Pagina 1 van 1

[b]Upc[/b]

Geplaatst: 11 mar 2008 10:36
door HarmZ.
Sinds 1 december 2007 heb ik geen abonnement meer voor standaard televisie bij upc. Daar je het abonnement per kwartaal vooruit betaald is, heb ik nog één maand abonnementsgeld tegoed. Ik heb al verscheidende keren contact gehad met de klantenservice, die belooft elke keer dat het spoedig wordt over gemaakt. Tot op t’ heden nog niets ontvangen. Dus ik zit er al 3 maanden op te wachten. Als je zelf te laat bent met betalen dan heb je binnen een week al een herinnering in de brieven bus. Waarom hebben wij niet meer bescherming en dwang middelen als consument?

Re: [b]Upc[/b]

Geplaatst: 11 mar 2008 11:17
door Forrestma-UPC
Beste HarmZ,

Als je per kwartaal vooruit betaald hebt voor het standaard tv pakket en je hebt 1 maand abonnementsgeld tegoed, dan zal deze automatisch verrekend worden binnen 8 weken.

Mocht het bedrag niet binnen 8 weken zijn verrekend, verzoek ik je om je klantnummer of postcode en huisnummer naar [email protected] te sturen. Dan zullen wij kijken wat we voor je kunnen doen.

Met vriendelijke groet,
Forrestma
UPC webcareteam

Re: [b]Upc[/b]

Geplaatst: 11 mar 2008 12:46
door agro
dan zal deze automatisch verrekend worden binnen 8 weken.
Dus ik zit er al 3 maanden op te wachten
Tja, bij de frima list en bedrog hebben ze altijd al een aparte manier van berekeningen en tijd gehad.

Re: [b]Upc[/b]

Geplaatst: 13 mar 2008 09:16
door Forrestma-UPC
Beste HarmZ,

De verrekening van de catv abonnementskosten zijn inmiddels vergoed, binnen 7 dagen zul je het bedrag teruggestort hebben op je rekening.

Excuses voor het eerdere ongemak, maar ik hoop dat het nu naar alle tevredenheid opgelost is.

Met vriendelijke groet,
xxx
UPC webcareteam

Re: [b]Upc[/b]

Geplaatst: 13 mar 2008 16:30
door Beertje02
UPC is tegenwoordig wel erg actief op dit forum, het blijkt dat de kweldesk van UPC niets kan oplossen daarom maar een paar extra medewerkers ingehuurd.

Re: [b]Upc[/b]

Geplaatst: 18 mar 2008 15:52
door HarmZ.
Beste heer Forrestma

Eindelijk is de zaak opgelost, bedankt. Ik begrijp niet waarom dit niet eerder mogelijk is, het heeft veel ergernis gekost. Wordt het eerder opgelost, dan komen de ex klanten misschien nog wel eens terug.
HarmZ.

Re: [b]Upc[/b]

Geplaatst: 19 mar 2008 15:30
door agro
Ik begrijp niet waarom dit niet eerder mogelijk is
Omdat het op die zogenaamde helpdesk een kliekje is dat elkaar de hand boven de kop houdt, en de verantwoordelijken niet de maatregelen kunnen of durven nemen om dat gespuis de laan uit te sturen.

Re: [b]Upc[/b]

Geplaatst: 20 mar 2008 08:53
door Ron58
Beste heer Forrestma

Eindelijk is de zaak opgelost, bedankt. Ik begrijp niet waarom dit niet eerder mogelijk is, het heeft veel ergernis gekost.
Omdat UPC pas iets oplost als er negatieve publiciteit komt.
Wie de publiciteit niet zoekt (of gewoon niet weet van een Radar of Kassa forum) kan gewoon ouderwets doodvallen bij UPC.
Wordt het eerder opgelost, dan komen de ex klanten misschien nog wel eens terug.
Over een poosje is heel Nederland ex-klant en zijn ze uitgekakt met met het zoeken naar nieuwe klanten. :lol: