Pagina 1 van 1
Hoge belkosten UPC helpdesk.
Geplaatst: 17 mar 2008 15:41
door u2
Ik heb pas mobiel gebeld, (noodgedwongen)
naar upc helpdesk 0900-1580
Dit nummer zou 10 cent per minuut kosten plus de kosten voor het gebruik van de mobiele telefoon.
Wat zie tot mijn grote verrassing ik heb ongeveer 11 minuten gebeld
met 0900-1580 dat gesprek kostte ongeveer EUR 11.00
terwijl dit rond EUR 3.50 zou moeten zijn.
Dit is circa EUR 1.00 per minuut echt pure diefstal.
Wanneer wordt dit nou eens hard aangepakt!!!!!!
Anderen ook deze nare ervaringen?
Re: Hoge belkosten UPC helpdesk.
Geplaatst: 22 mar 2008 13:57
door KPN
Ik denk dat verder niemand hier last van heeft gehad.
Hooguit mensen die dezelfde telefoonprovider als u hebben en die weleens met UPC gebeld hebben.
Waarschijnlijk moet u bij uw telefoonprovider klagen, want die is degene die de boel oplicht over de rug van UPC.
Het nummer dat u noemt kost echt maar 10 cent per minuut + eventueel de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.
Re: Hoge belkosten UPC helpdesk.
Geplaatst: 22 mar 2008 22:36
door jor
Zelfde ook gehad met Vodafone Prepaid, heb alles via UPC en dat is eigenlijk nooit een probleem tot ook de telefoon uitviel.10 minuten bellen via mijn mobiel koste me €12.40.- van mijn beltegoed, dit ligt echter niet aan UPC maar aan de provider van je mobiel.Is overigens al een jaartje terug maar toch.
Mvg Jor.
Re: Hoge belkosten UPC helpdesk.
Geplaatst: 23 mar 2008 00:34
door u2
Ter info, ik heb mobiele telefonie via UPC. Ook in de telefooncel lag het rond circa EUR 1,- per minuut echt belachelijk. Gelukkig is de "schade" financieel beperkt gebleven, maar het zou gewoon niet moeten kunnen. Bedankt voor jullie reacties.
Re: Hoge belkosten UPC helpdesk.
Geplaatst: 23 mar 2008 16:33
door Wubo
Zou nog eens best kunnen kloppen, de kosten van je mobieltje gaan er toch ook nog af?
Dat loopt snel op hoor, die kosten staan los van de kosten per minuut van zo'n bedrijf waar je naartoe belt.
Het bedrijf waar je heen belt rekent mogellijk die 0,10 per minuut, maar je mobielprovider rekent 1,00 - 1,30 per minuut...
Re: Hoge belkosten UPC helpdesk.
Geplaatst: 04 okt 2009 12:27
door EvE2
Ik heb deze maand een rekening van 142 euro en dat terwijl ik nagenoeg niet bel
In verband met een niet door UPC op te lossen probleem aan mijn kabel internet zit ik nu 6 weken te tobben op snelheden lager dan 1 MB terwijl ik een Fiber 90 pakket heb. En heb ik nu zo vaak met die nagenoeg onbereikbare rampzalige helpdesk moeten bellen dat ik zo'n rekening heb... is toch raar dat ik die kosten dan krijg?
Want dat ik vaak heb moeten bellen(eigenlijk vooral lang in de wacht staan) komt doordat daar mensen zitten die beter garnalen kunnen gaan pellen of iets dergelijks.. niets snappen ze, niets kunnen ze en niets mogen ze... ik zou me schamen als ik daar zou werken
En daarom zou ik graag een tot een landelijke boycot willen oproepen, want de praktijken die UPC hanteert zijn van uiterst bedenkelijk niveau...
Voor hen die meer erover willen lezen klik op de link hieronder:
http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=32551.20
Re: Hoge belkosten UPC helpdesk.
Geplaatst: 04 okt 2009 12:55
door agro
zit ik nu 6 weken te tobben op snelheden lager dan 1 MB terwijl ik een Fiber 90 pakket heb.
Mogelijk het gevolg dat de firma list en bedrog de snelheden bewust afknijpt, zie ook de diverse links in onderstaande topics.
Hoezo fiber gaat verder daar waar ADSL ophoud?? Alleen in prijs dus.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 24&t=71760
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=71521