Acer Notebook
Geplaatst: 06 mar 2008 22:40
Hallo,
Ik heb op 6 januari 2008 bij Dixons een laptop (Acer) gekocht twv € 1.200. ong. 4 weken later begonnen de luidsprekers te kraken bij het afspelen van een film of muziek. Ben ik bij Dixons geweest om hem na te kijken, hebben ze iets met de software gedaan, dus geen gekraak meer maar thuis aangekomen doe ik de koptelefoon en haal ik de plus eruit is er geen geluid bij de boxen, laat ik het geluid via de boxen lopen en wil ik via de koptelefoon luisteren dan komt het geluid alleen via de boxen en/of andersom. ben ik weer geweest hebben de hele software opnieuw geinstalleerd. in de winkel ging alles goed kom ik thuis constateerde dat gekraak weer. ga ik weer naar de winkel willen ze het apparaat voor reparatie versturen terwijl ik nauwelijks het apparaat heb gebruikt. zelfs de folie zat er nog op. Ik was natuurlijk boos en probeerde een andere voor te krijgen ipv een gerepareerd toestel terugkrijgen. Als klant sta je zwak in je schoenen en weet je niet veel wat je rechten zijn. Graag of iemand hier zoiets heeft meegemaakt en of iemand mij kan vertellen hoe ik het anders moet aanpakken
Groetjes,
Anachawi
Ik heb op 6 januari 2008 bij Dixons een laptop (Acer) gekocht twv € 1.200. ong. 4 weken later begonnen de luidsprekers te kraken bij het afspelen van een film of muziek. Ben ik bij Dixons geweest om hem na te kijken, hebben ze iets met de software gedaan, dus geen gekraak meer maar thuis aangekomen doe ik de koptelefoon en haal ik de plus eruit is er geen geluid bij de boxen, laat ik het geluid via de boxen lopen en wil ik via de koptelefoon luisteren dan komt het geluid alleen via de boxen en/of andersom. ben ik weer geweest hebben de hele software opnieuw geinstalleerd. in de winkel ging alles goed kom ik thuis constateerde dat gekraak weer. ga ik weer naar de winkel willen ze het apparaat voor reparatie versturen terwijl ik nauwelijks het apparaat heb gebruikt. zelfs de folie zat er nog op. Ik was natuurlijk boos en probeerde een andere voor te krijgen ipv een gerepareerd toestel terugkrijgen. Als klant sta je zwak in je schoenen en weet je niet veel wat je rechten zijn. Graag of iemand hier zoiets heeft meegemaakt en of iemand mij kan vertellen hoe ik het anders moet aanpakken
Groetjes,
Anachawi