Geen gratis Voicemail meer bij Telfort Prepay
Geplaatst: 05 mar 2008 21:29
Sinds een jaar of zes ben ik een tevreden klant van Telfort Prepay.
De belangrijkste reden voor mij om bij deze provider te blijven is dat
zij de enige zijn die gratis Voicemail aanbieden.
De laatste tijd viel mij op dat het beltegoed aanzienlijk sneller dan
voorheen opgebruikt was.
Ik heb daarom een aantal dagen het tegoed exact bijgehouden en wat
blijkt: het afluisteren van Voicemail is niet langer gratis.
Gisteren heb ik daarom Klantenservice van Telfort gebeld.
Zij konden inderdaad bevestigen dat sinds november het afluisteren van
de Voicemail een tarief heeft van 20 cent per minuut.
Telfort heeft mij niet op de hoogte gebracht van deze belangrijke
tariefswijziging.
Erger nog: op de internet site staat nog steeds dat dit gratis is!
De medewerker van Klantenservice gaf eerlijk toe dat dit niet zo netjes
is van Telfort en beloofde dat de site snel aangepast zou worden.
Ik heb het zojuist nog even gecontroleerd, maar op dit moment is de site
nog niet aangepast.
Je kunt het nalezen op:
http://www.telfort.nl/producten/mobiel/prepay/tarieven/ en
http://www.telfort.nl/klantenservice/mo ... h&product=%
257Eany%257E&subproduct=%257Eany%257E&search=voicemail&submit=zoek
Kan een telecomprovider dit zomaar zonder enige melding wijzigen?
Ik ga nu zoeken naar een provider met lagere tarieven dan Telfort.
Het voordeel van Telfort is voor mij nu verdwenen.
De belangrijkste reden voor mij om bij deze provider te blijven is dat
zij de enige zijn die gratis Voicemail aanbieden.
De laatste tijd viel mij op dat het beltegoed aanzienlijk sneller dan
voorheen opgebruikt was.
Ik heb daarom een aantal dagen het tegoed exact bijgehouden en wat
blijkt: het afluisteren van Voicemail is niet langer gratis.
Gisteren heb ik daarom Klantenservice van Telfort gebeld.
Zij konden inderdaad bevestigen dat sinds november het afluisteren van
de Voicemail een tarief heeft van 20 cent per minuut.
Telfort heeft mij niet op de hoogte gebracht van deze belangrijke
tariefswijziging.
Erger nog: op de internet site staat nog steeds dat dit gratis is!
De medewerker van Klantenservice gaf eerlijk toe dat dit niet zo netjes
is van Telfort en beloofde dat de site snel aangepast zou worden.
Ik heb het zojuist nog even gecontroleerd, maar op dit moment is de site
nog niet aangepast.
Je kunt het nalezen op:
http://www.telfort.nl/producten/mobiel/prepay/tarieven/ en
http://www.telfort.nl/klantenservice/mo ... h&product=%
257Eany%257E&subproduct=%257Eany%257E&search=voicemail&submit=zoek
Kan een telecomprovider dit zomaar zonder enige melding wijzigen?
Ik ga nu zoeken naar een provider met lagere tarieven dan Telfort.
Het voordeel van Telfort is voor mij nu verdwenen.