Pagina 1 van 1

UPC misleidende reclame en teleurstellende klantenservice

Geplaatst: 28 feb 2008 15:41
door jvdwy
Vanochtend gebeld met UPC over hun actie van gratis draadloos internet bij een abonnement op Internet&Bellen, zie http://www.upc.nl/. Ik heb twee weken geleden Internet&Bellen bij UPC aangeschaft, en draadloos internet besteld (welke tot op heden nog niet geleverd is), en voelde me daarom toch een beetje bekocht door het feit dat ik een paar dagen na mijn bestelling van de draadloze internet router, hetzelfde product gratis had kunnen krijgen. Vandaar dat ik heb gebeld en een beroep deed op hun service en klantgerichtheid met de vraag om mij alsnog het draadloos internet kosteloos te leveren, maar wat blijkt...

De medewerker van UPC vertelt mij dat deze actie alleen geldig is voor inwoners van Almere, echt waar! Dit staat werkelijk nergens op de UPC website en ook niet in de actievoorwaarden. Misleidende reclame dus. Verder krijg ik per mail te horen dat ik pech heb gehad dat ik mijn abonnement een paar dagen te vroeg heb aangevraagd. Geen gratis draadloos internet voor mij. Ik hoef zeker niet voor een dubbeltje op de eerste rang en kan redelijk tegen mijn verlies, maar toch valt me dit erg tegen van een bedrijf als UPC. Misleidende reclame en klantenservice zoals het niet hoort. Sta op het punt om het abonnement direct weer op te zeggen.

Re: UPC misleidende reclame en teleurstellende klantenservice

Geplaatst: 28 feb 2008 16:32
door agro
Sta op het punt om het abonnement direct weer op te zeggen.
Heel verstandig er zijn meer dan voldoende en betere alternatieven.
Een vos verliest wel zijn haren (bij upc het logo) maar niet zijn streken.

Re: UPC misleidende reclame en teleurstellende klantenservice

Geplaatst: 29 feb 2008 14:07
door Henri42
De reclame,s beter lezen en verder niet mekkeren, UPC kan het niet beter maken voor jouw.

Agro heeft hetzelfde probleem met de KPN gehad en nu met de kabel vezelman uit brabant onsnet,welke duizenden mensen buitenspel heeft gezet(*-*)

Re: UPC misleidende reclame en teleurstellende klantenservice

Geplaatst: 03 mar 2008 09:53
door Wassily-UPC
In de periode 22 februari tot 10 maart 2008 krijgen nieuwe abonnees bij het bestellen van UPC Internet & Bellen, gratis draadloos internet ter waarde van € 139,99.

Dat dit alleen voor klanten in Almere zou gelden is echter niet juist.

@ jvdwy: Onze excuses voor deze onjuiste informatie.
Indien u uw gegevens stuurt naar [email protected] dan bekijken wij graag of wij iets voor u kunnen betekenen.

Re: UPC misleidende reclame en teleurstellende klantenservice

Geplaatst: 03 mar 2008 11:32
door Wubo
alehop!

Re: UPC misleidende reclame en teleurstellende klantenservice

Geplaatst: 03 mar 2008 11:44
door agro
nieuwe abonnees bij het bestellen van UPC Internet & Bellen, gratis draadloos internet ter waarde van € 139,99.
Wat een aanbieding zeg, gratis draadloos internet t.w.v. € 139,99 en dat terwijl er legio draadloze routers te koop zijn voor een bedrag tussen de 30 en 40 euro, en draadloze netwerkkaarten vanaf zo een 5 euro.
Hoezo goedkoop. :lol: :lol: :lol:

Zo wordt je dus gen**id door de firma list en bedrog. :cry: :cry:

Re: UPC misleidende reclame en teleurstellende klantenservice

Geplaatst: 03 mar 2008 12:20
door Henri42
Agro ontvang jij van niemand aanbiedingen ?, wat jammer voor jou dat KPN en Ons Net wederom in gebreke blijven.

Niemand hoeft de aanbieding van UPC te bestellen resp. te kopen.

De UPC aanbieding is markt conform (*_*)

Re: UPC misleidende reclame en teleurstellende klantenservice

Geplaatst: 06 mar 2008 16:15
door jvdwy
Nadat mijn bericht is op 3 maart is opgemerkt door het UPC Webcare team, hebben ze mij aangeboden om de router alsnog kosteloos te leveren. Een mooi staaltje van web-monitoring en alsnog een prima oplossing. Eind goed al goed.

Re: UPC misleidende reclame en teleurstellende klantenservice

Geplaatst: 06 mar 2008 16:47
door AngelLove
Tja elke keer als ik die reclame zie erger ik me mateloos want de slogan dat het voor iedereen is is NIET waar! Ik als klant zijnde heb een verhoging gehad van de abonnement voor internet per 1 januari 2008( ohw en de tekst en uitleg welke men hiervoor geeft in de brief = dat ze de afgelopen jaren geconfonteerd zijn geworden met een toename in de kosten en door de investering in hogere snelheden,verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening en het netwerk.)....dus hoezo kortingen voor iedereen.....die kortingen gelden niet voor bestaande klanten...waarschijnlijk hebben de bestaande klanten deze 2 % verhoging gehad om deze kortingen voor nieuwe klanten te kunnen bekostigen mijn mening in deze is dan ook dat de reclame qua tekst aangepast dient te worden daar het niet voor iedereen is......Ik zit namenlijk ook met krapte in mijn portomonee tijdens de dure maanden......
Terugkomend op hun tekst en uitleg in de brief waarom de tarieven verhoogd worden moet je mij als nuchtere nl'er toch eens uitleggen dat als je een toename van kosten hebt je aanbiedingen kunt doen waarbij je tot 50% korting geeft op produkten??????
Het mooiste van de brief was dat deze gestuurd was omdat ze me per email niet konden bereiken.

Re: UPC misleidende reclame en teleurstellende klantenservice

Geplaatst: 07 mar 2008 17:51
door Henri42
Angell, als jij niet meer bereikbaar bent, schort er iets aanjouw pc ?

Re: UPC misleidende reclame en teleurstellende klantenservice

Geplaatst: 02 mei 2008 11:41
door travis182
Nadat mijn bericht is op 3 maart is opgemerkt door het UPC Webcare team, hebben ze mij aangeboden om de router alsnog kosteloos te leveren. Een mooi staaltje van web-monitoring en alsnog een prima oplossing. Eind goed al goed.
In jouw geval mooi opgelost. Ik heb hetzelfde probleem, hoewel ik zelfs een schriftelijke bevestiging heb gekregen van mijn aanmelding waar notabene zwart op wit instaat dat ik bij mijn bestelling gratis een draadloze router krijg.
Uiteraard werd deze niet geleverd en na wat bellen bleek de voorraad niet voldoende te zijn. Het ging dus wat langer duren, maar hij zou eraan komen.
Na weer wat bellen en uit moedeloosheid uiteindelijk maar mailen, omdat ik geen zin meer had om WEER het 0900 nummer te bellen werd me verteld dat, hoewel de ingangsdatum wel in de actieperiode viel, mijn aanmelding buiten de actieperiode viel en ik de router ondanks alle eerder toezeggingen (en dure telefoontjes) wel kan vergeten!!!
Daar ben je dan al 3 jaar UPC klant voor! (Wat mij betreft inmiddels wel weer lang genoeg.)
Ik mocht ook de 50 euro borg van mijn oude modem op mijn buik schrijven bij de verhuizing. Ik zou een nieuwe modem krijgen op mijn nieuwe adres en heb (dom natuurlijk) mijn oude, vergeelde, na een aantal jaar gebruik inmiddels afgeschreven modem weggegooid.
Voor de nieuwe modem op mijn nieuwe adres mocht ik gewoon weer 50 euro borg betalen. Eigen schuld natuurlijk, maar een retourdoos voor mijn oude modem zou een mooie service van UPC zijn geweest, maarja, service is niet hun sterkste punt, dus een retourdoos zit er niet in.........en een draadloze router dus ook niet.