LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] container cleaning
container cleaning
Ook ik heb problemen met VCCR in Veenendaal. In September 2007 ben ik ( hoe dom) een contract aangegaan voor een jaar waarbij ik een machtiging tot automatische incasso gaf. Om een lang verhaal kort te maken: Er is nog nooit een container gereinigd , het geld is ook niet afgeschreven van mijn rekening. Ik ontving eind januari 2008 een aanmaning tot betaling van 66 euro. Ik heb gebeld en gezegd dat er inmiddels al 5 service beurten waren verlopen en dat ik niet van plan ben om daarvoor te betalen. Ik heb navraag gedaan bij mijn bank en er was geen sprake van saldotekort. De reden van het niet kunnen afschrijven blijft onduidelijk maar is niet mijn fout. De dame van klantenservice beweert dat ik toch het volle pond moet betalen, ook vanwege de administratiekosten. Mij contract wil ik na dit alles niet verlengen. Wel ben ik bereid om te betalen voor de resterende reinigingen maar niet voor de afgelopen maanden. Ik heb nu een brief ontvangen met dreigement dat als ik niet binnen 8 dgn betaal er een incassoburo wordt opgezet. Weet iemand raad?
-
Re: container cleaning
Containercleaning.
Raad heeft u nauwelijks nodig.
Immers u deed al juist door niet te betalen voor niet geleverde diensten.
Hooguit kunt u nog bij uw bank om een selectieve blokkade te vragen voor het nummer van die containercleaning"service" en hen een briefje te sturen (liefst aangetekend met bericht van ontvangst) dat u wegens niet geleverde diensten het contract als niet gemaakt beschouwd en dus verder ook géén gebruik wenst te maken van hun "diensten". en dus verder ook geen betalingen zal verrichten.
Immers,geen diensten? Geen betalingen!
Grootvader
Raad heeft u nauwelijks nodig.
Immers u deed al juist door niet te betalen voor niet geleverde diensten.
Hooguit kunt u nog bij uw bank om een selectieve blokkade te vragen voor het nummer van die containercleaning"service" en hen een briefje te sturen (liefst aangetekend met bericht van ontvangst) dat u wegens niet geleverde diensten het contract als niet gemaakt beschouwd en dus verder ook géén gebruik wenst te maken van hun "diensten". en dus verder ook geen betalingen zal verrichten.
Immers,geen diensten? Geen betalingen!
Grootvader
ja ik ben normaal nogal scpetisch. ik heb het bedrag terug kunnen vorderen omdat ik maar niets hoorde. Heb hun een brief geschreven dat ik geen gebruik wens te maken van hun diensten, omdat ze geen diensten verlenen.
nu kreeg ik een brief dat het opzeggen van het abonnement binnen 8 dagen moest gebeuren. Nou ik heb een aangetekende brief verstuurd en hun brieven erbij gevoegd. Ik kreeg een rekening erbij gevoegd van nu ruim 72,--. Hoe kunnen hun van clienten verlangen opzeggen binnen 8 dagen, als zij hun verplichtingen zelf niet nakomen?
Dit bedrijf maakt echt misbruik van mensen. Hier moet wat aan gedaan worden !!!!!
groetjes
Kiara
nu kreeg ik een brief dat het opzeggen van het abonnement binnen 8 dagen moest gebeuren. Nou ik heb een aangetekende brief verstuurd en hun brieven erbij gevoegd. Ik kreeg een rekening erbij gevoegd van nu ruim 72,--. Hoe kunnen hun van clienten verlangen opzeggen binnen 8 dagen, als zij hun verplichtingen zelf niet nakomen?
Dit bedrijf maakt echt misbruik van mensen. Hier moet wat aan gedaan worden !!!!!
groetjes
Kiara
-
Waarom pakken jullie niet gewoon de tuinslang als de kliko geleegd is? Even naar een stoeprandput rijden, kliko op z'n kant, kraan flink open en klaar is Kees! Als hij erg vuil is, emmertje heet sodawater erin, schrobbezem erdoor, tuinslang erna, superfris! Kost bijna niks en je weet zeker dat het goed gedaan is!