IN ons appsrtement is een keuken geplaatst en ook na een aantal fouten in de plaatsing zijn de fouten hersteld.
Echter al sinds de plaatsing voelde ik bij mijn inductieplaat rechts een stroef plekje en ach ...geen aandacht aanbesteed.
Ik moet zijdelings vermelden dat ook de controleur van "Eigen Huis" die bij oplevering een soort controle doet die €200 kost dit niet bemerkt had.
Overigens vind ik dit en flut controle omdat je pas mankementen ontdekt nadat je erin woont.
Na ongeveer nu een jaar liet ik water overkoken en ja hoor, precies bij dat mankementje barstte de plaat volkomen en de plaat wordt niet vergoed.
De plaat kost €265, achteraf heb ik spijt dat ik dit futile mankement niet gemeld heb en die hele contrôle van "Eigen huis"vind ik helemaal tekort schieten.
Ik wil eigenlijk nog weten of het dan via een glasverzekering kan en vind het van Pelgrim ( ETna) heel vervelend dat daar waar we alle apperatuur van hen betrokken hebben en met mij nog 24b appartementen er zo weinig coulance is geweest dat een barst in mijn plaat buiten mijn schuld niet vergoed wordt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Glas-keramische inductieplaat
-
Re: Glas-keramische inductieplaat
Dit valt onder beschadigd geleverde producten en de keukesteller had deze nie mogen plaatsten maar moeten melden dat deze beschadigd geleverd is. Mocht deze dat opgemerkt hebben.
Het beste is om contact op te nemen met de keukenhandelaar waar de keukens is gekocht en te melden dat deze plaat beschadigd is gelverd
Succes
Het beste is om contact op te nemen met de keukenhandelaar waar de keukens is gekocht en te melden dat deze plaat beschadigd is gelverd
Succes
-
Re: Glas-keramische inductieplaat
@Mixer
De opleveringskeuring van VEH is niet voor je keukentje, maar is een keuring op bouwkundige gebreken bij de oplevering. Voor dit soort problemen moet je naar je keukenleverancier.
De opleveringskeuring van VEH is niet voor je keukentje, maar is een keuring op bouwkundige gebreken bij de oplevering. Voor dit soort problemen moet je naar je keukenleverancier.