tele2 puinhoop
Geplaatst: 02 mar 2008 09:44
Ik ben al een aantal jaren klant van tele2, maar een paar weken geleden begon de elende toen ineens de telefoon werdt afgesloten omdat ik de rekening van november2007 vergeten te betalen was.Dus heb ik de rekening op 4 januari betaald.
Op 25 januari ligt er een brief van intrum justitia dat er een vordering ligt van tele2 omdat de maanden november en januari niet betaald zijn.Ik heb meteen gebeld en een fax verstuurd met de betalingsbewijzen want die van januari was gewoon betaald.
Op 27 februari heb ik weer een brief van intrum justitia met hetzelfde verhaal. Heb weer gebeld en daarna een mail gestuurd met de betaalbewijzen, en dat ik geen incassokosten ga betalen omdat deze onterecht zijn.De dame van Tele2 die ik aan de telefoon kreeg was erg onvriendelijk en vertelde dat ik moest afwachten en dat ze niet kon garanderen dat ik niet afgesloten zou worden,omdat ze bergen e-mails krijgen en niet weet waneer deze behandeld worden.Daarbij vond zij dat ik de incassokosten gewoon moest betalen omdat ik anders problemen zou krijgen met nog hogere kosten,waarop ik zei dat als dit zo was ik geen klant van tele2 meer wil zijn.Het antwoord dat deze dame had was dat dat heel moeilijk zou gaan omdat er een opzegtermijn geldt.
Ik heb intussen € 80,- aan kosten gemaakt omdat ik mobiel moest bellen, en weet dus nog niet of mijn betalingen verwerkt zijn want tele2 en intrum justitia kunnen mij geen van beide een antwoord geven.
belachelijk dat je zo wordt behandeld,dus voordat je overweegt klant te worden van tele2 bedenk goed of je deze elende wil!
Op 25 januari ligt er een brief van intrum justitia dat er een vordering ligt van tele2 omdat de maanden november en januari niet betaald zijn.Ik heb meteen gebeld en een fax verstuurd met de betalingsbewijzen want die van januari was gewoon betaald.
Op 27 februari heb ik weer een brief van intrum justitia met hetzelfde verhaal. Heb weer gebeld en daarna een mail gestuurd met de betaalbewijzen, en dat ik geen incassokosten ga betalen omdat deze onterecht zijn.De dame van Tele2 die ik aan de telefoon kreeg was erg onvriendelijk en vertelde dat ik moest afwachten en dat ze niet kon garanderen dat ik niet afgesloten zou worden,omdat ze bergen e-mails krijgen en niet weet waneer deze behandeld worden.Daarbij vond zij dat ik de incassokosten gewoon moest betalen omdat ik anders problemen zou krijgen met nog hogere kosten,waarop ik zei dat als dit zo was ik geen klant van tele2 meer wil zijn.Het antwoord dat deze dame had was dat dat heel moeilijk zou gaan omdat er een opzegtermijn geldt.
Ik heb intussen € 80,- aan kosten gemaakt omdat ik mobiel moest bellen, en weet dus nog niet of mijn betalingen verwerkt zijn want tele2 en intrum justitia kunnen mij geen van beide een antwoord geven.
belachelijk dat je zo wordt behandeld,dus voordat je overweegt klant te worden van tele2 bedenk goed of je deze elende wil!