LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone abonnement excl. buitenland bellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Henri42

Vodafone abonnement excl. buitenland bellen

Ongelezen bericht door Henri42 »

via de ANWB een contract met Vodafone lopen, het bel tegoed wordt elke week afgeschreven en hoopt zich inmiddels op,in de kleine letters staat : tegoed geldt niet voor het buitenland.

wie deelt deze ervaring ?

Pruim

Re: Vodafone abonnement excl. buitenland bellen

Ongelezen bericht door Pruim »

Dat klopt, staat in de voorwaarden bij vodafone. Dat beltegoed in het buitenland niet geld, dat geld trouwens voor de meeste providers, is niets nieuws. Moet je veel vanuit het buitenland bellen, dan blijven vodafone en kpn nog de beste providers (in ieder geval als je wat meer buiten west europa komt)

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

Ben je van je geloof afgevalleb Henri? Zomaar geen UPC-mobile? :shoeck:

Henri42

Klopt dat met name in Tsjechie Vodafone goed werkt, baal er alleen van dat met regulier bel tegoed ophoopt,inderdaad had ik beter het contract moeten lezen.

Mijn vrouw heeft een Orange provider prepaid en stapt uiteraard over naar UPC (*-*)

Pruim

Zelf zit ik het grootste deel van het aar in het buitenland, en dan met name zuid amerika en afrika. Vodafone blijkt dan gewoon het beste bereik te hebben, gevolgd door kpn. Dit zijn echter niet de goedkoopste aanbieders.
Er zijn geloof ik wel aanbieders waar het beltegoed ook in het buitenland werkt (ik geloof Ben, maar weet het niet zeker). Maar bij de kleinere aanbieders zijn de tarieven erg ondoorzichtig, en vaak asociaal duur.
Voor mij de reden dat ik bij vodafone blijf, en ook ik spaar steeds meer beltegoed op. Een voordeel, beltegoed blijft paar maanden geldig, en ik heb het in Nederland nog nooit opgekregen.

En wat ook scheelt, als je af en toe alleen je abonnement verlengt, zonder een nieuwe telefoon te willen, dan wordt zelfs een vodafone abbo goedkoop. Betaal nu 9 euro nogwat per maand met elke maand 60 belminuten.

Henri42

via de ANWB aktie p/m E 8,75 incl. gsm met nummerbehoud en een termijn van 2 jaar

Pruim

Voor dat geld zou ik me dan niet al te druk maken over dat beltegoed. Je hebt in ieder geval een goed bereik in het buitenland.

Wat trouwens ook nog wel eens voordelig wil zijn, als je langere tijd op 1 plek zit in het buitenland, is lokaal een pre-paid simkaart aanschaffen.

areyouben

Ongelezen bericht door areyouben »

Oude KPN Mobiel abonnementen hebben een bundeltegoed dat bruikbaar is in het buitenland, Orange abonnementen (niet meer verkrijgbaar) en T-mobile Flex (dure binnenlandtarieven).
Ook al is het buiten de bundel, Vodafone is met haar Passport in 42 landen de voordeligste om mee te bellen, en zeker om mee gebeld te worden (je betaalt dan slechts eenmalig 79 cent).
Het is jammer dat er nog steeds geen provider op het idee is gekomen om een abonnement voor buitenlandbellers te maken.

Gesloten