Pagina 1 van 1

MijnDomein

Geplaatst: 05 mar 2008 14:05
door sillie83
Wie kan mij helpen want ik weet het niet meer.

Ik heb een domeinnaam geristreerd bij mijndomein.nl Nu heb ik deze vorig jaar d.m.v een schriftelijke brief opgezegd, maar ik krijg toch een factuur via de mail. Ik gereageer op dat mailtje en gezegd dat ik dat domein had opgezegd. Krijg ik een mailtje terug dat ze de brief niet hebben ontvangen. Na een boel mailtjes over en weer krijg ik zelfs een verhoging van 10 euro omdat ik niet betaald had, terwijl ik nog met die mensen in conclaaf was. Nu heb ik toen toch maar betaalt, want ja wat moet je anders...

Krijg ik nu een jaar later, weer een factuur van ze... wat moet ik hier nu mee? Ik heb al wat mailtjes naar ze gestuurd en gezegd dat ik de mailtjes van het vorig jaar nog bewaard had, maar ik krijg dus geen reactie van ze, alleen maar weer een mail waarin staat dat ik snel moet betalen of weer een boete krijg...

Re: MijnDomein

Geplaatst: 05 mar 2008 14:44
door pbarendse
Het enige dat je kunt doen is aangetekend opzeggen, met ontvangstbevestiging. Dan kunnen ze er niet meer onderuit.

Wij hebben met dit bedrijf ook problemen gehad. Ze kwamen met een of ander neuzelverhaal dat iemand anders onze domeinnaam probeerde te registreren, maar dan met .com ipv met .nl. Gelukkig waren ze bij ons zo slim om de domeinnamen meteen via een andere partij te registreren, en niets toe te zeggen. Toen ze toch facturen begonnen te sturen heeft de directeur een advocaat ingeschakeld. Dit met het argument dat er geen koop tot stand was gekomen, en er dus geen overeenkomst was. Uiteindelijk met een sisser afgelopen, we hebben nooit wat betaald behalve de advocaat...

Re: MijnDomein

Geplaatst: 28 mar 2008 11:46
door jirka0903
Ik lig ook al 3 maanden met ze in de clinch.

In december heb ik verschillende domeinnamen geregistreerd. Vervolgens zouden ze de facturen automatisch incasseren. Dat hebben ze niet gedaan (geloof me het lag niet aan het saldo) en is dus niet gelukt. Vervolgens krijg ik tussen de kerstdagen door binnen 3 dagen ongeveer 2 herinneringen per mail en bij aankomst thuis begin januari ligt er een brief van de deurwaarder op de mat.

Ze presteerden het om binnen 3 weken een deurwaarder in te schakelen. Vervolgens heb ik in de Algemene Voorwaarden gekeken, waar helemaal NIKS over een betaaltermijn staat, omdat ze uitgaan van automatische incasso. Vervolgens staan er enkele artikelen in de algemene voorwaarden waar ze vergeten zijn een termijn te noemen.

3 weken lijkt mij niet redelijk, en dat hebben ze erkend. In kon de factuur aan Intrum Justitia voldoen zonder wettelijke rentes, incassokosten etc. Dat netjes overgeboekt en dat was dan in orde.

Nu krijg ik opeens weer een herinnering van een factuur van 17 januari die in dezelfde som is betaald en zie ik dat er twee facturen op 'intrum' staan, terwijl deze ook in dezelfde som zijn betaald.

Zie ik naderhand dat ze 10 euro per domeinnaam extra in rekening hebben gebracht voor de administratiekosten. Ondertussen zijn er 20 mails heen en weer gegaan, want telefonisch zijn ze niet bereikbaar met daarin reacties waar ik weinig mee kan.

Ik heb gereageerd dat ik die 10 euro per domeinnaam (dus circa een euro of 300) terug wens te ontvangen omdat het zeer onredelijk is te noemen en de algemene voorwaarden ook van geen kant kloppen. Tevens heb ik als consument niks met algemene voorwaarden te maken omdat ze toch niet rechtsgeldig zijn. Op mijn huidige mails wordt simpelweg niet meer gereageerd en ondanks mijn herhaaldelijke verzoeken om contact te krijgen met het management en de vraag of ze svp telefonisch contact willen openemen krijg ik ook geen gehoor.

Wat moet ik?

Re: MijnDomein

Geplaatst: 29 apr 2008 16:55
door xkimx
je ben niet de enigste
deze zijn oplichters!

als het om deze gaat!
www.mijndomein.nl