LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Blijf bij je eigen leverancier!
Blijf bij je eigen leverancier!
Ook al voldoet deze niet geheel naar wens, waarom zou je overstappen?
- veel administratieve rompslomp
- goedkoper uit? nee joh, tarieven liggen niet ver uit elkaar
- het netwerkbedrijf kan wellicht een andere opnamemaand hebben dan
de leverancier, je stand kan zomaar geschat worden
- als je overstapt en de nieuwe leverancier vertikt je standen door te
geven, je standen worden dan geschat!
- een domme doos van Oxxio kent het verschil niet tussen verhuizen en
switchen en naar herhaaldelijk instrueren snappen ze het nog steeds
niet!
- Nuon en Energie Direct (en ook een aantal anderen) werken veelal
met netbeheerdersmodel. Je krijgt dus een nota van de leverancier
EN een aparte van de netbeheerder. Wil je dit?
- Denk aan kleine lettertjes, misschien moet je wel een boete betalen
als je je contract verbreekt
Meer zeg ik er niet over
- veel administratieve rompslomp
- goedkoper uit? nee joh, tarieven liggen niet ver uit elkaar
- het netwerkbedrijf kan wellicht een andere opnamemaand hebben dan
de leverancier, je stand kan zomaar geschat worden
- als je overstapt en de nieuwe leverancier vertikt je standen door te
geven, je standen worden dan geschat!
- een domme doos van Oxxio kent het verschil niet tussen verhuizen en
switchen en naar herhaaldelijk instrueren snappen ze het nog steeds
niet!
- Nuon en Energie Direct (en ook een aantal anderen) werken veelal
met netbeheerdersmodel. Je krijgt dus een nota van de leverancier
EN een aparte van de netbeheerder. Wil je dit?
- Denk aan kleine lettertjes, misschien moet je wel een boete betalen
als je je contract verbreekt
Meer zeg ik er niet over
Re: Blijf bij je eigen leverancier!
natuurlijk overstappen, ik wil weg bij Essent,(*-*)
Re: Blijf bij je eigen leverancier!
Je betoog lijkt vooral gebaseerd op je eigen situatie, en is in mijn ogen overdreven kritisch.
Ook moet je niet vergeten dat milieuvriendelijkheid een reden kan zijn om over te stappen; als je eigen energieleverancier geen groene stroom aanbiedt moet je wel uitwijken naar een andere als je van je grijze stroom afwil.
Hoe meer je verbruikt, hoe groter het verschil wordt. Reken maar dat die 0,2 cent per kWh verschil maakt als je 20.000 kWh per jaar verbruikt!- goedkoper uit? nee joh, tarieven liggen niet ver uit elkaar
Nuon is veelal de standaardleverancier, dus veel mensen zijn al aan deze manier van factureren gewend.- Nuon en Energie Direct (en ook een aantal anderen) werken veelal
met netbeheerdersmodel. Je krijgt dus een nota van de leverancier
EN een aparte van de netbeheerder. Wil je dit?
Ook moet je niet vergeten dat milieuvriendelijkheid een reden kan zijn om over te stappen; als je eigen energieleverancier geen groene stroom aanbiedt moet je wel uitwijken naar een andere als je van je grijze stroom afwil.
Re: Blijf bij je eigen leverancier!
hey,
ik ben een werknemer van eneco energie.
ik werk op het commerciele gedeelte van eneco.
ik heb hierop een aantal reacties;)
Ook al voldoet deze niet geheel naar wens, waarom zou je overstappen?
- veel administratieve rompslomp
zeker niet, eneco zorgt ervoor dat de consument geheel automatisch de overstap ervaart.
- goedkoper uit? nee joh, tarieven liggen niet ver uit elkaar
ik zal een snelle blik geven op de besparing. (eneco is actief campagne aan het voeren deur aan deur) nuon gas m3: 0.4003 cent Stroom Kwh: 0.9212 cent. Eneco: gas m3: 0.2550 cent stroom kwh: 0.0766 cent.
- het netwerkbedrijf kan wellicht een andere opnamemaand hebben dan
de leverancier, je stand kan zomaar geschat worden
Eneco energie haalt als netbeheerder van nederland de meterstanden uit de databank. verder zullen de meterstanden door de huidige netbeheerder worden (blijvende) opgenomen!
- als je overstapt en de nieuwe leverancier vertikt je standen door te
geven, je standen worden dan geschat!
Als consument heb je rechten, en als maatschappij hebben wij plichten.. wij zijn verplicht deze te versturen. gebeurt dit niet kan de consument deze zelf opvragen, en vergelijken met de eindejaarsnota die zij zojuist van hun oude leverancier hebben ontvangen (bij een overstap word uw stroomjaar bij uw huidige leverancier automatisch stopgezet en maakt u een nieuwe start bij uw nieuwe leverancier)
- een domme doos van Oxxio kent het verschil niet tussen verhuizen en
switchen en naar herhaaldelijk instrueren snappen ze het nog steeds
niet!
oxxio staat er al tijden om bekend dat hun klantenservice en klachtafhandeling heel slecht gaat. en ook administratief gezien presteren zij ver beneden modaal!
- Nuon en Energie Direct (en ook een aantal anderen) werken veelal
met netbeheerdersmodel. Je krijgt dus een nota van de leverancier
EN een aparte van de netbeheerder. Wil je dit?
daarin geen ik je geen ongelijk. maar sinds november 2007 is er een wetvoorstel gedaan. dat wetvoorstel luid als volgt. "netbeheer, transport én leveringskosten gaan voortaan in één. uw leverancier boekt dit automatische incasso door aan de netbeheerder. geen extra rompslomp voor de leverancier, meer gemakken voor de consument" daarmee is de overheid akkoort gegaan. dit had in januari 2008 rond moeten zijn. de verwachtingen staan momenteel op de zomerperiode.
- Denk aan kleine lettertjes, misschien moet je wel een boete betalen
als je je contract verbreekt
een opzegvergoeding word alleen in rekening gebracht als je een contract hebt getekend. stapt u over en heeft u een contract getekend voor een bepaalde tijd? (1,2,3,4 of 5 jaar) dan is de kans groot dat u een opzegvergoeding op de mat krijgt. tekent u een nieuw contract bij uw zojuist verkozen maatschappij, dan kunt u informeren naar de eventuele opzegvergoeding. eneco energie betaald voor u de opzegvergoeding als u overstapt op ecostroom!
zoals u misschien wel opmerkt, is het geen enkel probleem om over te stappen.
maar ik hoor elke dag opnieuw de meest schrikbarende klachten over o.a. oxxio, energie direct, greenchoice en NEM. erg jammer.
u als consument kunt er het beste voor kiezen bij de vertrouwde traditionele netwerkbeheerders te blijven.
dus als u dan toch een overstap maakt.. maak deze dan naar NUON, ENECO of ESSENT. deze 3 hebben ook hele mooie aanbiedingen!
ik ben een werknemer van eneco energie.
ik werk op het commerciele gedeelte van eneco.
ik heb hierop een aantal reacties;)
Ook al voldoet deze niet geheel naar wens, waarom zou je overstappen?
- veel administratieve rompslomp
zeker niet, eneco zorgt ervoor dat de consument geheel automatisch de overstap ervaart.
- goedkoper uit? nee joh, tarieven liggen niet ver uit elkaar
ik zal een snelle blik geven op de besparing. (eneco is actief campagne aan het voeren deur aan deur) nuon gas m3: 0.4003 cent Stroom Kwh: 0.9212 cent. Eneco: gas m3: 0.2550 cent stroom kwh: 0.0766 cent.
- het netwerkbedrijf kan wellicht een andere opnamemaand hebben dan
de leverancier, je stand kan zomaar geschat worden
Eneco energie haalt als netbeheerder van nederland de meterstanden uit de databank. verder zullen de meterstanden door de huidige netbeheerder worden (blijvende) opgenomen!
- als je overstapt en de nieuwe leverancier vertikt je standen door te
geven, je standen worden dan geschat!
Als consument heb je rechten, en als maatschappij hebben wij plichten.. wij zijn verplicht deze te versturen. gebeurt dit niet kan de consument deze zelf opvragen, en vergelijken met de eindejaarsnota die zij zojuist van hun oude leverancier hebben ontvangen (bij een overstap word uw stroomjaar bij uw huidige leverancier automatisch stopgezet en maakt u een nieuwe start bij uw nieuwe leverancier)
- een domme doos van Oxxio kent het verschil niet tussen verhuizen en
switchen en naar herhaaldelijk instrueren snappen ze het nog steeds
niet!
oxxio staat er al tijden om bekend dat hun klantenservice en klachtafhandeling heel slecht gaat. en ook administratief gezien presteren zij ver beneden modaal!
- Nuon en Energie Direct (en ook een aantal anderen) werken veelal
met netbeheerdersmodel. Je krijgt dus een nota van de leverancier
EN een aparte van de netbeheerder. Wil je dit?
daarin geen ik je geen ongelijk. maar sinds november 2007 is er een wetvoorstel gedaan. dat wetvoorstel luid als volgt. "netbeheer, transport én leveringskosten gaan voortaan in één. uw leverancier boekt dit automatische incasso door aan de netbeheerder. geen extra rompslomp voor de leverancier, meer gemakken voor de consument" daarmee is de overheid akkoort gegaan. dit had in januari 2008 rond moeten zijn. de verwachtingen staan momenteel op de zomerperiode.
- Denk aan kleine lettertjes, misschien moet je wel een boete betalen
als je je contract verbreekt
een opzegvergoeding word alleen in rekening gebracht als je een contract hebt getekend. stapt u over en heeft u een contract getekend voor een bepaalde tijd? (1,2,3,4 of 5 jaar) dan is de kans groot dat u een opzegvergoeding op de mat krijgt. tekent u een nieuw contract bij uw zojuist verkozen maatschappij, dan kunt u informeren naar de eventuele opzegvergoeding. eneco energie betaald voor u de opzegvergoeding als u overstapt op ecostroom!
zoals u misschien wel opmerkt, is het geen enkel probleem om over te stappen.
maar ik hoor elke dag opnieuw de meest schrikbarende klachten over o.a. oxxio, energie direct, greenchoice en NEM. erg jammer.
u als consument kunt er het beste voor kiezen bij de vertrouwde traditionele netwerkbeheerders te blijven.
dus als u dan toch een overstap maakt.. maak deze dan naar NUON, ENECO of ESSENT. deze 3 hebben ook hele mooie aanbiedingen!
Re: Blijf bij je eigen leverancier!
Quote Troy :
Hmmms dit bovenstaande rekensommetje zou mij geen movitatie geven om over te stappen.
0.2 x 20.000 = 4000 cent = 40 euro = 3, 33 euro per maand
Als je echter bij de grote 3 zit (Essent, Eneco, Nuon) weet je vrij zeker dat het over het algemeen netjes gaat en je altijd deskundig geholpen wordt. De prijzen zijn misschien een fractie hoger (zit wisselt van maand tot maand) maar dan weet je zeker dat je geen problemen kunt verwachten.
Ter info: voor een gewone consument met een gemiddeld verbruik is het nauwelijks rendabel om over te stappen naar een andere leverancier. Mensen die het hier niet mee eens zijn, mogen mij het tegendeel bewijzen. Ik durf best te beweren dat de prijsverschillen tussen de grote 3 (Essent/Nuon/Eneco) en de "Cowboy's maximaal 40-50 euro op jaarbasis verschillen. En dat scheelt je een bedrag van 3-4 euro per maand.
T zou mij niet alle ellende waard zijn, vooral als je kijkt wat voor service de grote 3 bieden tegenover de "kleintjes"
goedkoper uit? nee joh, tarieven liggen niet ver uit elkaar
Hoe meer je verbruikt, hoe groter het verschil wordt. Reken maar dat die 0,2 cent per kWh verschil maakt als je 20.000 kWh per jaar verbruikt!
Hmmms dit bovenstaande rekensommetje zou mij geen movitatie geven om over te stappen.
0.2 x 20.000 = 4000 cent = 40 euro = 3, 33 euro per maand
Bij dit bovenstaande verhaal kan ik me helemaal aansluiten. Ik ben zelf ook mederwerker bij een groot energiebedrijf en kan dus spreken uit ervaring. Er zijn momenteel heel was Cowboy's op de energiemarkt. Deze stunten met prijzen en hebben allerlei acties.u als consument kunt er het beste voor kiezen bij de vertrouwde traditionele netwerkbeheerders te blijven.
dus als u dan toch een overstap maakt.. maak deze dan naar NUON, ENECO of ESSENT. deze 3 hebben ook hele mooie aanbiedingen!
Als je echter bij de grote 3 zit (Essent, Eneco, Nuon) weet je vrij zeker dat het over het algemeen netjes gaat en je altijd deskundig geholpen wordt. De prijzen zijn misschien een fractie hoger (zit wisselt van maand tot maand) maar dan weet je zeker dat je geen problemen kunt verwachten.
Ter info: voor een gewone consument met een gemiddeld verbruik is het nauwelijks rendabel om over te stappen naar een andere leverancier. Mensen die het hier niet mee eens zijn, mogen mij het tegendeel bewijzen. Ik durf best te beweren dat de prijsverschillen tussen de grote 3 (Essent/Nuon/Eneco) en de "Cowboy's maximaal 40-50 euro op jaarbasis verschillen. En dat scheelt je een bedrag van 3-4 euro per maand.
T zou mij niet alle ellende waard zijn, vooral als je kijkt wat voor service de grote 3 bieden tegenover de "kleintjes"
Re: Blijf bij je eigen leverancier!
zjwaemke?? weet je wat voor leuke dingen je kunt doen met 40-50 euro. ik denk dat er genoeg mensen in NL zijn die het zeker de moeite waard vinden dit bedrag te besparen!!!!de "Cowboy's maximaal 40-50 euro op jaarbasis verschillen
groetjes,
cora
Re: Blijf bij je eigen leverancier!
Quote:
de "Cowboy's maximaal 40-50 euro op jaarbasis verschillen
zjwaemke?? weet je wat voor leuke dingen je kunt doen met 40-50 euro. ik denk dat er genoeg mensen in NL zijn die het zeker de moeite waard vinden dit bedrag te besparen!!!!
groetjes,
cora
ik ben misschien een beetje te generaliserend geweest. Dit zijn bedragen die voor kunnen komen. Ik zeg niet dat de prijsverschillen zo groot zijn. Met mijn reactie vergelijk ik de grote 3 en de aller goedkoopste (Cowboy's) zonder normale service.
Re: Blijf bij je eigen leverancier!
Ik ben vorig jaar maart van oxxio naar elektran gegaan.Het scheelde per maand dertien euro. De jaarafrekening ontvangen en kreeg ook nog 42 euro terug.Het verbruik KWu is hetzelfde gebleven.Dit is toch geen kattedrek maar echt wel de moeite waard.
Gr. HJ
Gr. HJ
-
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 18 okt 2007 13:06
Re: Blijf bij je eigen leverancier!
Overstappen brengt veel risicos met zich mee. Iets wat wel met nadruk gezegd mag worden. En dat heb ik uit eigen ervaring met Nuon en "Flutsio" De punten in de OP zij idd dingen waar je op moet letten wil je toch overstappen. Adinistratieve fouten heb je helaas niet veel vat op bij bedrijven. En juist daar vallen veel mensen in een valkuil bij het oevrstappen lijkt wel. Heb ik ook meegemaakt.
Nu nog pest Oxxio me Na wat ze me vorig jaar hebben proberen te flikken. Het is nu weer goedgekomen na 8 maanden maar ondertussen vragen ze met nadruk dat ze hun diensten goedkoop kunnen aanbieden door de automatische incasso die ze hanteren bij klanten. Ik heb GEEN vertrouwen in hun flut-administratie meer en heb al helemaal geen zin in onverwachte nare surprises. Dus maak ik zelf het voorschot bedrag aan hun over.
Nu nog pest Oxxio me Na wat ze me vorig jaar hebben proberen te flikken. Het is nu weer goedgekomen na 8 maanden maar ondertussen vragen ze met nadruk dat ze hun diensten goedkoop kunnen aanbieden door de automatische incasso die ze hanteren bij klanten. Ik heb GEEN vertrouwen in hun flut-administratie meer en heb al helemaal geen zin in onverwachte nare surprises. Dus maak ik zelf het voorschot bedrag aan hun over.
Re: Blijf bij je eigen leverancier!
Ik kan het maar niet genoeg benadrukken, maar naast het leveranciers gedeelte kijk dan óók naar het vastrecht van de leverancier.
Met name op dit gedeelte valt nog een grote winst of verlies te boeken.
Waarmee ik bedoel:
mag de prijs van levering per kuub of kwh aantrekkelijk zijn, kijk dan ook zeker naar de hoogte van het vastrecht dat de leveracnier per product in rekening brengt.
Vaak is het zelfs zo dat als je slechts 1 product bij ze afneemt het vastrecht voor dat product dan ineens torenhoog is, integenstelling tot wanneer je beide producten bij ze afneemt.
Dit vastrecht onderdeel is een vaak vergeten 'kindje van de rekening' binnen dit hele levernaciers/overstap/ goedkoper uit zijn verhaal.
Met name op dit gedeelte valt nog een grote winst of verlies te boeken.
Waarmee ik bedoel:
mag de prijs van levering per kuub of kwh aantrekkelijk zijn, kijk dan ook zeker naar de hoogte van het vastrecht dat de leveracnier per product in rekening brengt.
Vaak is het zelfs zo dat als je slechts 1 product bij ze afneemt het vastrecht voor dat product dan ineens torenhoog is, integenstelling tot wanneer je beide producten bij ze afneemt.
Dit vastrecht onderdeel is een vaak vergeten 'kindje van de rekening' binnen dit hele levernaciers/overstap/ goedkoper uit zijn verhaal.
Re: Blijf bij je eigen leverancier!
@ qwerty2007
Kortom: met bovenstaande door u gedane uitlating is meteen duidelijk wat voor vlees we in de kuip hebben.
Dit zijn dan ook mijn laatste naar u geschreven woorden.
Mocht Radar dit lezen graag bovenstaand racistisch reactieschrijven verwijderen. Dank U!!
Kortom: met bovenstaande door u gedane uitlating is meteen duidelijk wat voor vlees we in de kuip hebben.
Dit zijn dan ook mijn laatste naar u geschreven woorden.
Mocht Radar dit lezen graag bovenstaand racistisch reactieschrijven verwijderen. Dank U!!
Re: Blijf bij je eigen leverancier!
Geplaatst op 24 Mrt 2008 20:31 door qwerty2007
--------------------------------------------------------------------------------
kortom het zijn allemaal joden en marokkanen die je proberen te naaien.
-------------------------------------------
Zou jij een klein beetje op je woorden willen letten?
wat is er mis met joden en marokkanen?
ik ben zelf een nederlander en zou ook niet graag hebben dat zij zo over mij zouden praten!
--------------------------------------------------------------------------------
kortom het zijn allemaal joden en marokkanen die je proberen te naaien.
-------------------------------------------
Zou jij een klein beetje op je woorden willen letten?
wat is er mis met joden en marokkanen?
ik ben zelf een nederlander en zou ook niet graag hebben dat zij zo over mij zouden praten!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 13 apr 2008 00:00
Re: Blijf bij je eigen leverancier!
Als je echter bij de grote 3 zit (Essent, Eneco, Nuon) weet je vrij zeker dat het over het algemeen netjes gaat en je altijd deskundig geholpen wordt.
Dat is dus NIET waar.....!!!!!! Als je bij Essent zit, weet je zéker dat het over het algemeen NIET netjes gaat en je bijna nooit deskundig geholpen wordt!!!!!
Persoonlijke ervaring. Ik heb sinds 2002 problemen met de administratieve (lees financiële) kant van Essent en iedere keer door een "administratieve fout" van hún kant, waar ik, doordat ík er achteraan moet gaan, achter kom... anders is het héél simpel, dan krijg je pas je geld terug aan het einde van het "jaar" en dan komt er pas uitleg (door middel van een verkapte jaarafrekening, want pas dán komen ook hun er eindelijk achter dat er iets niet klopt (en dan volgt er geen uitleg, excuus of iets dergelijks)! Essent is dus NIET professioneel en naar mijn mening zeker administratief niet goed geregeld, dus bij de "groten"weet je zeker dat het netjes en goed geregeld is, gaat zeker niet op (en dat is dat kleine- beetje-extra-centjes-omdat-het-zo-goed-geregeld-is-en-ik-zo-goed- geholpen-wordt, dus ook niet waard)
en je kunt aan de ene kant denken.. ach, je bent máár 1 gebruiker van de zoveel, maar je kunt ook denken ik ben nóg maar 1 gebruiker van de zoveel... dus wie weet hoeveel meer er zulke klachten hebben???
Re: Blijf bij je eigen leverancier!
Geplaatst op 12 Apr 2008 23:12 door jokiedokie
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Als je echter bij de grote 3 zit (Essent, Eneco, Nuon) weet je vrij zeker dat het over het algemeen netjes gaat en je altijd deskundig geholpen wordt.
Dat is dus NIET waar.....!!!!!! Als je bij Essent zit, weet je zéker dat het over het algemeen NIET netjes gaat en je bijna nooit deskundig geholpen wordt!!!!!
Persoonlijke ervaring. Ik heb sinds 2002 problemen met de administratieve (lees financiële) kant van Essent en iedere keer door een "administratieve fout" van hún kant, waar ik, doordat ík er achteraan moet gaan, achter kom... anders is het héél simpel, dan krijg je pas je geld terug aan het einde van het "jaar" en dan komt er pas uitleg (door middel van een verkapte jaarafrekening, want pas dán komen ook hun er eindelijk achter dat er iets niet klopt (en dan volgt er geen uitleg, excuus of iets dergelijks)! Essent is dus NIET professioneel en naar mijn mening zeker administratief niet goed geregeld, dus bij de "groten"weet je zeker dat het netjes en goed geregeld is, gaat zeker niet op (en dat is dat kleine- beetje-extra-centjes-omdat-het-zo-goed-geregeld-is-en-ik-zo-goed- geholpen-wordt, dus ook niet waard)
en je kunt aan de ene kant denken.. ach, je bent máár 1 gebruiker van de zoveel, maar je kunt ook denken ik ben nóg maar 1 gebruiker van de zoveel... dus wie weet hoeveel meer er zulke klachten hebben???
quote:
Hej,
ik begrijp je onbegrip volledig. ik hoop ook oprecht dat alles toch nog in orde mag komen.
ik loop momenteel in een essent gebied, dus waar essent netbeheerder is deur aan deur met eneco. en ik hoor regelmatig overeenkomende klachten. essent is hiervoor ook al in de media geweest omdat het een landelijk bekende klacht is geworden.
ben je nog steeds klant van essent? of heb je al een overstap gemaakt naar een andere leverancier.
eneco is door de metingen van de DTe verkozen tot een van de beste bedrijven betreffende administratief.
ook nuon is administratief goed op orde,, helaas blijft essent er zwakjes achter hangen en maakt op dat vlak de andere 2 beheerders tot schande.
ik hoop dat het in de toekomst landelijk opgelost mag worden omdat jij niet de enige bent die met dit probleem te kampen heeft.
goed dat je hiermee naar trosradar bent gekomen.
trosradar leest deze opvattingen en kan hier eventueel iets mee doen.
nogmaals, sterkte!
gegroet marin
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Als je echter bij de grote 3 zit (Essent, Eneco, Nuon) weet je vrij zeker dat het over het algemeen netjes gaat en je altijd deskundig geholpen wordt.
Dat is dus NIET waar.....!!!!!! Als je bij Essent zit, weet je zéker dat het over het algemeen NIET netjes gaat en je bijna nooit deskundig geholpen wordt!!!!!
Persoonlijke ervaring. Ik heb sinds 2002 problemen met de administratieve (lees financiële) kant van Essent en iedere keer door een "administratieve fout" van hún kant, waar ik, doordat ík er achteraan moet gaan, achter kom... anders is het héél simpel, dan krijg je pas je geld terug aan het einde van het "jaar" en dan komt er pas uitleg (door middel van een verkapte jaarafrekening, want pas dán komen ook hun er eindelijk achter dat er iets niet klopt (en dan volgt er geen uitleg, excuus of iets dergelijks)! Essent is dus NIET professioneel en naar mijn mening zeker administratief niet goed geregeld, dus bij de "groten"weet je zeker dat het netjes en goed geregeld is, gaat zeker niet op (en dat is dat kleine- beetje-extra-centjes-omdat-het-zo-goed-geregeld-is-en-ik-zo-goed- geholpen-wordt, dus ook niet waard)
en je kunt aan de ene kant denken.. ach, je bent máár 1 gebruiker van de zoveel, maar je kunt ook denken ik ben nóg maar 1 gebruiker van de zoveel... dus wie weet hoeveel meer er zulke klachten hebben???
quote:
Hej,
ik begrijp je onbegrip volledig. ik hoop ook oprecht dat alles toch nog in orde mag komen.
ik loop momenteel in een essent gebied, dus waar essent netbeheerder is deur aan deur met eneco. en ik hoor regelmatig overeenkomende klachten. essent is hiervoor ook al in de media geweest omdat het een landelijk bekende klacht is geworden.
ben je nog steeds klant van essent? of heb je al een overstap gemaakt naar een andere leverancier.
eneco is door de metingen van de DTe verkozen tot een van de beste bedrijven betreffende administratief.
ook nuon is administratief goed op orde,, helaas blijft essent er zwakjes achter hangen en maakt op dat vlak de andere 2 beheerders tot schande.
ik hoop dat het in de toekomst landelijk opgelost mag worden omdat jij niet de enige bent die met dit probleem te kampen heeft.
goed dat je hiermee naar trosradar bent gekomen.
trosradar leest deze opvattingen en kan hier eventueel iets mee doen.
nogmaals, sterkte!
gegroet marin