TV nog in bestelling: Annuleren kost geld.
Geplaatst: 06 mar 2008 15:33
Ik heb bij een webwinkel een televisie besteld. Nu blijkt de levertijd steeds vooruit te worden geschoven en ik wil daarom de bestelling annuleren. De status is op dit moment nog steeds "Niet op voorraad".
Nu staat er op hun website het volgende:
Moet ik dit betalen?
Wat ik vreemd vind is dat als ik de televisie uiteindelijk toch laat komen en ik breng hem weer terug binnen 7 dagen, dan kost het me niets. Dat klopt toch niet?
Nu staat er op hun website het volgende:
Dit zou bij mij neerkomen op een bedrag van € 83,90. Ik krijg er dan ook helemaal niets voor.Wilt u een bestelling annuleren binnen 30 dagen dan is dat mogelijk.
Helaas zijn wij dan genoodzaakt de door ons gemaakte en te maken kosten, aan u door te belasten.
De kosten bedragen 10,- EUR plus ca. 10% van het bedrag van de bestelde producten.
Moet ik dit betalen?
Wat ik vreemd vind is dat als ik de televisie uiteindelijk toch laat komen en ik breng hem weer terug binnen 7 dagen, dan kost het me niets. Dat klopt toch niet?