LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belangrijk !!KPN / HetNet omzetten maar niet door KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
harry1952

Belangrijk !!KPN / HetNet omzetten maar niet door KPN

Ongelezen bericht door harry1952 »

Wie is gebeld ('svonds)door een "frima"welke namens de KPN / HetNet belt met de mededeling dat het abonnement wordt omgezet naar een combiabonnement telefoon / internet.
De "frima" is bereikbaar onder telefoonnummer 088-0000080 maar als je belt NIET bereikbaar.
Het is een actie van (wordt gezegd) omdat combiabonnementen goedkoper zijn
Wie heeft ervaring met deze "frima"
De KPN weet van niets!!

Margreet500

Re: Belangrijk !!KPN / HetNet omzetten maar niet door KPN

Ongelezen bericht door Margreet500 »

Wij worden al een paar dagen meerdere malen per dag gebeld door dit nummer. Als we de telefoon opnemen horen we niets!
Ook wij zouden graag willen weten wat dit is c.q. waar dit vandaan komt.

harry1952

Re: Belangrijk !!KPN / HetNet omzetten maar niet door KPN

Ongelezen bericht door harry1952 »

Melden bij KPN / Radar / Consumentenbond / HetNet enz.

Hierbij nog een 2 reacties van Google:

Reacties nummer 1 !!!

Deze reactie komt van www.pt-trans.nl/trotter Voor diegene die een oud abbonement hebben van planet internet

Eerder deze week en vandaag werd ik gebeld door het nummer 088 0000080. Voorgaande keren kreeg in niks te horen en dus weer opgehangen.
Vandaag werd ik weer gebeld en wederom niks te horen. 10 minuten later werd ik weer gebeld door dit nummer en kreeg ik wel iemand aan de telefoon.

Men zegt van FNV afdeling KPN te zijn en willen je mededelen dat je een oud abbonement heb van planet internet. Dat zelfde abbonement is met de huidige prijzen en abbonementen goedkoper dan wat men al jaren betaald voor internet.

Men stelt voor om het abbonement te laten wijzigen door hun!!!!

Ik ben daar niet op ingegaan, ik heb geen bedrijf nodig om mijn abbonement te wijzigen, en zeker al helemaal niet door hun!!

Daarna heb ik KPN zelf gebeld. Men hoorde dit voor het eerst, maar het zou kunnen dat het een dealer van KPN is, die opdracht heeft om uit te zoeken of abbonementen goedkoper kan. Men belt op eigen houtje en doet u een voorstel.

Hij kon mij niet vertellen of bovengenoemde een dealer was van KPN.

Waarschijnlijk moet je, als je accoord gaat met het voorstel, enkele cijfers intoetsen. DOE DIT NIET!!!

Aangezien KPN niet met zekerheid kan zeggen dat het bij kpn hoort kan het zijn dat je opgelicht word, en na het intoetsen van enkele cijfers het bedrijf toegang verleent tot je gegevens cq telefoonlijn. En loop je kans eind van de maand een hoge telefoon rekening te krijgen doordat men op jouw kosten heeft gebeld.

Dus krijg je een telefoontje van 088 0000080 Ga niet in op het voorstel!!

KPN zelf weet immers niet met zekerheid te zeggen of dit in opdracht van KPN gaat.

REACTIE NUMMER 2

http://www.quiro.nl/nl_NL/vraag/Bij_wie ... 00080?.htm

Gesloten