Hoe kan ik orange dwingen om (schriftelijk) te reageren ????
Geplaatst: 05 mar 2008 22:48
Al vanaf october 2007 probeer ik mijn Orange abonnement (voorheen WANADOO) op te zeggen en uiteraard volgens de WANADOO voorwaarden. Orange reageert nooit en tijdens urenlange telefoongesprekken wordt je van de een naar de ander doorverbonden zonder een stap verder te komen.
Onderstaand mijn laatste brief aan Orange breedband.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Orange Breedband BV
t.a.v. afd. Klantenservice
Postbus 11095
1001 GB Amsterdam
Bergen op Zoom 22 – 02 – 2008
Betreft: Langlopende klacht waar u niet op reageert!!!!
Klantnummer W1321810
Mevrouw, mijne heren,
Onderstaand een overzicht van mijn contacten met u:
1. Op 17 – 10- 2007 via KPN mijn ADSL bij u opgezegd.
2. Op 11- 12 – 2007 schriftelijk navraag gedaan en wederom opgezegd.
3. Op 16 – 01- 2008 vanuit de Orange winkel in Bergen op Zoom met de administratie gebeld.
4. Op 29 – 01 2008 n.a.v. uw aanmaning weer een brief geschreven.
5. Op 12 – 02 – 2008 vanuit de Orange winkel in Bergen op Zoom 1, 5 uur met diverse Orange medewerkers gebeld op de afdeling administratie, opzeggingen en klachten!!!
Niemand weet iets, alleen de brieven van 11-12- 2007 en 29-01- 2008 zijn gearchiveerd, maar er is niets mee gebeurd!!!! Men kan zelfs niet zeggen wanneer ik antwoord krijg.
Iedere medewerker verwijst weer naar een andere medewerker, maar niemand durft een uitspraak te doen, laat staan een beslissing te nemen.
In een ding is iedereen heel stellig: Mijn abonnement kan pas per 31-08-2008 opgezegd worden en men wil niet luisteren. Dit ondanks de mededeling dat ik een Wanadoo klant was en dus een andere opzegtermijn heb, dat de Orange - klanten.
Ik wil nu per omgaande een schriftelijke reactie van u, waarin minimaal staat:
De reden waarom u niet reageert.
De datum waarop mijn abonnement nu echt opgezegd is of wordt.
Wanneer het teveel betaalde abonnementsgeld terug betaald wordt.
Reageert u niet voor 29 – 02 – 2008 dan zal ik deze brief aan andere instanties doorsturen en publiceren.
Met vriendelijke groet,
G.F.C. Buysse
Onderstaand mijn laatste brief aan Orange breedband.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Orange Breedband BV
t.a.v. afd. Klantenservice
Postbus 11095
1001 GB Amsterdam
Bergen op Zoom 22 – 02 – 2008
Betreft: Langlopende klacht waar u niet op reageert!!!!
Klantnummer W1321810
Mevrouw, mijne heren,
Onderstaand een overzicht van mijn contacten met u:
1. Op 17 – 10- 2007 via KPN mijn ADSL bij u opgezegd.
2. Op 11- 12 – 2007 schriftelijk navraag gedaan en wederom opgezegd.
3. Op 16 – 01- 2008 vanuit de Orange winkel in Bergen op Zoom met de administratie gebeld.
4. Op 29 – 01 2008 n.a.v. uw aanmaning weer een brief geschreven.
5. Op 12 – 02 – 2008 vanuit de Orange winkel in Bergen op Zoom 1, 5 uur met diverse Orange medewerkers gebeld op de afdeling administratie, opzeggingen en klachten!!!
Niemand weet iets, alleen de brieven van 11-12- 2007 en 29-01- 2008 zijn gearchiveerd, maar er is niets mee gebeurd!!!! Men kan zelfs niet zeggen wanneer ik antwoord krijg.
Iedere medewerker verwijst weer naar een andere medewerker, maar niemand durft een uitspraak te doen, laat staan een beslissing te nemen.
In een ding is iedereen heel stellig: Mijn abonnement kan pas per 31-08-2008 opgezegd worden en men wil niet luisteren. Dit ondanks de mededeling dat ik een Wanadoo klant was en dus een andere opzegtermijn heb, dat de Orange - klanten.
Ik wil nu per omgaande een schriftelijke reactie van u, waarin minimaal staat:
De reden waarom u niet reageert.
De datum waarop mijn abonnement nu echt opgezegd is of wordt.
Wanneer het teveel betaalde abonnementsgeld terug betaald wordt.
Reageert u niet voor 29 – 02 – 2008 dan zal ik deze brief aan andere instanties doorsturen en publiceren.
Met vriendelijke groet,
G.F.C. Buysse