Slechte service en fouten van Vodafone
Geplaatst: 07 mar 2008 10:54
Al enige tijd ben ik een tevreden klant van Vodafone.
Toen ik de melding kreeg dat mijn abonnement af zou lopen en ik kon kiezen uit verschillende aanbiedingen hoefde ik, in eerste instantie, dan ook niet lang te twijfelen over het verlengen van mijn abonnement.
Als ik toen wist wat ik nu weet.....ik zal het proberen kort te houden:
Ik wilde via internet mijn abonnement velengen met een jaar, incl. een nieuwe gsm (waar ik aardig wat voor moest bij betalen, hier was ik van op de hoogte).
Ik kreeg netjes een bevestiging dat mijn aanvraag ontvangen was en dat ik binnen 2 weken mijn gsm zou ontvangen. Voor de zekerheid heb ik nog even telefonisch contact opgenomen over de betaling van de gsm...mijn aanvraag was in behandeling en de bijbetaling voor de gsm zou bij de volgende factuur worden gerekend.
2 weken later...nog geen gsm ontvangen. Ik nogmaals de klantenservice gebeld en uiteindelijk (na veel doorschakelen en opnieuw bellen) te horen gekregen dat er geen contract verlenging bekend was. Een administratieve fout kan natuurlijk gebeuren daar heb ik alle begrip voor! De aanvraag werd door desbetreffende persoon direct in orde gemaakt. Ik zou een bevestigings mail ontvangen en de gsm zou binnen 2 weken bezorgd worden.
Weer 2 weken later....nog steeds geen gsm of bevestigingsmail!
Dus weer de klantenservice gebeld waar mij doodleuk werd verteld dat mijn contractverlenging incl gsm wel in het systeem gezet waren maar dat er verder niets meer mee gedaan was.
Niet de levertijd van de gsm maar de service en bejegening van de medewerkers van Vodafone hebben mij doen besluiten mijn bestelling te annuleren en mijn abonnement op te zeggen ipv te verlengen.
Ik betaal aardig wat geld voor mijn abonnement en voor de gsm, daar mag ik dan best wat service voor verwachten denk ik zo!
Ik heb mijn abonnement incl. vodafone smsblox schriftelijk (per post en in dezelfde envelop) opgezegd. Gelukkig nog net binnen de opzegtermijn van 3 maanden.
Uiteindelijk kreeg ik een bevestiging van de opzegging van mijn vodafone smsblox en niet van mijn abonnement zelf.
Weer gebeld hoe het met de opzegging van mijn abonnent zelf zat....er werd mij verweten dat ik besluitloos zou zijn (door interne fouten blijkt mijn abonnement meerdere malen verlengt en opgezegd te zijn, terwijl ik hem 1x heb willen verlengen en nu 1x wil opzeggen) en dat ik alleen een opzegging van mijn vodafoneblox en niet van mijn abonnement zelf heb gestuurd per FAX!!!! (de zoveelste administratieve fout) Er werd nog even vermeld dat ik mij niet zo druk moest maken omdat ik nog tijd zat had om mijn abonnement op te zeggen (volgens de medewerker die zijn naam niet wilde zeggen is dit een mand voor aflopen van het abonnement) en dat ze geen waarde hechten aan ontevreden klanten omdat er genoeg tevreden klanten zijn. (zooo klantvriendelijk die Vodafone)
Ik heb wederom een opzegging van mijn abonnement per post (en aangetekend!) verstuurd. Hier kreeg ik van de week het antwoord op dat mijn abonnement per eind mei wordt opgezegd met inachtneming van de 3 maanden opzegtermijn. (dus toch 3 maanden en niet 1 maand!!)
Dit is meer dan een maand later dan het aflopen van mijn contract.
Door de fouten en slechte service van Vodafone zit ik dus uiteindelijk nog langer aan mijn contract vast en moet ik ze dus nog meer betalen!!!
Om nog maar te zwijgen over de ergenissen door de lange wachttijden en ascociale bejegening van de medewerkers.
Al met al is het nog een heel verhaal geworden maar ik ben hier gewoon heel erg boos over! Ik hoop echt dat de Vodafone hun klanten wat beter zal gaan behandelen, ook al ben ik straks zelf gelukkig geen klant meer....ontevreden klanten zijn namelijk ook klanten!!!
Toen ik de melding kreeg dat mijn abonnement af zou lopen en ik kon kiezen uit verschillende aanbiedingen hoefde ik, in eerste instantie, dan ook niet lang te twijfelen over het verlengen van mijn abonnement.
Als ik toen wist wat ik nu weet.....ik zal het proberen kort te houden:
Ik wilde via internet mijn abonnement velengen met een jaar, incl. een nieuwe gsm (waar ik aardig wat voor moest bij betalen, hier was ik van op de hoogte).
Ik kreeg netjes een bevestiging dat mijn aanvraag ontvangen was en dat ik binnen 2 weken mijn gsm zou ontvangen. Voor de zekerheid heb ik nog even telefonisch contact opgenomen over de betaling van de gsm...mijn aanvraag was in behandeling en de bijbetaling voor de gsm zou bij de volgende factuur worden gerekend.
2 weken later...nog geen gsm ontvangen. Ik nogmaals de klantenservice gebeld en uiteindelijk (na veel doorschakelen en opnieuw bellen) te horen gekregen dat er geen contract verlenging bekend was. Een administratieve fout kan natuurlijk gebeuren daar heb ik alle begrip voor! De aanvraag werd door desbetreffende persoon direct in orde gemaakt. Ik zou een bevestigings mail ontvangen en de gsm zou binnen 2 weken bezorgd worden.
Weer 2 weken later....nog steeds geen gsm of bevestigingsmail!
Dus weer de klantenservice gebeld waar mij doodleuk werd verteld dat mijn contractverlenging incl gsm wel in het systeem gezet waren maar dat er verder niets meer mee gedaan was.
Niet de levertijd van de gsm maar de service en bejegening van de medewerkers van Vodafone hebben mij doen besluiten mijn bestelling te annuleren en mijn abonnement op te zeggen ipv te verlengen.
Ik betaal aardig wat geld voor mijn abonnement en voor de gsm, daar mag ik dan best wat service voor verwachten denk ik zo!
Ik heb mijn abonnement incl. vodafone smsblox schriftelijk (per post en in dezelfde envelop) opgezegd. Gelukkig nog net binnen de opzegtermijn van 3 maanden.
Uiteindelijk kreeg ik een bevestiging van de opzegging van mijn vodafone smsblox en niet van mijn abonnement zelf.
Weer gebeld hoe het met de opzegging van mijn abonnent zelf zat....er werd mij verweten dat ik besluitloos zou zijn (door interne fouten blijkt mijn abonnement meerdere malen verlengt en opgezegd te zijn, terwijl ik hem 1x heb willen verlengen en nu 1x wil opzeggen) en dat ik alleen een opzegging van mijn vodafoneblox en niet van mijn abonnement zelf heb gestuurd per FAX!!!! (de zoveelste administratieve fout) Er werd nog even vermeld dat ik mij niet zo druk moest maken omdat ik nog tijd zat had om mijn abonnement op te zeggen (volgens de medewerker die zijn naam niet wilde zeggen is dit een mand voor aflopen van het abonnement) en dat ze geen waarde hechten aan ontevreden klanten omdat er genoeg tevreden klanten zijn. (zooo klantvriendelijk die Vodafone)
Ik heb wederom een opzegging van mijn abonnement per post (en aangetekend!) verstuurd. Hier kreeg ik van de week het antwoord op dat mijn abonnement per eind mei wordt opgezegd met inachtneming van de 3 maanden opzegtermijn. (dus toch 3 maanden en niet 1 maand!!)
Dit is meer dan een maand later dan het aflopen van mijn contract.
Door de fouten en slechte service van Vodafone zit ik dus uiteindelijk nog langer aan mijn contract vast en moet ik ze dus nog meer betalen!!!
Om nog maar te zwijgen over de ergenissen door de lange wachttijden en ascociale bejegening van de medewerkers.
Al met al is het nog een heel verhaal geworden maar ik ben hier gewoon heel erg boos over! Ik hoop echt dat de Vodafone hun klanten wat beter zal gaan behandelen, ook al ben ik straks zelf gelukkig geen klant meer....ontevreden klanten zijn namelijk ook klanten!!!