postcodeloterij en natuur ?
Geplaatst: 16 mar 2008 12:22
kreeg onlangs ONGEVRAAGD een bedelbrief vande nationale postcodeloterij NPL met een kunststof pasje.
Ziet er allemaal keruig uit hoor, in kleueren druk en zo. Ondetekend door Mevrouw Ellen Damsma, Managing director.
Wil een KLACHT indienen bij de Postcodeloterij over deze ongevraagde en milieuverkwistende campagnes, kan dus op hun site geen klacht indienen. Ja, wel digitaal aanmelden, activeren e.d. maar verder niets digitaal. Oh, ja: em da's helemaal lachen: NPL meent zelf een deficiitie van klacht te kunnen omschrijven (die gaan dus alleen over aan en afmelden, niet over de ongevraagde campagnes zelf).
Zal de rommel verscheuren, pasje doorknippen en weggooien, net als zovelen anderen.
Ofwel:
1: kan NPL of mevrouw Damsma aub stoppen met dergelijke ONGEVRAAGDE en MILIEUBELASTENDE onzin
2. kan NPL of mevrouw Damsma aub zorgen voor een normaal toegankelijke klachtenprocedure (waarbij trouwens de klant uitmaakt wat een klacht is en niet de NPL)
Ziet er allemaal keruig uit hoor, in kleueren druk en zo. Ondetekend door Mevrouw Ellen Damsma, Managing director.
Wil een KLACHT indienen bij de Postcodeloterij over deze ongevraagde en milieuverkwistende campagnes, kan dus op hun site geen klacht indienen. Ja, wel digitaal aanmelden, activeren e.d. maar verder niets digitaal. Oh, ja: em da's helemaal lachen: NPL meent zelf een deficiitie van klacht te kunnen omschrijven (die gaan dus alleen over aan en afmelden, niet over de ongevraagde campagnes zelf).
Zal de rommel verscheuren, pasje doorknippen en weggooien, net als zovelen anderen.
Ofwel:
1: kan NPL of mevrouw Damsma aub stoppen met dergelijke ONGEVRAAGDE en MILIEUBELASTENDE onzin
2. kan NPL of mevrouw Damsma aub zorgen voor een normaal toegankelijke klachtenprocedure (waarbij trouwens de klant uitmaakt wat een klacht is en niet de NPL)