Loze beloftes en slechte service UPC
Geplaatst: 07 mar 2008 22:55
Enige weken geleden heb ik mijn UPC abonnement gewijzigd van digitaal start naar het Familie-pakket met DVR.
Na enkele dagen kreeg ik de DVR thuisbezorgd en alles scheen goed te gaan.
Tot dat ik merkte dat ik niet van alle extra's die het Familie-pakket levert gebruik kon maken.
Ik heb toen de Klantenservice van UPC gebeld en mijn verhaal gedaan. De medewerker beweerde dat hij na 2 uur mijn klachten verholpen zou hebben. Echter na 3 uur nog niets, dus maar weer gebeld. De medewerker die ik toen kreeg zei dat zijn collega nooit de toezegging had mogen doen van 2 uur maar dat het minimaal 2 x 24 uur moest zijn voordat mijn klacht verholpen zou kunnen zijn.
Echter na 3 dagen nog steeds niets en ja hoor ..... weer bellen a € 0,10 per minuut en weer hetzelfde verhaal afsteken. De medewerker die ik nu had kwam zeer deskundig over en na het stellen van enige vragen was het volgens deze zo dat de nummers van mijn kaart en van de mediabox niet met elkaar overeenstemden. Hij stelde mij gerust en beloofde dat binnen een week alles voor elkaar zou zijn.
Nou er gebeurde erg weinig behalve dan dat de postbode voor de deur stond met een nieuwe mediabox. Nou daar had ik natuurlijk helemaal geen behoefte aan en heb deze dus geweigerd en is dan ook terstond met de postbode weer mee terug gegaan.
Maar weer eens gebeld met de klantendienst en verteld dat ik nog steeds geen pakket had dat overeenstemde met het te leveren in het Familie-pakket.
En ja hoor na het wederom uitwisselen van de diverse kaart en boxnummers bleek wederom dat de nummers niet correspondeerden met die in het scherm van de klantendienst.
Er werd weer beloofd dat na een aantal dagen alles zou werken en na op een dag diverse redenen aangehoord te hebben waar de oorzaak lag, op een dag wel 3 verschillende oorzaken heb ik het nu eigenlijk wel gehad met UPC.
Op het ogenblik, en na nog talloze telefoontjes, heb ik helemaal geen digitale TV meer en ik zit in de volgende, uitstel bij lastige klanten-termijn door UPC van minimaal 5 dagen.
Ik ga vanaf nu een dagelijks verslag leveren aan dit forum zodat u zelf een oordeel kunt vormen over UPC.
Ik had eerst ook nog mijn internet tegelijk over willen laten zetten naar UPC. Ben ik even blij dat ik dat nog niet gedaan heb!!!!
Enfin vanaf maandag kunt u meegenieten van mijn ervaringen met de service die UPC levert en daarbij alle smoezen die ze gebruiken om u maar rustig te houden.
Na enkele dagen kreeg ik de DVR thuisbezorgd en alles scheen goed te gaan.
Tot dat ik merkte dat ik niet van alle extra's die het Familie-pakket levert gebruik kon maken.
Ik heb toen de Klantenservice van UPC gebeld en mijn verhaal gedaan. De medewerker beweerde dat hij na 2 uur mijn klachten verholpen zou hebben. Echter na 3 uur nog niets, dus maar weer gebeld. De medewerker die ik toen kreeg zei dat zijn collega nooit de toezegging had mogen doen van 2 uur maar dat het minimaal 2 x 24 uur moest zijn voordat mijn klacht verholpen zou kunnen zijn.
Echter na 3 dagen nog steeds niets en ja hoor ..... weer bellen a € 0,10 per minuut en weer hetzelfde verhaal afsteken. De medewerker die ik nu had kwam zeer deskundig over en na het stellen van enige vragen was het volgens deze zo dat de nummers van mijn kaart en van de mediabox niet met elkaar overeenstemden. Hij stelde mij gerust en beloofde dat binnen een week alles voor elkaar zou zijn.
Nou er gebeurde erg weinig behalve dan dat de postbode voor de deur stond met een nieuwe mediabox. Nou daar had ik natuurlijk helemaal geen behoefte aan en heb deze dus geweigerd en is dan ook terstond met de postbode weer mee terug gegaan.
Maar weer eens gebeld met de klantendienst en verteld dat ik nog steeds geen pakket had dat overeenstemde met het te leveren in het Familie-pakket.
En ja hoor na het wederom uitwisselen van de diverse kaart en boxnummers bleek wederom dat de nummers niet correspondeerden met die in het scherm van de klantendienst.
Er werd weer beloofd dat na een aantal dagen alles zou werken en na op een dag diverse redenen aangehoord te hebben waar de oorzaak lag, op een dag wel 3 verschillende oorzaken heb ik het nu eigenlijk wel gehad met UPC.
Op het ogenblik, en na nog talloze telefoontjes, heb ik helemaal geen digitale TV meer en ik zit in de volgende, uitstel bij lastige klanten-termijn door UPC van minimaal 5 dagen.
Ik ga vanaf nu een dagelijks verslag leveren aan dit forum zodat u zelf een oordeel kunt vormen over UPC.
Ik had eerst ook nog mijn internet tegelijk over willen laten zetten naar UPC. Ben ik even blij dat ik dat nog niet gedaan heb!!!!
Enfin vanaf maandag kunt u meegenieten van mijn ervaringen met de service die UPC levert en daarbij alle smoezen die ze gebruiken om u maar rustig te houden.