| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Orange wordt T-Mobile en dus wordt 0,12 nu 0,20 per minuut
Orange wordt T-Mobile en dus wordt 0,12 nu 0,20 per minuut
Het zal veel mensen nog helemaal niet zo opgevallen zijn, maar vanaf 1 maart 2008 kun je als Orange-klant NIET meer verlengen tegen de Orange voorwaarden maar alleen overstappen naar T-Mobile maar dan wel tegen de voorwaarden van T-Mobile.
Concreet betekent dat je dan gaat bellen tegen EUR 0,20 in plaats van EUR 0,12 die je bij Orange betaalt vanaf een maandbedag van EUR 15,-. De laagste minutenprijs bij T-Mobile Flex is EUR 0,13 per minuut, maar daarvoor moet je dus wel een maandbundel van EUR 40,- nemen. Anders wordt je gewoonweg geknipt en geschoren en niet te zuinig!!
Het onbeperkt houdbare Orange-beltegoed wordt zo door T-Mobile met een turbosnelheid afgebouwd door het tarief doodleuk te verhogen van EUR 0,12 naar EUR 0,20.
Ben je het daar niet mee eens, dan rot je maar op, ben je wel je beltegoed kwijt, dat is dan jammer, daar heeft men bij T-Mobile geen boodschap aan.
Het alternatief is natuurlijk zo lang als het gaat gewoon Orange-klant blijven en dus NIET verlengen. Dan loop je weer een nieuw toestel mis dat je bij een verlenging had kunnen krijgen.
Dus hoe je het ook draait of keert, T-Mobile is de lachende derde. Leuk te weten dat dit lot gedeeld wordt door nog eens 2,15 miljoen Orange-klanten die op die manier ook allemaal worden geknipt en geschoren. Ben je tenminste niet alleen !!!
Concreet betekent dat je dan gaat bellen tegen EUR 0,20 in plaats van EUR 0,12 die je bij Orange betaalt vanaf een maandbedag van EUR 15,-. De laagste minutenprijs bij T-Mobile Flex is EUR 0,13 per minuut, maar daarvoor moet je dus wel een maandbundel van EUR 40,- nemen. Anders wordt je gewoonweg geknipt en geschoren en niet te zuinig!!
Het onbeperkt houdbare Orange-beltegoed wordt zo door T-Mobile met een turbosnelheid afgebouwd door het tarief doodleuk te verhogen van EUR 0,12 naar EUR 0,20.
Ben je het daar niet mee eens, dan rot je maar op, ben je wel je beltegoed kwijt, dat is dan jammer, daar heeft men bij T-Mobile geen boodschap aan.
Het alternatief is natuurlijk zo lang als het gaat gewoon Orange-klant blijven en dus NIET verlengen. Dan loop je weer een nieuw toestel mis dat je bij een verlenging had kunnen krijgen.
Dus hoe je het ook draait of keert, T-Mobile is de lachende derde. Leuk te weten dat dit lot gedeeld wordt door nog eens 2,15 miljoen Orange-klanten die op die manier ook allemaal worden geknipt en geschoren. Ben je tenminste niet alleen !!!
Re: Orange wordt T-Mobile en dus wordt 0,12 nu 0,20 per minuut
Ik zou graag 8 cent per minuut extra betalen als ik, als Orange-klant, zou mogen overstappen naar T-Mobile. Die laatste heeft zo veel pluspunten ten opzichte van Orange, dat die paar centen me ook niet veel meer kunnen schelen.
Maarja, als je deze mening niet deelt, is het inderdaad vervelend, hoewel het natuurlijk wel altijd zo gaat bij overnames.
Maarja, als je deze mening niet deelt, is het inderdaad vervelend, hoewel het natuurlijk wel altijd zo gaat bij overnames.
Mogen overstappen ??? Kwestie van wachten en dan 3 maanden voor einde contract over naar T-Mobile.
Me dunkt dat 8 cent per minuut niet niks is!! Bij een bundel van EUR 15,- bel ik bij Orange 125 minuten, bij T-Mobile krijg ik nog maar 75 minuten voor hetzelfde geld !!
Maar ik heb nu al geleerd dat dat dan volgens Big-V wel T-Mobile-kwaliteitsminuten zullen zijn. Ik weet niet wat ik me daaronder moet voorstellen, maar ja, daar hoor ik beslist nog meer van.

Me dunkt dat 8 cent per minuut niet niks is!! Bij een bundel van EUR 15,- bel ik bij Orange 125 minuten, bij T-Mobile krijg ik nog maar 75 minuten voor hetzelfde geld !!
Maar ik heb nu al geleerd dat dat dan volgens Big-V wel T-Mobile-kwaliteitsminuten zullen zijn. Ik weet niet wat ik me daaronder moet voorstellen, maar ja, daar hoor ik beslist nog meer van.
Maximin, je noemt in je post de oude flextarieven van 2006. Flex 2006 is niet meer te krijgen. Sinds november zijn de tarieven van Flex gewijzigd; Flex 2007
Klopt, de tarieven zijn inderdaad van 2006. Op dit moment is het zo mogelijk nog erger, nu kost iedere minuut al EUR 0,22 bij een EUR 15,- bundel.
Dus... het slechte nieuws is dat het nog minder minuten zijn dan ik in eerste instantie al vreesde, het zijn er nu nog maar 68 ipv 125 bij Orange.
Nog even en we zitten precies op de helft. Maar ik geef het toe, we hebben het dan wel over echte T-Mobile kwaliteitsminuten.... ?????
Misschien ook al eens geroken aan het stopcontact ... ruikt bedorven! Zal wel bedorven stroom zijn, die is ook goedkoper ... slaap zacht en vooral droom lekker verder !

Dus... het slechte nieuws is dat het nog minder minuten zijn dan ik in eerste instantie al vreesde, het zijn er nu nog maar 68 ipv 125 bij Orange.
Nog even en we zitten precies op de helft. Maar ik geef het toe, we hebben het dan wel over echte T-Mobile kwaliteitsminuten.... ?????
Misschien ook al eens geroken aan het stopcontact ... ruikt bedorven! Zal wel bedorven stroom zijn, die is ook goedkoper ... slaap zacht en vooral droom lekker verder !
@maximin,
Wat is nu precies het probleem ?
Als je verplicht over zou moeten stappen naar T-mobile en de tarieven van deze provider, dan zou je wat mij betreft een punt hebben.
In dit geval is het volledig je eigen keuze of je over wilt stappen of niet..
Wil je dit niet, dan ga je toch naar een ander toe ?
Je hebt jarenlang blijkbaar met volle tevredenheid geprofiteerd van Orange.. Dat houdt nu op... Jammer voor je...
Niemand is verplicht dit voor jou te handhaven...
Bedrijf is overgenomen en er zijn nog zat keuzes over bij talloze providers waar je terecht kan...
Ga daarheen, laat je contract oversluiten bij T-mobile of blijf lekker werken met het huidige contract ( mijn eigen keuze
)...
Lijkt mij prima
Wat is nu precies het probleem ?
Als je verplicht over zou moeten stappen naar T-mobile en de tarieven van deze provider, dan zou je wat mij betreft een punt hebben.
In dit geval is het volledig je eigen keuze of je over wilt stappen of niet..
Wil je dit niet, dan ga je toch naar een ander toe ?
Je hebt jarenlang blijkbaar met volle tevredenheid geprofiteerd van Orange.. Dat houdt nu op... Jammer voor je...
Niemand is verplicht dit voor jou te handhaven...
Bedrijf is overgenomen en er zijn nog zat keuzes over bij talloze providers waar je terecht kan...
Ga daarheen, laat je contract oversluiten bij T-mobile of blijf lekker werken met het huidige contract ( mijn eigen keuze
Lijkt mij prima
Zal ik het dan nog maar eens langzaam uitleggen ??
Er zijn op dit moment 3 mogelijkheden:
1) Overstappen naar T-Mobile en dus het VEEL HOGERE tarief gaan betalen. Dat lijkt niet echt slim, denk ik !!
2) Niet overstappen naar T-Mobile maar blijven bellen met Orange zolang het nog kan. Maar dan mag je dus niet officieel verlengen en krijg je dus ook GEEN nieuw toestel. Heb ik meer gehoord, klinkt als: ga niet langs af en u ontvangt geen 200 EURO. Dus dat is ook niet fijn.
3) Overstappen naar een ander netwerk. Ben je wel al je Orange beltegoed kwijt!! Weet je nog, beltegoed is onbeperkt houdbaar en dus kun je wat opsparen voor op vakantie bijvoorbeeld. Ik ken overigens de nodige mensen die enkele honderden EURO's beltegoed hebben gespaard voor dat doel. Dus dat is ook niks.
Samengevat, kun je alleen kiezen voor de MINST ONGUNSTIGE in plaats van de meest gunstige oplossing. Fijn te weten.
Snap je nu mijn probleem dat ik deel met nog een groot aantal Orange klanten.
Er zijn op dit moment 3 mogelijkheden:
1) Overstappen naar T-Mobile en dus het VEEL HOGERE tarief gaan betalen. Dat lijkt niet echt slim, denk ik !!
2) Niet overstappen naar T-Mobile maar blijven bellen met Orange zolang het nog kan. Maar dan mag je dus niet officieel verlengen en krijg je dus ook GEEN nieuw toestel. Heb ik meer gehoord, klinkt als: ga niet langs af en u ontvangt geen 200 EURO. Dus dat is ook niet fijn.
3) Overstappen naar een ander netwerk. Ben je wel al je Orange beltegoed kwijt!! Weet je nog, beltegoed is onbeperkt houdbaar en dus kun je wat opsparen voor op vakantie bijvoorbeeld. Ik ken overigens de nodige mensen die enkele honderden EURO's beltegoed hebben gespaard voor dat doel. Dus dat is ook niks.
Samengevat, kun je alleen kiezen voor de MINST ONGUNSTIGE in plaats van de meest gunstige oplossing. Fijn te weten.
Snap je nu mijn probleem dat ik deel met nog een groot aantal Orange klanten.
maximin,
Het gratis toestel is een gunst.. een cadeautje...
Geen recht !
Zoals je wellicht begrepen hebt ben ik zelf ook Orange klant, maar ik snap echt je probleem niet...
Ik wil graag bellen volgens de voorwaarden van Orange... en dus blijf ik daar.. dat kan ook...
Als dat belangrijk is...dat kan ook gewoon..
De meesten zullen zich dan ook echt niet druk maken om dat gratis toestel...
Wat blijkbaar voor jou het belangrijkste is..
Maar nogmaals, dat is een cadeautje.. een extraatje.. niets meer, niets minder...
angel1978
Het gratis toestel is een gunst.. een cadeautje...
Geen recht !
Zoals je wellicht begrepen hebt ben ik zelf ook Orange klant, maar ik snap echt je probleem niet...
Niet doen dan...Overstappen naar T-Mobile en dus het VEEL HOGERE tarief gaan betalen. Dat lijkt niet echt slim, denk ik !!
Heb je een abonnement voor het bellen of omdat je graag een toestel wilt ? Het klinkt namelijk als dat het het laatste is...Niet overstappen naar T-Mobile maar blijven bellen met Orange zolang het nog kan. Maar dan mag je dus niet officieel verlengen en krijg je dus ook GEEN nieuw toestel. Heb ik meer gehoord, klinkt als: ga niet langs af en u ontvangt geen 200 EURO. Dus dat is ook niet fijn.
Ik wil graag bellen volgens de voorwaarden van Orange... en dus blijf ik daar.. dat kan ook...
Die mensen blijven dan toch gewoon bij Orange ?Overstappen naar een ander netwerk. Ben je wel al je Orange beltegoed kwijt!! Weet je nog, beltegoed is onbeperkt houdbaar en dus kun je wat opsparen voor op vakantie bijvoorbeeld. Ik ken overigens de nodige mensen die enkele honderden EURO's beltegoed hebben gespaard voor dat doel. Dus dat is ook niks.
Als dat belangrijk is...dat kan ook gewoon..
De meesten zullen zich dan ook echt niet druk maken om dat gratis toestel...
Wat blijkbaar voor jou het belangrijkste is..
Maar nogmaals, dat is een cadeautje.. een extraatje.. niets meer, niets minder...
angel1978
Angel,
Jij zult wel zeer welkom zijn in de telefoonwinkel.... ik begrijp dus dat jij een gratis telefoontoestel van EUR 400,- of meer een aardigheidje, een cadeautje, een extraatje vindt! Als je het NIET krijgt, is het ook niet erg.
Maar ..... heb je wel ooit een telefoonwinkel van binnen gezien ?? Zal wel niet, jij laat het contract gewoon doorlopen, want het is jou om de gunstige voorwaarden te doen en dus niet om de leuke cadeautjes, de extraatjes.
Nou ik kan je verzekeren, dat de meeste mensen een gratis telefoon beslist geen leuke attentie of aardigheidje vinden die hoort bij aantrekkelijke voorwaarden om te kunnen bellen. De meeste zoeken eerst een telefoon uit en nemen dan "genoegen" met het bijbehorende abonnement. Voor die mensen is het extraatje dus kennelijk wel belangrijk. Hoe kan dat nou toch ??
Nou, ik hoor toevallig bij die armoedzaaiers die een cadeautje van EUR 400,- WEL op prijs stellen. Dus... mocht je toch verlengen en een nieuwe telefoon krijgen, dan mag je hem gerust naar mij toe sturen, want voor jou hoeft dat kennelijk toch niet zo nodig.
Jij zult wel zeer welkom zijn in de telefoonwinkel.... ik begrijp dus dat jij een gratis telefoontoestel van EUR 400,- of meer een aardigheidje, een cadeautje, een extraatje vindt! Als je het NIET krijgt, is het ook niet erg.
Maar ..... heb je wel ooit een telefoonwinkel van binnen gezien ?? Zal wel niet, jij laat het contract gewoon doorlopen, want het is jou om de gunstige voorwaarden te doen en dus niet om de leuke cadeautjes, de extraatjes.
Nou ik kan je verzekeren, dat de meeste mensen een gratis telefoon beslist geen leuke attentie of aardigheidje vinden die hoort bij aantrekkelijke voorwaarden om te kunnen bellen. De meeste zoeken eerst een telefoon uit en nemen dan "genoegen" met het bijbehorende abonnement. Voor die mensen is het extraatje dus kennelijk wel belangrijk. Hoe kan dat nou toch ??
Nou, ik hoor toevallig bij die armoedzaaiers die een cadeautje van EUR 400,- WEL op prijs stellen. Dus... mocht je toch verlengen en een nieuwe telefoon krijgen, dan mag je hem gerust naar mij toe sturen, want voor jou hoeft dat kennelijk toch niet zo nodig.
Het bedrijf is overgenomen; bestaat niet meer. Logisch dat je op een gegeven moment ook niet meer kunt verlengen. Zo gaat dat nou eenmaal.. Get over it.
Je kunt ook blij zijn dat je nu niet meer enkel hoeft te bellen via dat waardeloze netwerk.
Je kunt ook blij zijn dat je nu niet meer enkel hoeft te bellen via dat waardeloze netwerk.
Zo'n graag geziene gast ben ik daar niet..Jij zult wel zeer welkom zijn in de telefoonwinkel....
Denk dat ze jou daar veel liever zien..
Als ik daar ben vergelijk ik namelijk alle abonnementen die ik interessant vind goed met elkaar en stel kritische vragen over de voorwaarden, de kosten en alle dingen die er omheen bij horen.
Wat ik NIET doe is verlekkerd door de vitrine naar de telefoons lopen staren.. Die laat ik links liggen...
Die mensen houden zichzelf voor de gek... moeten ze zelf weten natuurlijk... maar erg slim is het niet... Het cadeau dat je erbij krijgt betaal je namelijk uiteindelijk zelf !De meeste zoeken eerst een telefoon uit en nemen dan "genoegen" met het bijbehorende abonnement. Voor die mensen is het extraatje dus kennelijk wel belangrijk. Hoe kan dat nou toch ??
Neem dan juist een sim-only... Door de lagere abonnementskosten en lagere belkosten kan je tussen de 10 en 15 euro per maand besparen t.o.v. dat duurdere abonnement met dat leuke toestel.. Als het geld een issue is, dan zou ik juist dat duurdere abonnement laten zitten..Nou, ik hoor toevallig bij die armoedzaaiers die een cadeautje van EUR 400,- WEL op prijs stellen
Stel dat je 15 euro per maand goedkoper uit bent met een sim-only met een contract voor 2 jaar ( en die moet je wel nemen wil je een beetje een leuk toestel krijgen ), dan bespaar je 12 x 2 x 15 euro is toch zeker: 360 euro...
En kijk: daar is het toestel dat je gratis kreeg bij dat dure abonnement ineens van betaald ! Die betaalde je dus gewoon zelf !
Ik heb de afgelopen jaren bijna of zelfs helemaal gratis gebeld door de juiste abonnementen te kiezen en de toestellen links te laten liggen.. Doordat Orange van die mooie cash-back regelingen had ( die 400 euro teruggestort op je rekening i.p.v. een toestel ) betaalde het abonnement mits je op tijd downgrade zichzelf zodat ik eigenlijk geen belkosten had...
Dat je dan moet bellen met een toestel dat 3 of 4 jaar oud is.. tja.. dat is dan zo.. Maar die bellen ook prima hoor !
Ik verleng absoluut niet.. Zeer onverstandig zoals je zelf al aangaf... Kom je met duurdere tarieven te zitten...mocht je toch verlengen en een nieuwe telefoon krijgen, dan mag je hem gerust naar mij toe sturen, want voor jou hoeft dat kennelijk toch niet zo nodig.
Zolang er nog beltegoed is en dit contract dus doorloopt blijf ik bij Orange.
Zo gauw het op is, ga ik op zoek naar een andere sim-only...
Heb er al een paar gezien die voor mij zeer interessant zijn en die veel lagere kosten ( de helft ) met zich meebrengen... Tel je die besparingen bij elkaar, dan heb ik dat toestel dat jij zo graag wilt hebben RUIM bij elkaar verdient !
angel1978
-
boxtraenco
Misschien is dit een troost voor sommigen:
P.S. Ik weet even niet of de Shop genoemd mag worden!!! Adres is dus bij mij bekend:
Orange is overgenomen door T-Mobile. Alle bestaande klanten van Orange kunnen met behoud van opgespaard tegoed overstappen naar een T-Mobile Flex abonnement. Dat klinkt mooi maar is het ook een mooi aanbod? Eigenlijk niet.
Weliswaar klinkt het aantrekkelijk om jouw Orange abonnement in te ruilen voor een T-Mobile omdat je het opgespaarde tegoed behoudt. Maar T-Mobile vertelt je niet dat de gesprekstarieven bijna twee maal zo hoog zijn, je geen voordeelbundels meer kunt kiezen en de kwaliteit van de netwerkdekking achterblijft bij de dekking van (bijvoorbeeld) het KPN netwerk.
Daarom bieden wij alle klanten van Orange een beter alternatief. Met een debitel KPN abonnement ben je gegarandeerd van de beste netwerkdekking, lage gesprekstarieven (vanaf 14ct), een tegoed waaruit je kunt bellen, sms'en en mms'en. En met een debitel Buitenland Bundel bel je voor slechts € 10,- 30 dagen lang 40% goedkoper dan de standaard EU tarieven. Dus tel uit je winst!
En dan het mooiste: Tijdens de Orange inruilweken krijg je ook nog eens extra hoge toestelkorting.
Voldoende redenen om nu iets te ondernemen voordat je vastzit aan hoge T-Mobile tarieven!
De onderstaande aanbiedingen zijn geldig tot en met 28 maart en gelden voor alle nieuwe debitel klanten.
Tot zover: Boxtra
P.S. Ik weet even niet of de Shop genoemd mag worden!!! Adres is dus bij mij bekend:
Orange is overgenomen door T-Mobile. Alle bestaande klanten van Orange kunnen met behoud van opgespaard tegoed overstappen naar een T-Mobile Flex abonnement. Dat klinkt mooi maar is het ook een mooi aanbod? Eigenlijk niet.
Weliswaar klinkt het aantrekkelijk om jouw Orange abonnement in te ruilen voor een T-Mobile omdat je het opgespaarde tegoed behoudt. Maar T-Mobile vertelt je niet dat de gesprekstarieven bijna twee maal zo hoog zijn, je geen voordeelbundels meer kunt kiezen en de kwaliteit van de netwerkdekking achterblijft bij de dekking van (bijvoorbeeld) het KPN netwerk.
Daarom bieden wij alle klanten van Orange een beter alternatief. Met een debitel KPN abonnement ben je gegarandeerd van de beste netwerkdekking, lage gesprekstarieven (vanaf 14ct), een tegoed waaruit je kunt bellen, sms'en en mms'en. En met een debitel Buitenland Bundel bel je voor slechts € 10,- 30 dagen lang 40% goedkoper dan de standaard EU tarieven. Dus tel uit je winst!
En dan het mooiste: Tijdens de Orange inruilweken krijg je ook nog eens extra hoge toestelkorting.
Voldoende redenen om nu iets te ondernemen voordat je vastzit aan hoge T-Mobile tarieven!
De onderstaande aanbiedingen zijn geldig tot en met 28 maart en gelden voor alle nieuwe debitel klanten.
Tot zover: Boxtra
Tsja... Debitel KPN heeft natuurlijk ook weer zo z'n nadelen. Het is maar net wat je zelf zoekt in een abonnement.
Voor de volledigheid van mijn post maar even een paar, naar mijn mening, nadelen van een Debitel KPN ten opzichte van T-Mobile Flex opgezocht;
- Het bundeltegoed is maar 2 maanden geldig.
Bij T-mobile Flex is het tegoed onbeperkt houdbaar.
- Bellen buiten de bundel kost 29 cent per minuut, sms kost dan 19 cent.
Bij T-Mobile Flex blijf je voor hetzelfde tarief bellen/smsen. Als je de volgende Flexbundel bereikt dan betaal je het lagere tarief van die bundel.
- Bellen, sms en mms binnen Nederland gaat uit de bundel
Bij T-Mobile Flex gaat alles uit de bundel, dus ook 0900 nrs en buitenland bellen
Voor de volledigheid van mijn post maar even een paar, naar mijn mening, nadelen van een Debitel KPN ten opzichte van T-Mobile Flex opgezocht;
- Het bundeltegoed is maar 2 maanden geldig.
Bij T-mobile Flex is het tegoed onbeperkt houdbaar.
- Bellen buiten de bundel kost 29 cent per minuut, sms kost dan 19 cent.
Bij T-Mobile Flex blijf je voor hetzelfde tarief bellen/smsen. Als je de volgende Flexbundel bereikt dan betaal je het lagere tarief van die bundel.
- Bellen, sms en mms binnen Nederland gaat uit de bundel
Bij T-Mobile Flex gaat alles uit de bundel, dus ook 0900 nrs en buitenland bellen
Ook ik heb me beet laten nemen!
Ik wilde ook me Orange abonnement laten verlengen (en nee...ik hoefde geen nieuw toestel) bij Orange kon dit niet meer. Ik moest overstappen naar T-mobile, wel natuurlijk met al de beloften als...:
* Behoud van het Orange beltegoed (Inmiddels ruim 200 euro)
* Zeer goed dekking (Achteraf blijkt helaas geen dekking in huis)
En als ik nu in een afgelegen stuk van NL woon (Hoorn nh).. nee niet
bepaald)
* etc..
Naar nu blijkt heeft T-mobile inderdaad Orange overgenomen maar.....
heeft T-mobile NIET de zendmasten overgenomen. Dit staat wel in de planning echter kan dit nog wel een fiks aantal jaren gaan duren.
Begrijpelijk dat ik nu niets meer aan mijn (eerst zo goed bereik via Orange) abonnement heb... Reactie van de klantenservice..
U kunt gratis overstappen naar een andere provider (nu ja gratis; je bent natuurlijk wel je opgebouwde beltegoed kwijt - een kniesoor die daar over valt - Nou ik wel... !! ruim 200 euro weg - foetsie)
Doe mij dan maar weer Orange.. Nee meneer dat kan niet meer....
Tsja wat nu te doen..hopen..? dat het misschien toch nog goed komt?
Waarschijnlijk tegen beter weten in...!
Misschien maar eerst flink me beltegoed gaan opmaken... en dan alsnog maar overstappen...
Wie het weet mag het zeggen.... Ik sta open voor opties...
Ik wilde ook me Orange abonnement laten verlengen (en nee...ik hoefde geen nieuw toestel) bij Orange kon dit niet meer. Ik moest overstappen naar T-mobile, wel natuurlijk met al de beloften als...:
* Behoud van het Orange beltegoed (Inmiddels ruim 200 euro)
* Zeer goed dekking (Achteraf blijkt helaas geen dekking in huis)
En als ik nu in een afgelegen stuk van NL woon (Hoorn nh).. nee niet
bepaald)
* etc..
Naar nu blijkt heeft T-mobile inderdaad Orange overgenomen maar.....
heeft T-mobile NIET de zendmasten overgenomen. Dit staat wel in de planning echter kan dit nog wel een fiks aantal jaren gaan duren.
Begrijpelijk dat ik nu niets meer aan mijn (eerst zo goed bereik via Orange) abonnement heb... Reactie van de klantenservice..
U kunt gratis overstappen naar een andere provider (nu ja gratis; je bent natuurlijk wel je opgebouwde beltegoed kwijt - een kniesoor die daar over valt - Nou ik wel... !! ruim 200 euro weg - foetsie)
Doe mij dan maar weer Orange.. Nee meneer dat kan niet meer....
Tsja wat nu te doen..hopen..? dat het misschien toch nog goed komt?
Waarschijnlijk tegen beter weten in...!
Misschien maar eerst flink me beltegoed gaan opmaken... en dan alsnog maar overstappen...
Wie het weet mag het zeggen.... Ik sta open voor opties...
angel1978 heeft natuurlijk volkomen gelijk in deze.Voorbeeld, het mooie toestel van mijn ex kostte los ongeveer €400.- nu nam zij het bij T-mobiel met een Flex30 abbo voor twee jaar en was het toestel gratis, Gratis?, reken eens 24 maal €39.95.- per maand = €958.80.- als het ik zo even uitreken.Lekker gratis dus.Geplaatst op 07 Mrt 2008 10:37 door Maximin
Angel,
Mvg Jor.
Mjah, telefoons worden je niet in de schoot geworpen, ook door T-mobile niet. Dat dit niet zo'n superaanbieding is ok, maar reken eens uit als je het toestel los koopt en dan een simonly abonnement doet met hetzelfde aantal minuten.
Dan betaal je voor het abonnement misschien de helft minder, en dan 400 voor het toestel. Heel veel loopt het dan niet meer uiteen.
Bij een abonnement krijg je gewoon een korting op een nieuw toestel, dat deze korting niet even hoog is als de som van de maandtermijnen die jij gaat betalen, lijkt me logisch. Er moet natuurlijk wel geld verdiend worden, en deze kosten zijn volkomen inzichtelijk bij aanschaf, dus misschien wat beter opletten voor zo iemand?
Dan betaal je voor het abonnement misschien de helft minder, en dan 400 voor het toestel. Heel veel loopt het dan niet meer uiteen.
Bij een abonnement krijg je gewoon een korting op een nieuw toestel, dat deze korting niet even hoog is als de som van de maandtermijnen die jij gaat betalen, lijkt me logisch. Er moet natuurlijk wel geld verdiend worden, en deze kosten zijn volkomen inzichtelijk bij aanschaf, dus misschien wat beter opletten voor zo iemand?
-
Suusjuh1985
Ik had met orange al slecht bereik, maar sinds ik dus verlengd ben bij t-mobile is het helemaal dramatisch.
Gelukkig woon ik straks weer in dezelfde stad waar ik woon toen ik hem afsloot en daar is wel bereik.
Hier in een dorp dus niet, en ik wist dus niet dat de tarieven hoger zijn,
gelukkig heb ik maar voor 1 jaar verlengd.
Gelukkig woon ik straks weer in dezelfde stad waar ik woon toen ik hem afsloot en daar is wel bereik.
Hier in een dorp dus niet, en ik wist dus niet dat de tarieven hoger zijn,
gelukkig heb ik maar voor 1 jaar verlengd.
Ik heb dus vanavond een orange abonnement afgesloten. Ik kreeg een folder binnen.(PMA) Dus ze verkopen nog wel orange abonnementen.
En dit zijn de tarieven:
Tarieven Orange 20
* Bellen binnen de bundel € 0,12 per minuut
* Bellen buiten de bundel € 0,22 per minuut
* SMS € 0,17
Hoe kan dit dan?
En dit zijn de tarieven:
Tarieven Orange 20
* Bellen binnen de bundel € 0,12 per minuut
* Bellen buiten de bundel € 0,22 per minuut
* SMS € 0,17
Hoe kan dit dan?
-
margreet ter bork
Ik heb vorig jaar een abonnement afgesloten bij Orange met daarin de afspraak dat ik een nieuwe telefoon zou krijgen. Helaas had Orange zijn administratie niet helemaal op orde en heeft deze op mijn oude adres afgeleverd. Terwijl de rekeningen toch op mijn nieuwe adres bezorgd worden.
Na eerst geprobeerd de claim bij TNT neer te leggen zijn ze na 10 maanden bellen en nog eens bellen met de briljante oplossing gekomen om maar net te doen alsof we geen abonnement hebben afgesloten. M.a.w. ik heb keurig mijn abonnements geld betaald maar zij hoeven zich niet aan hun gedeelte van de afspraak te houden. Zelfs aangetekende brieven hebben nog geen telefoon opgeleverd. Zijn er meer mensen met dezelfde ervaringen bij Orange?
Na eerst geprobeerd de claim bij TNT neer te leggen zijn ze na 10 maanden bellen en nog eens bellen met de briljante oplossing gekomen om maar net te doen alsof we geen abonnement hebben afgesloten. M.a.w. ik heb keurig mijn abonnements geld betaald maar zij hoeven zich niet aan hun gedeelte van de afspraak te houden. Zelfs aangetekende brieven hebben nog geen telefoon opgeleverd. Zijn er meer mensen met dezelfde ervaringen bij Orange?
Is het misschien een idee om je abonnement tijdelijk om te laten zetten naar prepaid, volgens mij word het beltegoed dan ook behouden.
En zodra het beltegoed op is overstappen op een andere provider.
En zodra het beltegoed op is overstappen op een andere provider.