LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Service ?? van Banken...
Service ?? van Banken...
Het valt mij op dat zodra er hier op het forum mensen melding maken van interssante banken (om wat voor rede/actie dan ook..)
de "tegenpartij" direkt komt met het argument SERVICE om maar vooral NIET met die-of-die bank in zee te gaan.
Het lijkt mij leuk om nu voor ééns en áltijd (dat is wél erg lang.. ) de definitie van service hier SAMEN te bepalen.
Op die manier weten we dan gelijk of die "banken" dan inderdáád "service" leveren en vooral ook hoeváák van toepassing.
ík zal beginnen...
Voor míj is service iets dat je als EXTRA'tje krijgt wat de leverende partij NIET had hoeven te doen.
De rest is dus gewoon standaard.
Voorbeeld:
Je doet boodschappen, en de winkel bied je GRATIS aan om dit naar je auto te dragen.
Of zoals RADAR actie's: warme doushe
de leverancier doet iets wat die NIET hoefde te doen,maar laat zijn goede kant zien..
dát is naar mijn idee SERVICE met hoofdletters...
mee eens?? oneens??
de "tegenpartij" direkt komt met het argument SERVICE om maar vooral NIET met die-of-die bank in zee te gaan.
Het lijkt mij leuk om nu voor ééns en áltijd (dat is wél erg lang.. ) de definitie van service hier SAMEN te bepalen.
Op die manier weten we dan gelijk of die "banken" dan inderdáád "service" leveren en vooral ook hoeváák van toepassing.
ík zal beginnen...
Voor míj is service iets dat je als EXTRA'tje krijgt wat de leverende partij NIET had hoeven te doen.
De rest is dus gewoon standaard.
Voorbeeld:
Je doet boodschappen, en de winkel bied je GRATIS aan om dit naar je auto te dragen.
Of zoals RADAR actie's: warme doushe
de leverancier doet iets wat die NIET hoefde te doen,maar laat zijn goede kant zien..
dát is naar mijn idee SERVICE met hoofdletters...
mee eens?? oneens??
Re: Service ?? van Banken...
geen misleidende reclames.....vooral als het gaat om rentepercentages van leningen....
Re: Service ?? van Banken...
goede service is je afspraken nakomen, af en toe, in speciale gevallen verder kijken dan de regels. Extraatjes als boodschappen naar de auto brengen, tja leuk hoor, maar dat vind ik niet onder goede service vallen, bij mij gaat het dan om de basis, niet om overbodige extra's
Re: Service ?? van Banken...
Als je het nakomen van afspraken al als service bestempeldgoede service is je afspraken nakomen
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: 08 mar 2008 02:41
Re: Service ?? van Banken...
Goede service =
- Afspraak = afspraak
- Aanbieden van een groot producten assortiment
- Gesprek met / worden geadviseerd door een integere deskundige (met geen provisie jagen mentaliteit)
- Je houden aan regels en wetten (ik heb volle begrip voor een instelling die een product nog niet verkoopt als ze weten dat ze nog niet aan alle regels kunnen voldoen).
- Bescherming van mensen met een minder (verstandelijk) vermogen. Dus niet mensen, waarvan je gewoon weet dat ze het moeilijk zullen krijgen, een product aansmeren. Bah, die "leen man";
- Mensen met een handicap helpen.
Kortom toon ook je sociaal gezicht en niet altijd over "lijken" gaan. Bij mijn supermarkt worden juist de mensen met een visuele handicap geholpen bij het doen van de boodschappen of hebben een speciale parkeerplaats. Dan heb je ook mensen die altijd voor een dubbeltje naar deze supermarkten gaan en zich dan ook nog gaan ergeren aan die lege parkeerplek.
- Afspraak = afspraak
- Aanbieden van een groot producten assortiment
- Gesprek met / worden geadviseerd door een integere deskundige (met geen provisie jagen mentaliteit)
- Je houden aan regels en wetten (ik heb volle begrip voor een instelling die een product nog niet verkoopt als ze weten dat ze nog niet aan alle regels kunnen voldoen).
- Bescherming van mensen met een minder (verstandelijk) vermogen. Dus niet mensen, waarvan je gewoon weet dat ze het moeilijk zullen krijgen, een product aansmeren. Bah, die "leen man";
- Mensen met een handicap helpen.
Kortom toon ook je sociaal gezicht en niet altijd over "lijken" gaan. Bij mijn supermarkt worden juist de mensen met een visuele handicap geholpen bij het doen van de boodschappen of hebben een speciale parkeerplaats. Dan heb je ook mensen die altijd voor een dubbeltje naar deze supermarkten gaan en zich dan ook nog gaan ergeren aan die lege parkeerplek.
-
- Berichten: 239
- Lid geworden op: 17 feb 2007 02:35
Re: Service ?? van Banken...
Mijn visie als hypotheekadviseur is:
- De klant begroeten met de woorden" dat u het toch erg fijn vind dat de klant de moeite genomen heeft uw kantoor te bezoeken",
-de klant vriendelijk te woord staan,
- de tijd nemen voor een advies (da's nog eens wat anders dan Internet),
- Snelle beantwoording van telefoontjes en emails die de klant naar je stuurt. Er is niets minder erg dan een klant die lang op een antwoord moet wachten.
-Een hypotheek adviseren waar je zelf achter staat en dat de te ontvangen provisie niet de doorslag gevende factor moet zijn. Ja, ja .......die adviseurs bestaan nog steeds. Alleen hypotheekvormen adviseren die ook je ook aan je beste vrienden zou adviseren..
- Geen onnodige aanvullende vezekeringen verkopen.
- d.m.v. het stellen van controlevragen nagaan of uw klant het advies heeft begrepen. Hoe vaak komt het wel niet voor dat mensen al na een één jaar al niet meer weten wat voor hypotheek zij hebben gekozen.
- De klant alle zorgen uit handen nemen v.w.b. de administratieve handelingen die bij het aangaan van een hypotheek om de hoek komen kijken. De kalnt het gevoel geven dat je hun probleem overneemt en goed begeleid.
-Bij een hypotheek 30 jaar (!!!!) nazorg geven, zonder daarvoor extra geld te vragen.
Ik ben al 20 jaar werkzaam als adviseur en heb nog nooit enige juridische procedure hoeven te voeren met een klant. Gelukkig niet. Ik wil niet beweren dat ik geen fouten maak. Fouten maken wij allemaal maar die kunnen vaak ook wel weer hersteld worden. Je zal als adviseur er lering uit moeten trekken en zorgen dat die fout niet meer gemaakt kan worden. Is je fout niet meer te herstellen en je klant lijdt daardoor financiële schade dan moet je als adviseur het boetekleed aantrekken en de klant schadeloos stellen voor de gemaakte fout(en). Een procedure moet te allen tijde voorkomen worden. Je bent er als adviseur niet mee geholpen en je klant zeker niet. Ook adviseurs zij soms net als mensen. Ook wij maken fouten.
- De klant begroeten met de woorden" dat u het toch erg fijn vind dat de klant de moeite genomen heeft uw kantoor te bezoeken",
-de klant vriendelijk te woord staan,
- de tijd nemen voor een advies (da's nog eens wat anders dan Internet),
- Snelle beantwoording van telefoontjes en emails die de klant naar je stuurt. Er is niets minder erg dan een klant die lang op een antwoord moet wachten.
-Een hypotheek adviseren waar je zelf achter staat en dat de te ontvangen provisie niet de doorslag gevende factor moet zijn. Ja, ja .......die adviseurs bestaan nog steeds. Alleen hypotheekvormen adviseren die ook je ook aan je beste vrienden zou adviseren..
- Geen onnodige aanvullende vezekeringen verkopen.
- d.m.v. het stellen van controlevragen nagaan of uw klant het advies heeft begrepen. Hoe vaak komt het wel niet voor dat mensen al na een één jaar al niet meer weten wat voor hypotheek zij hebben gekozen.
- De klant alle zorgen uit handen nemen v.w.b. de administratieve handelingen die bij het aangaan van een hypotheek om de hoek komen kijken. De kalnt het gevoel geven dat je hun probleem overneemt en goed begeleid.
-Bij een hypotheek 30 jaar (!!!!) nazorg geven, zonder daarvoor extra geld te vragen.
Ik ben al 20 jaar werkzaam als adviseur en heb nog nooit enige juridische procedure hoeven te voeren met een klant. Gelukkig niet. Ik wil niet beweren dat ik geen fouten maak. Fouten maken wij allemaal maar die kunnen vaak ook wel weer hersteld worden. Je zal als adviseur er lering uit moeten trekken en zorgen dat die fout niet meer gemaakt kan worden. Is je fout niet meer te herstellen en je klant lijdt daardoor financiële schade dan moet je als adviseur het boetekleed aantrekken en de klant schadeloos stellen voor de gemaakte fout(en). Een procedure moet te allen tijde voorkomen worden. Je bent er als adviseur niet mee geholpen en je klant zeker niet. Ook adviseurs zij soms net als mensen. Ook wij maken fouten.
Re: Service ?? van Banken...
@hypotheekadviseurs,
Op zoek naar klanten? Is dit board niet voor bedoeld.
Ik zou die reclame achterwege laten. Hier is het liefdewerk, dus een eerste stap is je e-mail niet meer weergeven. Je gedachten kun je ook op het board zetten.
Anders wek je de schijn van belangenverstrengeling.
Succes!
Jack
Op zoek naar klanten? Is dit board niet voor bedoeld.
Ik zou die reclame achterwege laten. Hier is het liefdewerk, dus een eerste stap is je e-mail niet meer weergeven. Je gedachten kun je ook op het board zetten.
Anders wek je de schijn van belangenverstrengeling.
Succes!
Jack
Re: Service ?? van Banken...
@jack747
ben het niet met je eens jack,
sterker nog, naar mijn idee draagt "hypotheekadviseurs" een paar -juiste- punten aan.
maar ok, sommige ook niet écht service:
hier een paar van mij:
prettig personeel: is GEEN service... WEL gewenst
tijd nemen voor advies:Mm.. service
snelle beantwoording:is GEEN service... WEL gewenst
geen onnodige poespas:is GEEN service... WEL gewenst
klant ALLE zorgen uit handen nemen: SERVICE
NAZORG: SERVICE
afspraak=afspraak: GEEN SERVICE, is omgangsvorm
veel producten,slecht personeel: GEEN SERVICE
Bescherming tegen ongeschikte producten: OMGANGSVORM
gehandicapten helpen: OMGANGSVORM
GEEN wachttijd aan loket: Gewenst
Snelle/stabile website: Gewenst
Als ik zo eens dit rijtje doorkijk, is mijn Argenta dus gewoon een NETTE bank
en wat extra poespas wat sommige -SERVICE- noemen.
Maar dat kán ook niet anders he... want het zit er bij deze bank gewoon standaard in...
ben het niet met je eens jack,
sterker nog, naar mijn idee draagt "hypotheekadviseurs" een paar -juiste- punten aan.
maar ok, sommige ook niet écht service:
hier een paar van mij:
prettig personeel: is GEEN service... WEL gewenst
tijd nemen voor advies:Mm.. service
snelle beantwoording:is GEEN service... WEL gewenst
geen onnodige poespas:is GEEN service... WEL gewenst
klant ALLE zorgen uit handen nemen: SERVICE
NAZORG: SERVICE
afspraak=afspraak: GEEN SERVICE, is omgangsvorm
veel producten,slecht personeel: GEEN SERVICE
Bescherming tegen ongeschikte producten: OMGANGSVORM
gehandicapten helpen: OMGANGSVORM
GEEN wachttijd aan loket: Gewenst
Snelle/stabile website: Gewenst
Als ik zo eens dit rijtje doorkijk, is mijn Argenta dus gewoon een NETTE bank
en wat extra poespas wat sommige -SERVICE- noemen.
Maar dat kán ook niet anders he... want het zit er bij deze bank gewoon standaard in...
Re: Service ?? van Banken...
o ja, gewoon lokale kantoren: service! Niet al het contact per telefoon of mail moeten doen....
sorry, maar bij een discussie over service geen namen noemen svp, dit om de discussie bij het onderwerp te houden.
daarom zal ik mijn mening over argenta maar binnenboord houden
sorry, maar bij een discussie over service geen namen noemen svp, dit om de discussie bij het onderwerp te houden.
daarom zal ik mijn mening over argenta maar binnenboord houden
-
- Berichten: 299
- Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16
Re: Service ?? van Banken...
Maar dat kán ook niet anders he... want het zit er bij deze bank gewoon standaard in..
En Noble...hoeveel krijgt ú betaald?!Digitale lobby Betaalde reacties op internetfora.
Zie editie: De Pers van 01-03-2008
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: 08 mar 2008 02:41
Re: Service ?? van Banken...
@ Noble
Als we zo gaan beginnen dan kunnen we beter eerst starten met OMGANGSVORMEN en daarna met Service.
Als we zo gaan beginnen dan kunnen we beter eerst starten met OMGANGSVORMEN en daarna met Service.
Re: Service ?? van Banken...
Volgens mij is het zeer persoonlijk wat je belangrijk vindt, en welk soort bank dus bij je past. Wat voor de een gewenst is, is voor een ander overbodig. Dus zoveel mensen, zoveel wensen.
Voorbeeld, de een wil graag bij een lokale bank binnen kunnen stappen en gruwelt van het onpersoonlijke van internet, terwijl een ander het juist erg makkelijk vindt als (bijna) alles via internet kan.
Wat ik goede service vind is als je snel duidelijke informatie kunt krijgen over een door jou gewenst product. Dat betekent dat als je het nog niet zo duidelijk weet, dat je met eenvoudige en eerlijke informatie geholpen wordt een juist product te selecteren. Weet je al wat meer over welk product je wilt, dan moet je daar ook makkelijk gedetaileerde en juiste informatie over kunnen krijgen. Of dit nu via een adviseur, folders, telefoon of internet is, dat is meer afhankelijk van je persoonlijke voorkeur.
Maar wat ik zelf belangrijk vind bij een bank zijn dingen die niet echt direct met service te maken hebben. Vooral eerlijkheid en helderheid, en zekerheid dat het product waar je voor kiest blijft bestaan. Dus niet een spaarrekening met hoge rente bedenken en een jaar later in stapjes de rente ongunstig maken. (Natuurlijk kun je wel tijdelijke acties hebben, als je daar maar duidelijk over bent.) En ook niet je profileren als voordelige/gratis no-nonsense bank en dan op een gegeven moment mensen verplichten een uitgebreid en duurder pakket te nemen.
Voorbeeld, de een wil graag bij een lokale bank binnen kunnen stappen en gruwelt van het onpersoonlijke van internet, terwijl een ander het juist erg makkelijk vindt als (bijna) alles via internet kan.
Wat ik goede service vind is als je snel duidelijke informatie kunt krijgen over een door jou gewenst product. Dat betekent dat als je het nog niet zo duidelijk weet, dat je met eenvoudige en eerlijke informatie geholpen wordt een juist product te selecteren. Weet je al wat meer over welk product je wilt, dan moet je daar ook makkelijk gedetaileerde en juiste informatie over kunnen krijgen. Of dit nu via een adviseur, folders, telefoon of internet is, dat is meer afhankelijk van je persoonlijke voorkeur.
Maar wat ik zelf belangrijk vind bij een bank zijn dingen die niet echt direct met service te maken hebben. Vooral eerlijkheid en helderheid, en zekerheid dat het product waar je voor kiest blijft bestaan. Dus niet een spaarrekening met hoge rente bedenken en een jaar later in stapjes de rente ongunstig maken. (Natuurlijk kun je wel tijdelijke acties hebben, als je daar maar duidelijk over bent.) En ook niet je profileren als voordelige/gratis no-nonsense bank en dan op een gegeven moment mensen verplichten een uitgebreid en duurder pakket te nemen.
Re: Service ?? van Banken...
@Noble,
Voor de goede orde, wat een goede hypotheekadviseur is, was niet waar het mij om ging. Het bericht van hypotheekadviseurs kwm bij mij over als een poging om verkapt reclame te maken voor zijn eigen praktijk/bedrijf.
Daar is dit forum niet voor, daarvoor heb je de normale commerciele wegen zoals adverteren, kopen van leads etc. Maar niet hier je mailadres vermelden in de hoop dat je zaken kunt doen.
Succes!
Jack
Voor de goede orde, wat een goede hypotheekadviseur is, was niet waar het mij om ging. Het bericht van hypotheekadviseurs kwm bij mij over als een poging om verkapt reclame te maken voor zijn eigen praktijk/bedrijf.
Daar is dit forum niet voor, daarvoor heb je de normale commerciele wegen zoals adverteren, kopen van leads etc. Maar niet hier je mailadres vermelden in de hoop dat je zaken kunt doen.
Succes!
Jack
Re: Service ?? van Banken...
@ Jack747
Ik snap wat je bedoelde, maar áls "hypotheekadviseurs" dingen predikt, welke hij vervolgens níet waarmaakt, is hij hier gevaarlijk bezig en z'n eigen ondergang aan 't graven.
dóet hij inderdaad wat de (meeste) mensen graag willen, dan zou ik er niet zo'n probleem mee hebben, al heb je gelijk dat dit niet de juiste plek ervoor is.
Nou moet ik wél zeggen, dat het piepkleine (standaard vermelding!!) email tekentje bij mij niet als reklame overkomt. zélfs niet als sluik-reklame... ik ZIE z'n email adres niet ongewild, ik kán er op klikken... áls ik wil...
Ik snap wat je bedoelde, maar áls "hypotheekadviseurs" dingen predikt, welke hij vervolgens níet waarmaakt, is hij hier gevaarlijk bezig en z'n eigen ondergang aan 't graven.
dóet hij inderdaad wat de (meeste) mensen graag willen, dan zou ik er niet zo'n probleem mee hebben, al heb je gelijk dat dit niet de juiste plek ervoor is.
Nou moet ik wél zeggen, dat het piepkleine (standaard vermelding!!) email tekentje bij mij niet als reklame overkomt. zélfs niet als sluik-reklame... ik ZIE z'n email adres niet ongewild, ik kán er op klikken... áls ik wil...
Re: Service ?? van Banken...
Nou, dat valt even tegen...
Ik verwachte (dus ten onrechte) dat er véél aanwijsbare punten naar voren zouden komen van vooral de GROOTbank klanten. (En er zijn er toch nog veel hier op dit form??)
Dit, omdat juist zíj de "service" van hun grootbanken zo roemen. Dat valt dus tegen als een blok beton lijkt het...
Wat blijft er over???
Naar mijn idee, in IEDER geval dat wat, RADAR onder service verstaat met hun WARME- doushe verhalen.
Daarnaast heeft KWEENIE ook gelijk een raak punt.
moet dat zélf maar weten...
Ik verwachte (dus ten onrechte) dat er véél aanwijsbare punten naar voren zouden komen van vooral de GROOTbank klanten. (En er zijn er toch nog veel hier op dit form??)
Dit, omdat juist zíj de "service" van hun grootbanken zo roemen. Dat valt dus tegen als een blok beton lijkt het...
Wat blijft er over???
Naar mijn idee, in IEDER geval dat wat, RADAR onder service verstaat met hun WARME- doushe verhalen.
Daarnaast heeft KWEENIE ook gelijk een raak punt.
dus diegene die wél wil betalen voor dienst:XXXWat voor de een gewenst is, is voor een ander overbodig. Dus zoveel mensen, zoveel wensen.
moet dat zélf maar weten...
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: 08 mar 2008 02:41
Re: Service ?? van Banken...
Waar ik me aan erger is dat de meeste mensen op een forum in eerst instantie naar hun eigen portemonnee kijken en zeg maar "service".
Daarmee zijn deze "kleine" mensen niet veel anders dan de meeste grijpgrage bestuurders bij de GROOT én KLEIN banken.
Wie heeft het er voor over om ook een deel van je voordeel (spaarrente) / betaling (tarief) ten aanzien van je afgenomen product af te dragen aan gehandicapten, beter milieu, ontwikkelingswerk.
En ja, dat kun je ook apart doen via het steunen van goede doelen maar het gaat er mij om dat elke onderneming ook maatschappelijk verantwoord bezig is (en niet een deel van mijn geld stuurt naar tussenpersonen zoals Argenta of stopt in een voetbalstadion die ze naar zichzelf noemen).
Daarmee zijn deze "kleine" mensen niet veel anders dan de meeste grijpgrage bestuurders bij de GROOT én KLEIN banken.
Wie heeft het er voor over om ook een deel van je voordeel (spaarrente) / betaling (tarief) ten aanzien van je afgenomen product af te dragen aan gehandicapten, beter milieu, ontwikkelingswerk.
En ja, dat kun je ook apart doen via het steunen van goede doelen maar het gaat er mij om dat elke onderneming ook maatschappelijk verantwoord bezig is (en niet een deel van mijn geld stuurt naar tussenpersonen zoals Argenta of stopt in een voetbalstadion die ze naar zichzelf noemen).
Re: Service ?? van Banken...
@ VENCO dropje
Dat is een héél NOBEL punt Venco,
En áls het zo was, dat mijn vorige bank (PostBank) mij een brief had gestuurd, met de mededeling dat (bijna) ALL de rente welke ze mij ZOUDEN vergoeden etc, gebruikt zou worden voor goede doelen, dan zat ik waarschijnlijk nog bij PostBank . Dan wéét ik dat ik een mooi extra-tje naar hulpbehoevende sponsor.
(even of-topic: Op dit moment sponsor
ík WILDE GANZEN
en mijn vrouw Liliane fonds)
Maar ik kan mij GOED voorstellen dat mensen ZELF een goed doel willen bepalen, naar hún inzicht.
Het probleem is echter, zoals al jáááren (ACHTERAF) blijkt, dat van die mooie praatjes en beloften maar WEINIG ten goede komt van die groepen.
Heb jij geinformeerd HOEVEEL ( %?) er precies :
en hoeveel weer in die klauwen van:
Laat ons maar weten wat het in joúw geval is...
wat ze joú beloofden...
(ps: het beste BLIJFT.. lokaal uitdelen. voorbeeld: pennen en papier etc meenemen naar arme landen, dan "mogen" ze naar school omdat ze een PEN hebben.. kan je je dat voorstellen?? )
Dat is een héél NOBEL punt Venco,
En áls het zo was, dat mijn vorige bank (PostBank) mij een brief had gestuurd, met de mededeling dat (bijna) ALL de rente welke ze mij ZOUDEN vergoeden etc, gebruikt zou worden voor goede doelen, dan zat ik waarschijnlijk nog bij PostBank . Dan wéét ik dat ik een mooi extra-tje naar hulpbehoevende sponsor.
(even of-topic: Op dit moment sponsor
ík WILDE GANZEN
en mijn vrouw Liliane fonds)
Maar ik kan mij GOED voorstellen dat mensen ZELF een goed doel willen bepalen, naar hún inzicht.
Het probleem is echter, zoals al jáááren (ACHTERAF) blijkt, dat van die mooie praatjes en beloften maar WEINIG ten goede komt van die groepen.
Heb jij geinformeerd HOEVEEL ( %?) er precies :
bij deze groep terecht komt van jouw bijdrage???deel van je voordeel (spaarrente) / betaling (tarief) ten aanzien van je afgenomen product af te dragen aan gehandicapten, beter milieu, ontwikkelingswerk.
en hoeveel weer in die klauwen van:
blijft plakken?? SCHRIK DAN NIET...grijpgrage bestuurders bij (vooral!!)de GROOT én (relatief weinig) KLEIN banken.
Laat ons maar weten wat het in joúw geval is...
wat ze joú beloofden...
(ps: het beste BLIJFT.. lokaal uitdelen. voorbeeld: pennen en papier etc meenemen naar arme landen, dan "mogen" ze naar school omdat ze een PEN hebben.. kan je je dat voorstellen?? )
Re: Service ?? van Banken...
Er wordt in dit topic gevraagd naar de service-behoefte van mensen, niet naar andere aspecten van de bank waar je bij zit. Dan is het logisch dat mensen reageren met welke apsecten van service ze belangrijk vinden en welke niet.
Dat staat dus helemaal los van andere eigenschappen van de banken, zoals hoe MVO de door jou gekozen banken zijn. Sterker nog, het staat helemaal los van bij welke bank je dan ook zit. De aspecten die ik persoonlijk belangrijk vind, zul je dus zowel vinden bij een bank als de DSB als bij de ASN, om maar twee uitersten te noemen.
Een discussie over de verantwoordelijkheid van banken, en van de keuze voor een verantwoordelijke bank, vind ik zeker belangrijk, maar niet in dit topic thuishoren. Dus ik zou zeggen, start zelf een topic daarover.
Dat staat dus helemaal los van andere eigenschappen van de banken, zoals hoe MVO de door jou gekozen banken zijn. Sterker nog, het staat helemaal los van bij welke bank je dan ook zit. De aspecten die ik persoonlijk belangrijk vind, zul je dus zowel vinden bij een bank als de DSB als bij de ASN, om maar twee uitersten te noemen.
Een discussie over de verantwoordelijkheid van banken, en van de keuze voor een verantwoordelijke bank, vind ik zeker belangrijk, maar niet in dit topic thuishoren. Dus ik zou zeggen, start zelf een topic daarover.
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: 08 mar 2008 02:41
Re: Service ?? van Banken...
Probleem is wat de ene ziet als een "omgangsvorm", "integriteit", etc... ziet de ander als "service". Dus what's in the name?
Mijn inziens wordt de definitie van "Service" bepaald door klantbeleving en klantbeleving is afhankelijk van wat een bepaalde groep in de samenleving de nadruk op legt (de korte termijn prijsjes/koopjes jager, de (visueel) gehandicapte, de lange termijn denkende sociaal bewuste mens, ...)
Mijn inziens wordt de definitie van "Service" bepaald door klantbeleving en klantbeleving is afhankelijk van wat een bepaalde groep in de samenleving de nadruk op legt (de korte termijn prijsjes/koopjes jager, de (visueel) gehandicapte, de lange termijn denkende sociaal bewuste mens, ...)