UPC factuurterreur
Geplaatst: 06 mar 2008 10:17
Nooit hebben wij klachten gehad over UPC, totdat een aardige meneer die wij belden voor ondersteuning met onze digitale tv ons een nieuw internet abonnementy aanbood dat veel sneller maar net zo duur zou zijn als ons toenmalige abonnement en dat we er dan ook nog telefonie bij kregen die gratis was naar vaste nummers. Nou, dat leek ons wel wat. We hadden (natuurlijk) beter moeten weten, want vanaf dat moment begon de factuurterreur. Eerst alle diensten apart op de factuur, zodat geen pakketkorting werd toegepast. Toen na vele malen bellen een correctie die niet geheel terug ging tot begin abonnement en voilá vanaf dat moment ook dubbel internet (2 soorten) op de factuur. Ten einde raad gebeld met UPC voor hun faxnummer (dat je nergens gewoon kunt vinden, moet je weer achter in die wachtrij a zoveel cent per minuut) krijg ik eerst te horen dat er is afgesloten omdat er een achterstand is. De aardige meneer die ik aan de telefoon kreeg verzekerde mij echter dat het om een fout van UPC ging en er niet zou worden afgesloten. Eergisteren gebeld door weer een andere aardige meneer die mij liet weten dat alles in orde was en werd gecorrigeerd. Hij was echter een deel van de correctie nog vergeten, dus die zou nog worden gedaan en ik zou weer worden teruggebeld. Gisteren zet ik de PC aan: GEEN internet! Gebeld met UPC. Ja mevrouw er is een betalingsachterstand. Met de rook uit mijn oren wel 3 keer geprobeerd uit te leggen dat ik toch zeker niet afgesloten kan worden tijdens een lopende correctoeprocedure??? Nee, als er een achterstand is moet u die eerst betalen. MAAR er IS geen achterstand. Het spijt me mevrouw. Van hem toch maar het faxnummer gekregen en vanochtend een 9 pagina lange fax gestuurd met berekening etcetera. Als ze niet binnen 24 uur weer aansluiten zeg ik de boel op. Het leven is te kort voor dit soort frustratie
LauLau
LauLau