LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bruidsmode

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
illucyon
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mar 2008 10:37

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door illucyon »

miss diane..

u leest niet goed, ik bedoel er annenkenny mee.
zoals onderaan staat.

xaviera1094
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2004 14:27

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door xaviera1094 »

ja das leuk je heb al de zenuwen voor de dag en dan ga je je jurk halen geen tijd om hem meer te passen want ze heb het druk en haast dus jurk mee genomen en dan thuis alles passen en dan corset te groot en hoepel foute maat en de jurk te lang snel zoeken naar hoge schoenen en corset in nemen hoepel ook vermaken en dan maar hopen dat je op de dag goed door komt nou ik kan je vertellen de gehele dag heb ik lopen hijsen leuk he silvie"s bruidsmode............................
nooit meer daar een een jurk halen want je heb net echt de juiste waar wat je nodig heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

missdiana
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 mar 2008 23:47

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door missdiana »

Ach,

Of u nou mij bedoelde, of Ann of wie dan ook.

Feit blijft wel dat NIET wij onder de loep worden genomen bij Tros Radar vanavond, maar Barbara Bruidsmode. En ik blijf erbij, dat gebeurt niet voor niets!

Hmz
Berichten: 18
Lid geworden op: 06 jun 2007 16:10

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door Hmz »

Een jurk zien... hem te duur vinden... en dan klagen dat een bijna identieke, maar goedkopere jurk elders van goedkope stof is gemaakt? :?

kadootje
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mar 2008 11:11

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door kadootje »

dat kan wel zijn missdiana, maar op de trouwpagina van annenkenny staat toch echt dat ze tevreden is met haar jurk en dan hier op het forum lopen zeggen dat ze er niet tevreden over is! dat snap je dan toch niet??? dan denk ik waarom zet je dan op je eigen trouwpagina (die iedereen gewoon kan vinden als je annenkenny intypt bij google) dat je jurk helemaal geweldig is terwijl je op trouwshop en hier schrijft dat het niet zo is.... beetje vreemd.

En misschien staan jullie niet onder de loep maar door alle verhalen van jullie wordt er wel een beeld geschetst en dat beeld zou dan toch echt eerst goed moeten worden onderzocht vóórdat het uitgezonden mag worden is mijn mening. Dit is verder geen persoonlijke aanval op iemand dan ook, maar ben het in die zin wel eens maar dat het een beetje raar over komt dat als je de trouwpagina van ann leest het een staat en ze het ander zegt op beide forums.... dan ga je toch ook aan haar gelovigheid twijfelen.....

Ik ga vanavond ook zeker weten kijken naar radar en ben dan ook heel nieuwsgierig naar wat er allemaal naar voren komt en of de informatie daarvan op waarheid gebasseerd is. want al met al blijft dat radar eerst de informatiebronnen goed onderzocht moeten hebben voordat ze tv gaan maken. Dus daarbij hoort ook de gesprekken vooraf ZONDER camara. maar goed we zullen vanavond afwachten dat is het enige wat ik op het moment er over zeg. Maar nogmaal ook ik ga donderdag trouwen en ik ben vol LOF over BBM. en ook dat soort dingen mogen even duidelijke gezegd worden.

annenkenny
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 feb 2008 21:10

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door annenkenny »

Inderdaad,mijn website geeft een vertekend beeld,ik heb mijn vertrouwen in BBM pas echt verloren in de maand voor ons huwelijk.
En ik heb mijn site niet meer upgedated naar de trouwdatum toe.
Ik ga deze dingen toch niet verzinnen he?
Ik was aanvankelijk blij met mijn jurk,ze was te klein,maar Barbara zei me dat alles in orde ging komen en daardoor had ik er vertrouwen in (dat was in mei)

En eigenlijk hoef ik me helemaal niet te verantwoorden hier,het gaat tenslotte niet om mij he.

annenkenny
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 feb 2008 21:10

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door annenkenny »

[
Yes,tis nu 14 augustus en mijn kleed is eindelijk in orde....nu kunnen we pas helemaal genieten van de laatste weken!


Dit was nadat mijn schoonmoeder mijn jurk had vermaakt....niet Barbara,dus voor je iemand beschuldigt,eerst even info vragen mss???

illucyon
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mar 2008 10:37

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door illucyon »

brussel woon jij tog?? brussel zwolle, minstens 3 en een half uur rijden..
ik heb in de agenda van barbara gezien, dat jij op 14 augustus, om 11 uur sochtens, een afspraak met haar had.
hoe heeft in die korte tijd jou schoonmoeder dan nog tijd gehad om herstel werkzaamheden, aan de jurk te doen?
het begint hier behoorlijk naar leugens te stinken.
er is min of meer een hetze, ontstaan om de zaak bbm.

basje bell
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 mar 2008 23:12

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door basje bell »

annenkenny heeft niet zo goed nagedacht:
Koopt ook al na meerdere keren passen een jurk...... en drie weken later past hij niet meer.....................
Heeeel vreemd,
en niet direkt gaan klagen hoor ( je had barbara namelijk onmiddelijk via een officiele brief in gebreke kunnen stellen)
en vooral geen contact op nemen met de zaak waar je je jurk hebt gekocht...........

NEE, EEN HALF JAAR WACHTEN..........en dan ineens in actie komen.

Lijkt mede beste manier om je problemen op te lossen

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door Pruim »

Nou basje bell, verklaar eens wat je bij Barbara achter de computer doet, als je zegt familie te zijn van Kneusje?

Ik ben wel benieuwd nu.

Bruidjuh
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 feb 2008 20:49

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door Bruidjuh »

Ik vind persoonlijk dat Radar zich moet schamen!!

Deze uitzending is zo niet gebaseert op de waarheid..
het enige wat gemeld word zijn slechte verhalen..

Waarom heeft Tros Radar niet eerst een hele hele hele goed onderzoek gestart???

Belachelijk gewoon!!

Hier kan ik me echt heel kwaad om maken..

Iemands zaak zo zwart maken, op Tv notabene, terwijl ze niet alles goed onderzocht hebben!!

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door gravedigger »

Radar heeft ook boter op het hoofd. Uit onderzoek bleek, dat veel positieve berichten van 1 IP adres kwamen. Waarom geven ze dan al niet veel eerder een IP Ban :?:

annenkenny
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 feb 2008 21:10

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door annenkenny »

[quot Geplaatst op 17 Mrt 2008 20:13 door illucyon


--------------------------------------------------------------------------------

brussel woon jij tog?? brussel zwolle, minstens 3 en een half uur rijden..
ik heb in de agenda van barbara gezien, dat jij op 14 augustus, om 11 uur sochtens, een afspraak met haar had.
hoe heeft in die korte tijd jou schoonmoeder dan nog tijd gehad om herstel werkzaamheden, aan de jurk te doen?
het begint hier behoorlijk naar leugens te stinken.
er is min of meer een hetze, ontstaan om de zaak bbm.
e]


Tuurlijk wel!!!
Mijn schoonmoeder is er direct in de late namiddag aan begonnen en heeft doorgewerkt tot 's avonds!!!!
Maar dat zal ook niet kunnen zeker volgens jou????

Bravo voor Radar,en vooral voor de dames die in beeld gekomen zijn....
Zoals ze hier zeggen : chapeau!!!!

Ik hou het hier voor bekeken,want mijn bloeddruk gaat stilaan de hoogte in....en ik ben sinds september gelukkig getrouwd,wil niet weer de stress van toen meemaken...
Ik wens iedereen veel succes!
Bedankt voor jullie steun.

Ann[/quote]

basje bell
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 mar 2008 23:12

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door basje bell »

Hey die pruim

Jij kunt niet zo goed luisteren naar wat ze op de tv zeggen he?!,
Heb jij ze horen zeggen: alle berichten komen van de pc van barbara of: alle berichten komen van 1 pc.....
Ik dacht die laatste....

Misschien heb je het opgenomen ,dan moet je het nogmaar een keertje
bekijken / beluisteren.

Ennuh: doe kneus de groeten pruim.

basje bell
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 mar 2008 23:12

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door basje bell »

Hoi gravedigger

Radar roept wel meer,
zonder dat ze eerst goed onderzoek doen..
dat blijkt wel uit de uitzending van vanavond.............
ze hebben nog steeds geen contact met opgenomen na aanleiding mijn brief, maarja liever geen bewijzen he...........liever goede kijkcijfers.

wat een blamage, en dat noemt zich een kritisch consumenten programma.

En mochten jullie binnenkort niets meer van mij horen: ik verwacht binnenkort gebanned te worden van het forum, in verband met kritiek op Tros-radar.
T is dat ik dat serieus verwacht, anders zou ik er om lachen

DJ FightMan
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:58

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door DJ FightMan »

tros zegt dat ze de ip adressen hebben nagetrokken, en dat daar uit bleek dat Barbara de gene was die de goede reacties over haar bedrijf geplaatst heeft.

Hier blijkt dus al uit dat Tros Radar niet goed onderzoek heeft verricht voordat ze dit gingen uitzenden.

Want er zijn van verschillende IP adressen goede reacties geplaatst!!
Dit is een ding wat sowieso zeker is.

Want er zijn verschillende mensen die reacties geplaatst hebben vanaf verschillende PC's, en dit waren absoluut niet de reacties van Barbara.

Laat tros barbara's ip maar na trekken dan zul je zien dat die van de onderstaande mensen anders is:

Bruidjuh
Bruidje2006
DJ FightMAn
Gizmo

deze mensen komen allemaal uit verschillende woonplaatsen...
ik zal tros mijn ip geven 86.91.23.246 dat is makkelijker uit zoeken voor die gasten, Dit is ook het ip van bruidjuh

kadootje
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mar 2008 11:11

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door kadootje »

clau24 en ik kadootje11 zijn ook verschillende ip adressen want ook ik kom niet uit zwolle vandaan! heb welliswaar een jurk bij haar besteld en gekocht maar het klot inderdaad niet dat alle positieve reacties van 1 computer afkomstig zijn dus hun onderzoekt daarin klopt van geen kanten!

DJ FightMan
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:58

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door DJ FightMan »

Precies...

Wat Tros Radar zegt dat alle berichten van één computer afkomen dat is apsoluut niet waar..

Veel goede reacties zijn afkomstig van verschillende pc's en verschillende woonplaatsen en adressen..

Dus ik vind dat Tros Radar een beter onderzoek moet doen voordat ze zoiets roepen op tv.

useruser
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 nov 2007 09:13

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door useruser »

Radar zegt eerst (8.10) over berichten op "verschillende fora": "Op internet staan ook positieve verhalen over Barbara Bruidsmode, maar die zijn waarschijnlijk geplaatst door Barbara zelf. De berichten zijn namelijk met haar emailadres verstuurd."

Er staat niet echt dat "AL de berichten" met haar emailadres zijn verstuurd, maar zo leest het wel een beetje.
Ok, Radar had er daarom technisch gezien goed aan gedaan om te zeggen dat 'een aantal' of misschien 'veel' van die berichten met haar emailadres zijn verstuurd. Bekijk het grotere geheel: de zaak bestaat mogelijk al een aantal jaar, en dat zou niet kunnen als er niet ook een hoop tevreden klanten zijn.

Maar Radar is een kritisch programma, het heeft niet als doel om per bedrijf een goede afweging van de positieve kanten en de negatieve kanten te geven, het richt zich slechts op de negatieve kanten. Vind je dat niet leuk: kijk dan niet. Op het moment dat Radar zegt dat een aantal klanten ellende beleeft met een bedrijf, dan zegt Radar dus NIET dat ALLE klanten ellende beleven.

Neemt niet weg dat wel ALLE klanten in feite te maken hebben met Algemene Voorwaarden (zo blijkt bij 10.48) die strijdig zijn met de wet. Alleen zullen (gelukkig) veel klanten er geen last van ondervinden.
En vergeet dan niet dat er mogelijk nog een groep klanten is die op zich benadeeld zijn door de winkel (niet de juiste jurk, niet de afwerking die is afgesproken of waar ze recht op hebben) maar zich omver hebben laten lullen door Barbara en medewerkers.

Maar goed: terug naar de positieve berichten die door Barbara zelf zijn geplaatst op internet: Radar heeft niet gemeld dat dat onder verschillende namen gebeurt, of dat die berichten de indruk geven dat ze van kopers afkomstig zijn. Dan zou Barbara de boel bewust gemanipuleerd hebben. Maar ik denk WEL dat de kans groot is dat dit van toepassing is, kijk maar naar het volgende: over het zwartmaken van Anneke op internet zegt Radar: "Maar deze berichten zijn veelal afkomstig van 1 computer, geplaatst onder verschillende namen."
(let op het woord 'veelal')

Nou is dat op zich nog geen bewijs, maar iedereen weet dat meestal geldt: 1 + 1 = 2. En neem nou eens een helicopterview op de situatie, bekijk het geheel met je gezonde verstand: alles samengevat kunnen we toch gewoon concluderen dat Barbara een aantal zaken niet netjes communiceert en niet netjes uitvoert? (en dat ook nog onder onwettige Algemene Voorwaarden)
En dan gaat het niet om onderzetters van een paar dubbeltjes, maar om bruidsjurken van honderden/duizenden euro's, en om het geluk van een trouwdag.

En dat is gewoon wat Radar wil zeggen, Radar claimt niet een juridische instantie te zijn die recht spreekt over wat wel of niet mag (al wordt in geconstateerde onwettigheden wel keihard genoemd uiteraard), maar het wil consumenten beschermen en aansporen om hun gezond verstand te gebruiken, en ondernemers aansporen om redelijk (en rechtmatig) zaken te doen.

useruser
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 nov 2007 09:13

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door useruser »

Radar zegt eerst (8.10) over berichten op "verschillende fora": "Op internet staan ook positieve verhalen over Barbara Bruidsmode, maar die zijn waarschijnlijk geplaatst door Barbara zelf. De berichten zijn namelijk met haar emailadres verstuurd."

...

Neemt niet weg dat wel ALLE klanten in feite te maken hebben met Algemene Voorwaarden (zo blijkt bij 10.48 ) die strijdig zijn met de wet.

... kijk maar naar het volgende: over het zwartmaken van Anneke op internet zegt Radar (9.40): "Maar deze berichten zijn veelal afkomstig van 1 computer, geplaatst onder verschillende namen."

Link van de uitzending:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/i ... 080317.asf

Gesloten