LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help een nieuwe keuken!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Pberg
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mar 2008 16:47

Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door Pberg »

Ook wij zijn ons aan het orienteren voor een nieuwe keuken. Het wordt onze eerste keukentje en alles is een beetje nieuw voor ons.

We willen graag voor de Systemat greeploos gaan.
Hieronder onze opstelling van onze keuken

Kleur front: Magnolia Hoogglans
Kleur 4 hogekasten: Eiken Maron

1 Onderkastpasstuk in frontuitvoering R Breedte: 5 Hoogte: 75
1 Onderkast met doorlopende deur L Breedte: 60 Hoogte: 75
1 Doorlopend front voor volledig geïntegreerde vaatwasser, apparaat hoogte 82 cm. M Breedte: 60 Hoogte: 75
1 Onderbouwsokkel voor apparatuur Breedte: 60 Hoogte: 75
1 Spoel-onderkast met 1 deur en een vaste binnenblende achter de deur (zonder vaste achterwand) R Breedte: 60 Hoogte: 75
1 Achterwand voor in spoel-onderkast (gemonteerd) in kleur K400s natuur wit Breedte: 58 Hoogte: 74.6
1 Doorlopend front voor volledig geïntegreerde onderbouwkoelkast bestemd voor apparaat: Siemens GU 15DA40 R Breedte: 60 Hoogte: 75
1 Onderbouwsokkel voor apparatuur Breedte:60 Hoogte: 5
1 Onderbouwkast met doorlopende deur R Breedte:60 Hoogte: 75
1 Onderkastpasstuk in frontuitvoering L Breedte:5 Hoogte: 75
1 Zijwandafdekpaneel voor hoge kast Uitvoering N4; N4 (F724H Eiken Maron) Breedte 2.5 Hoogte: 206.2
1Hoge voorraadkast Uitvoering N4; N4 (F724H Eiken Maron)breedte: 60 Hoogte: 206.2
1 Hoge ombouwkast t.b.v. Oven met 1 lade Bestemd voor apparatuur: Siemens HB86K570N Uitvoering: N4; N4 (F724H Eiken Maron) LBreedte 60 Hoogte: 206.2
1 Hoge ombouwkast t.b.v. Oven met 1 lade Bestemd voor apparatuur: Siemens HB 36D770 Uitvoering N4; N4 (F724H Eiken Maron)R Breedte 60 Hoogte: 206.2
1 Hoge ombouwkast t.b.v. geïntegreerde koelkast bestemd voor apparatuur: Siemens KL 24RA50 Uitvoering N4; N4 (F724H Eiken Maron)R Breedte 60 Hoogte: 206.2
1Beschermbodem van lichtmetaal voor spoel-onderkast. (korpsdiepte 56 cm)
1 Zijwandafdekpaneel voor hoge kast Uitvoering N4; N4 (F724H Eiken Maron) Breedte 2.5 Hoogte: 206.2
1Zijwandafdekpaneel voor onderkast Uitvoering N5;N5 (L136G Magnolia hoogglans) R Breedte 2.5 Hoogte: 75
1 Onderkast met 1 uittrekelement, 1 lade en 1 binnen lade M Breedte: 80 Hoogte: 75
1 Bestekindeling voor lade
1 Laden-onderkast voor kookplaat met boven bediening, 1 kabel beschermplaat en 2 uittrekbare korfladen. Bladdikte is 13 mm. Bestemd voor apparaaat: Siemens EH777901 M Breedte:80 Hoogte: 75
1 Onderkast met 1 uittrekelement, 1 lade en 1 binnen lade M Breedte: 80 Hoogte: 75
1 Zijwandafdekpaneel voor onderkast Uitvoering N5;N5 (L136G Magnolia hoogglans) Breedte 2.5 Hoogte: 75
1 Achterwandbekleding L=1200 X920mm. Als achterwandbekleding op eiland Uitvoering N5;N5 (L136G Magnolia hoogglans) Breedte 265 Hoogte: 77.4
1 Zijdebekleding onderkast Uitvoering N5;N5 (L136G Magnolia hoogglans) L Breedte 1.6 Hoogte: 75
1Onderkast met doorlopende deur R Breedte 60 Hoogte: 75
1Onderkast met doorlopende deur L Breedte 60 Hoogte: 75
9.6m Plint Uitvoering N5; N5 (M171S Edelstaal) Breedte 520 Hoogte: 16.8

Werkbladen
Uitvoering: Erbi werkblad Caesarstone 13mm, randafwerking CDF
Lengte: 310 cm. Bladdiepte 70 cm.
Lengte: 246 cm. Bladdiepte 96.6 cm.
Uitsparing t.b.v. apparatuur
Uitsparing t.b.v. Kraan
Franke Bellisimo, RVS vierkant inlegspoelbak met korfzeefplug.

Apparatuur (Siemens) kopen we via internet

Wie heeft voor ons een prijs indicatie voor deze opstelling.

Bedankt, Patricia

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 25 mar 2010 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.

rvkeuken
Berichten: 584
Lid geworden op: 29 dec 2006 08:19

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door rvkeuken »

en volgens mij heb je ook al een prijsindicatie, achter/onder de beschrijving van de meubelen die je zojuist hebt overgeschreven.....

Pberg
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mar 2008 16:47

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door Pberg »

Klopt, we hebben natuurlijk al een indicatie
met de bovenstaanden meubelen en onderstaand apparatuur.
De verkoper kwam uit op 15000 euro incl plaatsen (de nu tekenen prijs) voor een Systemat kloon

Is it een reele prijs of kan het nog lager?

Apparatuur

Siemens Volledig integreerbare vaatwasser SE 60T393EU
Siemens Integreerbare onderbouw vrieskast GU15DA40
Siemens Compacte oven HB86K57N
Siemens Combi Stoomoven HB36D770
Siemens Integreerbare koelkast KI 24RA50
Siemens Inductie kookplaat EH777901
Prosolo Eilandschouw PSH150ESAR

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 25 mar 2010 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Pberg
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mar 2008 16:47

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door Pberg »

De offerte is van de Nextline, maar de prijs is van een Systemat kloon (DMG merk) met de zelfde apparatuur en meubels.
De Nextline heeft onze voorkeur maar is een stuk duurder 22000 euro, en valt buiten ons budget (13000)

spaanplaatboertje
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 mar 2008 15:49

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door spaanplaatboertje »

je bent dus echt appels met appels aan het vergelijken.... een kloon van een merk wat lijkt op het merk van de offerte..... gelukkig zijn er klanten zoals jij, anders zouden keukenverkopers het van hun productkennis moeten hebben....

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door mar53 »

Hoi patricia,


Wat leuk dat jij zo een giga aanschaf een KEUKENTJE noemt.

Ik denk dat wat jij omschrijft, voor 75% van de nederlandse bevolking, een UETOPIE is om zo een keukentJE te kunnen aanschaffen.
Gelukkig ben jij wel zo bijdehand om je Siemens apparatuur via internet te kopen.

Wat moet jij blij zijn dat of JIJ of je PARTNER erg handig is.

Ik ga je apparatuur niet plaatsen in een door mij geleverde keuken.
( lees in dit Forum over plaatsing apparatuur door internet aangeschaft)

TIP patricia, Als je het, wat je heel graag wilt hebben, niet wilt betalen zal je de concequenties zelf moeten dragen. Als je het niet kunt betalen, ga dan naar een goede keukenleverancier die samen met U een passende keuken in een passend budget kan maken.

Voor de rest........ Sterkte

Mar53

Pberg
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mar 2008 16:47

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door Pberg »

mar53: bedankt voor het advies
Het is inderdaad een behoorlijke keuken.

keukenklepper: jij ook bedankt voor het advies, ik zal het navragen van het blad

Andere mensen nog reactie op de prijs?
of misschien wel een tegen aanbod :D ? ([email protected])

informatievreter
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 sep 2007 10:50

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door informatievreter »

Heb je al gevraagd wat het kost als je ook de apparatuur bij de desbetreffende keukenzaak aanschaft? Ik verbaas mij erover dat veel mensen denken dat het internet vele malen goedkoper is. Volgens mij is dat alleen zo als je 1 apparaat koopt. Als je verschillende apparaten nodig hebt, kun je ze m.i. net zo goed bij de keukenzaak aanschaffen.

Pberg
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mar 2008 16:47

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door Pberg »

Informatievreter: ja dat hebben we gedaan, de totaalprijs van de keuken beschreven in de startpost + het apparatuur (allen Siemens ook hierboven beschreven) inclusief montage:

15000 euro (niet gespecificeerd dus ik weet niet wat de apparaten kosten bij deze keukenzaak)

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door mar53 »

He Patricia :oops:
Zoek jij het maar effe zelf lekker uit.

Van mij krijg je geen advies meer. .=punt

ik hoop dat ik medewerking krijg van diegene die op dit forum zit.

Ik wens je succes met je keuken en ben echt doolgelukkig dat jij mijn klant NIET bent.

sarpmg
Berichten: 60
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:09

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door sarpmg »

let maar niet op mar53, hij is een gefrustreerde keukenboer. :P

informatievreter
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 sep 2007 10:50

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door informatievreter »

Ik zou hier ook gefrustreerd van worden. Ze willen voor de Systemat greeploos gaan. De nextline heeft hun voorkeur, maar ze hebben de prijs van een Systematkloon?

Pberg
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mar 2008 16:47

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door Pberg »

Andere mensen nog nuttige toevoegingen?

een betere prijs misschien?

groetjes
Patricia

ikmoetwel
Berichten: 23
Lid geworden op: 22 mar 2008 10:31

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door ikmoetwel »

Beste Pberg
Zoals je al gemerkt zult hebben houden keuken verkopers niet van zeurende klanten 13000,00 euro is eigenlijk ook geen geld dat verdien je toch iedere maand.
Ik vind dat je gelijk hebt om goed om je heen te kijken wat je voor dit geld kan kopen.
Ben zelf ook aan het kijken voor een nieuwe keuken, en omdat ik een nieuw huis heb gekocht waar alles nieuw in moet, kijk ook ik overal rond
waar ik het meeste voor het minst kan krijgen en daar is niets mis mee en ieder euro die ik bespaar kan ik weer in iets anders steken.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door GWTE »

Beste ikmoetwel,

Krijgen we dat argument weer. € 13.000, - is een hoop geld, natuurlijk voor een nieuwe Suzuki Swift wel ja maar voor een Audi A4 is het wellicht toch wat krap, denk je niet! Dus € 13.000, - kan veel geld zijn of te weinig geld, hangt van de waarde van het geboden product.

GWTE

ikmoetwel
Berichten: 23
Lid geworden op: 22 mar 2008 10:31

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door ikmoetwel »

Natuurlijk ben ik dat met je eens maar als iemand normaal iets vraagt hoeft dat niet gelijk afgezeken te worden, het is iemands goed recht om eerst informatie te winnen voor hij bij een keuken winkel binnen stapt en probeerd zoveel mogelijk eruit te halen.
Ik neem aan als jij een audi gaat kopen presies weet wat deze ergens anders kost en ook weet wat je er vanaf kan krijgen, denk zelfs nog meer dan iemand die geen verkoper is, een dokter is de moeilijkste zieke.
En met dat afzeiken bedoel ik niet jou hoor

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door KlantAdam »

En met dat afzeiken bedoel ik niet jou hoor.
Zeg wees er zuinig op GWTE.
Gezien de automerken heb ik je site nog even bekeken ,beide merken niet te bespeuren. Mijn gedachte dwaalde af naar KIA

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door GWTE »

KlantAdam,

Zet die site van mij maar op dit forum dan kan iedereen ervan genieten, mijn toestemming heb je!

GWTE 8)

Gesloten