vliegtickets.nl en wijzigingen
Geplaatst: 04 mar 2008 14:02
Wij hebben onze vliegtickets moeten wijzigen, omdat we niet met Malaysian airways zouden vliegen, maar met KLM, wat aanzienlijk minder comfortabel is. Volgens ons was dit in januari niet te lezen op de site. Volgens vliegtickets.nl wel. Bovendien hadden we maar moeten bellen en niet moeten boeken via de site!
Ons inziens is het stappenschema dat je moet volgen sowieso misleidend, omdat de juiste gegevens niet voorop vermeld zijn, maar drie stappen verder.
We hebben de tickets gewiizgd en voor de wijzigingen betaald, in totaal 260 euro. Vervolgens krijgen we de tickets niet toegstuurd, want 'we blijven niet heen en weer sturen'. We krijgen de tickets pas twee weken tot één week voor vertrek, ook na herhaaldelijk aandringen. Reden hiervoor is dat we mogelijk weer zouden gaan wijzigen (of de vliegtuigmaatschappij). In de voorwaarden staat hier niets over vermeld. Wel staat er bij het kopje 'boeken' dat ik zes dagen na betaling de tickets krijg toegestuurd. `Mevrouw wat wilt u nou, ik ga hier niet over discussiëren. U krijgt ze niet'
Ons inziens is het stappenschema dat je moet volgen sowieso misleidend, omdat de juiste gegevens niet voorop vermeld zijn, maar drie stappen verder.
We hebben de tickets gewiizgd en voor de wijzigingen betaald, in totaal 260 euro. Vervolgens krijgen we de tickets niet toegstuurd, want 'we blijven niet heen en weer sturen'. We krijgen de tickets pas twee weken tot één week voor vertrek, ook na herhaaldelijk aandringen. Reden hiervoor is dat we mogelijk weer zouden gaan wijzigen (of de vliegtuigmaatschappij). In de voorwaarden staat hier niets over vermeld. Wel staat er bij het kopje 'boeken' dat ik zes dagen na betaling de tickets krijg toegestuurd. `Mevrouw wat wilt u nou, ik ga hier niet over discussiëren. U krijgt ze niet'