedrag van 100 euro betaald moest worden zoals afgesproken, wel voor 01-03-2008.

Ookal was dit niet afgesproken, had ik nog de tijd toch die achterstand a 75 euro en de termijn van 100 euro = 175 euro aan hen te betalen.

Afgelopen zaterdag wilde ik savonds de rekeningen betalen en zo ook aan Solveon, bljkt mn rekening opnieuw geblokkeerd. Daar zat je dan, 2 verjaardagen in t weekend, gelukkig overdag wel de boodschappen gedaan, maar zonder geld, zonder benzine om maandag weer naar t werk te kunnen en Solveon die maandag pas weer bereikbaar was. Ik maandag direct gebeld dus, blablabla, zoals afgesproken in januari na de eerste blokkade, werd er 75 euro afgeschreven en het restand aan saldo vrijgegeven. Echter de blokkade gaat er niet (meer) vanaf omdat er tevaak is geblokkeerd en gedeblokkeerd??!??!?! In januari eenmaal geblokkeerd en gedeblokkeerd en afgelopen weekend opnieuw geblokkeerd?

Ik heb dus het restand aan saldo aan de balie bij de ABN Amro opgenomen en gestort op de giro. Gelukkig heb ik nog een andere rekening anders had ik echt gezeten met de overige betalingen. Tja zegt de mevrouw van Solveon, dan betaald u maar met acceptgiro en overschrijvingskaarten. Die heb ik dus niets. Vaste lastren gaan automatisch normaal gesproken en de rest betaal ik via internet, dus heb geen overschrijvingskaarten. ]

Ik zou een brief thuis krijgen, ter bevestiging van de regeling en die heb ik gisteren dd, 27-02-2008 inderdaad gekregen.Nu staat daarin vermeld, 100 euro per maand moet worden overgemaakt elke maand voor de 25e, terwijl ik heb gezegd dat ik pas op de 25e van elke maand mn salaris krijg. En zodra het salaris gestort is, moet ik contact opnemen met Solveon en kan ik akkoord krijgen het restant op te halen aan de balie, etc. tot het openstaande bedrag is afbetaald. Er staat nu nog een 600 euro open. Dit betekend als ik niet meer dan 100 euro per maand kan aflossen, ik zo 6 maanden lang moet bellen, contact geld ophalen bij de ABN, moet storten op de giro, etc.

Weet iemand of een incassoburo als Solveon, gerechtigd is zonder schriftelijke aankondiging vooraf, zonder uitspraak van de rechter, zonder bevel van een deurwaarder een rekening kan blokkeren, en deze niet meer vrij te geven ook na inhouding van het termijnbedrag?

Diana

Re: ABN Amro / SOLVEON INCASSO

Geplaatst: 28 feb 2008 17:48
door Waterlelie
Weet iemand of een incassoburo als Solveon, gerechtigd is zonder schriftelijke aankondiging vooraf, zonder uitspraak van de rechter, zonder bevel van een deurwaarder een rekening kan blokkeren, en deze niet meer vrij te geven ook na inhouding van het termijnbedrag?
Weest blij dat ze niet het restant van de vordering van je salaris die op je rekening binnenkomt hebben ingehouden. Solveon is onderdeel van ABN AMRO. ABN AMRO is degene die je rekening blokkeerd omdat ze nog geld van je krijgen en dat mogen ze, zonder een of ander bevel rechter aangezien je een vordering bij hun heb. Lees de Algemene Voorwaarden maar even.

Ps. Deze betalingsachterstand word ook geregistreerd bij de BKR.

Re: ABN Amro / SOLVEON INCASSO

Geplaatst: 01 mar 2008 20:43
door wwre
Waarschijnlijke gang van zaken:
Het blokkeren zal automatisch gegaan zijn, de brief te laat doorgelezen door de juiste staffmember.

Afgezien van dat, een betalingsregeling treffen en vervolgens je termijnen niet na kunnen komen getuigd niet van een hoge kredietwaardigheid. Niet bekritiserend bedoeld, maar zo zal de ABN AMRO dat benaderen, ook al zal u dat anders zien. Zij zien immers niet wat u zien, of willen dat niet.

Re: ABN Amro / SOLVEON INCASSO

Geplaatst: 21 nov 2008 13:26
door dion13
heb het ook onder vonden dat mijn prive rekening geblokeert is dus
geen rekeningen betalen of niets
ik vind het niet kunnen dat je prive rekening word geblokeert ik vind het eerder strafbaar dus ik vind gewoon misdadig meer niet.
gr dion

Re: ABN Amro / SOLVEON INCASSO

Geplaatst: 21 nov 2008 19:56
door faas1
Solveon gemachtigd is om namens ABN AMRO rekeningen te blokkeren wanneer er bijvoorbeeld sprake is van een betalingsachterstand e.d.

Natuurlijk blokkeerd Solveon niet zomaar een rekening, hier moet meer vooraf zijn gegaan. Of niet soms :?: ABN AMRO zal best haar klanten een brief sturen/benaderen over het feit dat er een betalingsachterstand is.

Het klopt tevens ook dat Solveon bij het BKR meld dat je bij het aflossen van een lening tekort bent geschoten met aflossen. Deze notering blijft 5 jaar achter je naam staan. Dit houdt in dat het 5 jaar lang heel moeilijk wordt om geld te lenen.

Succes!

Re: ABN Amro / SOLVEON INCASSO

Geplaatst: 23 apr 2010 21:16
door dolittle
Effe voor degene die hier nog informatie naar zoekt:
(aangezien topic best oud is...)

Ik had ook een schuld bij hun, waardoor me rekening geblokkeerd werd.
Dit betekende contact opnemen met solveon (abn kon niks...).
Een regeling getroffen met die gasten, en de enigste mogelijkheid om de rest van me loon te krijgen was om dit contant op te halen bij me abn vestiging, moest wel eerst de regeling maken met solveon uiteraard,
9/10 x werkte dit prima 1 of 2 x storing gehad waardoor ik dag erna moes terug komen...
Het process ging zo:
1. Bellen met solveon voor het optenemen bedrag (moest bij elke opnamen).
2. Naar me abn vestiging, bij de kas zeggen dat je geld wilt opnemen via solveon.
3. Dan doen hun een controlle bij solveon met het afgesproken bedrag
4. Na goedkeuring kreeg ik het geld contant mee

ps: wel id meenemen.... en rekening nummer

opzich werkte dit prima...

hoop voldoende info te hebben gegeven aan mensen die dit willen weten...

Re: ABN Amro / SOLVEON INCASSO

Geplaatst: 26 apr 2010 10:34
door verkeersleider
Even ter info:

Je komt pas bij Solveon terecht nadat je eerst paar maanden bij Debiteuren Beheer heb gelopen. Die proberen eerst een oplossing te vinden en mocht het daar niet lukken dan gaat je rekening pas door naar Solveon. En dat je dan je afspraken niet nakomt getuigd niet van handigheid.

Dus meteen te roepen dat het schurken zijn? Je hebt zelf geld geleend of bent een afspraak niet nagekomen en als je dan gewoon niet betaald dat blokkeert men je rekening.

Tja en Solveon is niet de makkelijkste.

Re: ABN Amro / SOLVEON INCASSO

Geplaatst: 25 jun 2010 10:13
door Liesveld1
Beetje vermoeiend dit soort "klachten". Je komt pas bij een incassoburo terecht als je een aanzienlijke achterstand hebt. Hier ben je zelf verantwoordelijk voor want je bent een overeenkomst met iemand aangegaan. Indien jij je verplichting niet nakomt dan ben je gewoon de pineut en dan ga je in mijn optiek geheel terecht naar een incassoburo.

Banken en andere grote instanties kunnen toch niet met iedereen een half afbetalingsbeleid gaan opstellen. Kost gigantisch veel tijd en geld en lost vaak helemaal niets op.

Re: ABN Amro / SOLVEON INCASSO

Geplaatst: 08 jul 2010 06:39
door verkeersleider
Tja ook beetje moe van dit soort gezeur
Je komt niet zomaar bij Solveon terecht

Eerst krijg je van bank een brief dat je achterloopt
Dan ga je naar debiteuren beheer en als je met hun uiteindelijk niks kan regelen (en hun blokkeren ook je rekening soms) dan ga je na maand of 3 naar Solveon.

Tja wie leent moet ook eens terug betalen.

Re: ABN Amro / SOLVEON INCASSO

Geplaatst: 15 jul 2010 14:43
door gedupeerde
Je ben bijna machteloos tegen deze bedrijven,ze maken er een bende van en dat gaat ten koste van de klanten,maar daar heeft abn amro gewoon geen belang bij,en staan je gewoon niet te woord,ik heb ook een klacht ingediend bij de abn amro zelf over een afdeling,wat bleek nu kreeg ik een brief terug van de afdeling waar de klacht over ging,met wij hebben onderzocht en hier uit blijkt dat u klacht niet gegrond is...wat een onzin,toen een klacht in gediend bij kifid,kifid abn amro aan geschreven tot 5 keer toe naar 6 maanden reageerde ze een keer op de brief van kifid(wat heeft deze organistatie eigenlijk voor zin?)met allemaal tegenstrijdigheden ik allemaal bewijs er bij gezocht en weer naar kifid gestuurd,komt kifid met een conclussie echt helemaal nergens opgebaseerd,alleen maar een geschreven brief van abn amro,en dat nemen ze voor waarheid aan,het is een schande de organisatie kifid,ze zijn gewoon bang van de abn amro,ook wel begrijpelijk want kifid heeft hun bestaanrecht aan de banken te danken,abn amro is inmiddels hier bij aan gesloten,maar ga dan niet praten over een onafhankelijke instelling,want dit is dus absoluut niet waar

Re: ABN Amro / SOLVEON INCASSO

Geplaatst: 15 jul 2010 14:52
door gedupeerde
en volgens mijn zie ik hier veel reactie van medewerkers van solveon en van de abn amro bank,en dat wat een onzin dat er reactie komen je komt zo maar niet bij solveon terecht,ik hoop niet dat je een eigenaar van een zaak of ondernemer bent,eens kijken of je dan nog zo makkelijk reageert,als de bank zonder redenen van opgaaf je rekening courant opzegt,omdat ze geld nodig hebben om in geld verschillende beleggingen in Amerika te investeren,en dat ze dan solveon achter je aan sturen,die juridisch geen kant nog wal raken,op kantoor van solveon werken ook heel veel vakantie krachten volgens mijn...let op er zit een heel groot verschil tussen een advocaat en een juridisch medewerker,maar dat verschil zal je wel merken als je ze aan de telefoon krijgt of er een brief van krijgt,juridisch zijn ze niet goed onderlegt,als het ook maar een beetje moeilijk wordt dan haalt abn amro solveon ook van de zaak en wordt het uitbesteed aan een advocaten bureau,dus met opmerkingen als ligt aan je eigen dat je met ze te maken krijgt ben ik het echt niet eens,dus medewerkers van solveon en abn amro waarom reageren jullie hier op,jullie hebben al elende genoeg veroorzaakt lijkt me,door wie komt deze crisis ook alweer???

Re: ABN Amro / SOLVEON INCASSO

Geplaatst: 15 jul 2010 16:32
door tennis
Vertel eens, wat je van het forum wil weten, of zijn je berichten alleen bedoeld, als uitlaat klep?

Re: ABN Amro / SOLVEON INCASSO

Geplaatst: 22 jul 2010 11:15
door verkeersleider
Toch beetje appels met peren vergelijken
Nee ben geen medewerker van een bank, maar als je bij een incasso buro terecht komt is dat niet vanzelf gebeurd.
En dan maak je een betalingsregeling en komt die niet na omdat het je even niet uitkwam. Tja dan zijn ze niet de makkelijkste.

Mocht je er zelf niet uitkomen, zoek dan hulp bij bijv de gemeente ofzo
En het feit dat banken de problemen in de wereld hebben veroorzaakt is ook beetje flauw.

Bedoel je bent zelf verantwoordelijk voor je inkomsten en uitgaves. Daar kun je moeilijk iemand anders de schuld van geven

En tja ben zelf ook zelfstandige en weet hoe makkelijk het soms is te ver vooruit te kijken of extra te lenen.

Sterkte

Re: ABN Amro / SOLVEON INCASSO

Geplaatst: 24 feb 2012 15:05
door HansBouwman
Kerkrade, 23 februari 2012.

Geachte heer/ mevrouw G van Munster,

Ik heb van U de brief van 14 februari jl. in goede orde ontvangen. Door ziekte kon ik niet eerder reageren, hierbij mijn reactie.

Wat beslaglegger Taxipost aangaat kan ik vrij kort zijn, wij zijn al 6 jaar bezig om deze zaak naar ieders tevredenheid op te lossen, steeds zonder succes. Taxipost blijft beweren dat wij betalingen aan hun schuldig zijn ondanks dat ik met betalingsbewijzen het tegendeel kan aantonen. De enige die tot nu toe geweigerd heeft te kijken dat wij betalingsbewijzen hadden was taxipost zelf. Daarvoor zijn ze meermaals uitgenodigd geweest bij ons. Ook weigerden zij naar de rechtszaal te komen om te kijken dat wij betaald hadden. Dat vond de rechter ook al vreemd. De advocaat van hun wilde ook niets inzien omdat dat volgens hem niet zijn opdracht was. Hij hoefde alleen maar te zorgen dat wij gingen betalen en de rest was onbelangrijk voor hem zei hij zelf. Daarom kwam hij al met betalingsvoorstellen voor dat we de rechtszaal van binnen gezien hadden. De rechter wilde helaas ook geen betalingsbewijzen inzien want hij was geen financieel deskundige en mocht dat dus niet. Die mocht ik voor 4 tot 6 duizend euro zelf inschakelen hiervoor (wat ik helaas niet kan betalen). Taxipost zou dat sowieso niet betalen volgens hun advocaat. Ook voelde de rechter volgens mij wel aan dat er iets mis was.
De rechter (waarschijnlijk omdat hij zelf ziek geworden was) heeft jammer genoeg zelf geen uitspraak gedaan maar een andere rechter die niet aanwezig geweest was bij de rechtszaak. In beroep gaan kan ik helaas niet meer want alle centjes zijn op om de volgende rechtszaak, de advocaat of de financieel deskundige te betalen. De advocaat wilde ook graag eerst weer betaald worden wat volgens hem was alles wat ik aan hem betaald had ook al aan onkosten opgegaan. Ook zowel de bank als de belastingdienst krijgen nog heel erg veel geld van mij waarbij de opbrengst van het pand maar een schijntje is wegens overwaarde hypotheek en verdere leningen daaraan gekoppeld.
Wij worden ondanks alle tijd en werk die wij inmiddels in de taxipost soap gestoken hebben van het kastje naar de muur gestuurd. Het is nu inmiddels ook wel weer duidelijk dat ik dadelijk met mijn man en gehandicapte zoon op straat sta als men mijn huis gaat verkopen. Wat Taxipost daar mee wilt bereiken is mij ook niet duidelijk daar de opbrengst van het pand naar de bank gaat en ook de belastingdienst nog veel geld wil zien. Volgens een bevriende makelaar is met alle momentele schade aan het pand zelf door onverzekerde storm- en waterschade een snelle verkoopprijs van 125 duizend te verwachten en dat bij een schuld bij voornoemde instanties van heel veel meer dan 2 ton, waarschijnlijk zelfs meer dan een kwart miljoen. De bank geniet tenslotte het recht van hypotheek en belasting schijnt zoals ik gehoord heb de volgende in de rij te zijn. Als mij mijn bedrijf (mijn levenswerk) daardoor afgenomen gaat worden weet ik zeker dat ik nooit meer iets ga doen.
U dacht toch verder ook niet dat ik met taxipost een regeling wil ga treffen, ik ga toch niet schuld bekennen als ik niet schuldig ben!! Verder wilde ik ook even doorgeven dat ik dus ook niet die extra kosten ga, kan en wil betalen waaronder die 450 euro incassokosten. Wij hebben niet om deze onzin gevraagd. Dankzij Taxipost zijn we ook al heel veel klanten kwijt. Wij verkochten in het verleden heel veel aan België, dat is door Taxipost ook kapot gemaakt. Dus in het kort samengevat, ik ga dus niet nu voor hun kosten opdraaien, zij hebben mij al genoeg gekost!! Zelfs niet als het nodig was om mijn huis te redden.
Als laatste had ik graag nog even geweten wie de opdracht heeft gegeven om mijn zakenrekening te blokkeren. Ik heb met GGN incassobureau contact opgenomen en het is bij hun niet bekend wie deze opdracht heeft gegeven. Ik ben ook bij het bankkantoor in Kerkrade geweest, zij weten hier ook niets van.
Aangezien ik komende week toch mijn vaste lasten moet betalen waaronder als eerste de hypotheek gaat dit dus nu niet lukken aangezien ik met mijn pasje niet kan internetbankieren.
Mijn man heeft al met meerdere medewerkers van ABN-AMRO gebeld, de rekening deblokkeren schijnt niet mogelijk te zijn. Dat is spijtig, want ik wil toch graag aan mijn betalingsplicht van de hypotheek voldoen en dat wordt me nu heel moeilijk gemaakt, allemaal wegens het zeer kinderachtige gedoe van Taxipost.
Verder heb ik inmiddels ook al diverse kranten en televisieprogramma’s in Vlaanderen en Nederland aangeschreven om eens mee te kijken naar deze zaak. Ook heb ik diverse klachtencommissies, de Europese ombudsman en ook diverse ministeries in Vlaanderen aangeschreven omdat ik het gewoon helemaal zat ben. Deze ellende heeft mij al meer dan 100.000 euro gekost en wij zijn puur hierdoor al bijna failliet.
Natuurlijk ben ik bereid een van uw medewerkers hier bij mij te ontvangen om ook nog eens alle betaalbewijzen te komen bekijken onder het genot van een glaasje fris zoals we ook al eerder taxipost aangeboden hadden. Ik heb zelfs van de Belgische KBC-bank nieuwe afdrukken gekregen (bij hun geprint) om onze beweringen te kunnen staven wat normaal ook al een vrij duur grapje is om dit te kunnen krijgen, het is een hele stapel papier overboekingen waar taxipost schijnbaar van deze betalingen niets afweet. Want volgens hun eigen advocaat schijnen ze dat zelfs bij taxipost zelf niet meer na te kunnen gaan in hun administratie (ik dacht vanwege ouderdom of zoiets). Lijkt me vreemd, ook hun moeten toch zoiets bewaren zoals ieder ander bedrijf? Overigens heb ik zelf al vaker aan de spreadsheet van de openstaande posten van taxipost zitten te rekenen (samen met mijn man) en wij hebben het vermoeden (zoals ook al tegen de advocaat van taxipost gezegd) dat toen ze zelf bij hun administratie de software hebben gewijzigd (te zien aan andere factuurnummers en factuuropmaak) dat ze onze betalingen nooit geïmporteerd hebben in hun nieuwe software. Waarschijnlijk menen ze echter dat HUN computers geen fouten kunnen maken (of het bedienend personeel en programmeurs). Wij waren geloof ik ook hun enige buitenlandse rekeningklant waar zendingen in Nederland opgehaald werden dus daardoor is misschien wat fout gegaan. Helaas kan het ook namelijk wel eens voorkomen dat grote bedrijven zoals taxipost fouten maken, of niet soms? Het zou dan wel netjes zijn als ze dan ook proberen hun fouten op te lossen en niet de kop stijf willen blijven houden en maar blijven beweren dat ze geen fouten kunnen maken zonder eerst de zaak bestudeerd te hebben. Zouden ze wel die intentie gehad hebben was er al lang iemand van hun op bezoek geweest of ten laatste in de rechtszaal verschenen.

Ik hoop U hiermee voldoende geïnformeerd te hebben waarbij ik ook hoop dat er eens niet naar eigen opbrengsten in deze zaak maar naar ons als mens gekeken wordt.

Natuurlijk mag u deze brief ook naar taxipost doorsturen, graag zelfs, doen wij namelijk ook naar alle geïnteresseerde mediabedrijven en instanties. Mijn man heeft zelfs al stoute plannen speciaal hiervoor een website te gaan oprichten omdat websites een van zijn specialiteiten is, het maken van websites voor anderen en deze populair te maken.

Hopende op een snelle reactie zodat wij ook weer weten hoe wij verder moeten.

Mvg. Anja Bouwman
Hypotheeknummer 543707458

Re: ABN Amro / SOLVEON INCASSO

Geplaatst: 24 apr 2012 19:40
door daveh00
Van de ABN AMRO hoef je niets goeds te verwachten!!
Hun service en klantvriendelijkheid is bar en boos!!
Maar ze hebben wel een goede bankrekening dat is namelijk hun eigen bankrekening want die wordt goed gespekt ten koste van hun klanten en met miljarden van de Nederlandse belastingbetaler

Re: ABN Amro / SOLVEON INCASSO

Geplaatst: 25 apr 2012 07:59
door Auti-Mama
Mijn ervaring: Haal even flink uit naar ABN Amro op Twitter. Ga hun volgen, en link in het bericht ook even naar hun. Zo lezen ze automatisch jouw berichtje. Heb ik ook gedaan met problemen Solveon/ABN Amro (Ik ontving de rekeningen van mijn ex) en binnen een dag was alles opeens opgelost. Terwijl ik al ruim een jaar ABN kantoor in en uit bleef lopen en iedere keer van het welbekende kastje naar de drukbezochte muur werd gestuurd. Als je geen Twitter hebt, maak effe een account aan. Werkte bij mij dus gigantisch goed!! :D