Centerparcs schandalig
Geplaatst: 21 mar 2008 10:31
In februari zijn wij met onze dochter naar Centerparcs Heilbachsee geweest.
Op de website van centerparcs hadden we een goede prijs gevonden voor een midweek in een luxe huisje. Op de foto stond een ledikantje dus voor de kleine was het dus ook prima slapen.
Aangekomen in het huisje viel onze dochter direct uit de kinderstoel wegens een defect aan de onderkant. We schrokken gigantisch en hebben de kinderstoel in de hoek gezet.
Op zoek naar het ledikantje bleek dat er geen ledikantje was ! er was een campingbedje wat zo slecht in elkaar zat dat je het tegen het bed moest klemmen omdat het anders in elkaar stortte.
Na de telefoon aangesloten te hebben de receptie gebeld en die vertelde ons dat het Centerparcs policy is om alle ledikantjes te vervangen voor campingbedjes.
Mijn beklag gedaan over het bedje. Vervolgens vroeg de receptie hou oud mijn dochter was. Waarop ik antwoorde dat ze 6 maanden is.
Toen werd me duidelijk gemaakt dat ze wel in een dergelijk campingbedje moet kunnen slapen.
Uiteraard is een campingbedje niet te min maar:
- U slaapt op vakantie toch ook niet op een PLANK ?
- U slaapt toch ook niet lekker als u weet dat uw kind in een campingbedje ligt wat zo in elkaar kan klappen ?
- Waarom neemt Centerparcs klachten niet serieus ?
Uiteraard hebben we er het beste van gemaakt maar bij thuiskomst wilden we toch even een mail aan centerparcs sturen.
Maar kwaad werden we om de reactie die we terug kregen :
> Naar aanleiding van uw email van 3 maart hebben wij navraag gedaan bij het
> park. Het campingbedje in de bungalow moet een kapot campingbedje zijn
> geweest. Het park had u graag een nieuw bedje willen bezorgen, maar zij
> hebben hierover geen melding van u ontvangen. Naar aanleiding van uw email
> heeft het park het campingbedje en de kinderstoel uit de bungalow
> vervangen. Ook hebben wij doorgegeven aan de juiste persoons dat de
> informatie op internet niet overeenkomt met de werkelijkheid. Echter, het
> is altijd mogelijk dat er afwijkingen zijn ten opzichte van foto's op
> internet.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Center Parcs Europe N.V.
> Guest Relations
--
Vervolgens heb ik een mail teruggestuurd waar nooit meer een reactie op is gekomen :
Beste xxx,
Uiteraard ben ik blij dat u reageert op mijn klacht maar ik kan me niet
vinden in het antwoord.
Ik heb wel degelijk contact gehad met de receptie hierover. Ik moest
hiervoor zelf de telefoon aansluiten omdat die het niet deed.
De receptie vroeg me in het gesprek hoe oud mijn dochter was. Toen ik
vertelde dat ze 6 maanden is werd er gezegd dat dat wel moest kunnen.
Uiteraard was ik verbaasd hierover. Er waren overigens ook geen
ledikantjes aanwezig en het campingbedje werd binnen Centerparcs overal
doorgevoerd.
Als ik op vakantie ga wil ik een extra gevoel hebben. Daarbij wil ik dus
niet slechter slapen ! U gaat zelf toch ook niet op een plank liggen ?
Dat Centerparcs mijn melding tijdens het verblijf niet registreert is 1
ding maar dat Centerparcs dan vervolgens zegt dat er geen melding is
ontvangen komt op mij over dat ik niet serieus wordt genomen.
Als dit de manier is waarop Centerparcs klachten afhandeld dan is het wat
mij betreft de laatste keer dat ik in een Centerparcs park ben geweest.
Met vriendelijke groeten,
Op de website van centerparcs hadden we een goede prijs gevonden voor een midweek in een luxe huisje. Op de foto stond een ledikantje dus voor de kleine was het dus ook prima slapen.
Aangekomen in het huisje viel onze dochter direct uit de kinderstoel wegens een defect aan de onderkant. We schrokken gigantisch en hebben de kinderstoel in de hoek gezet.
Op zoek naar het ledikantje bleek dat er geen ledikantje was ! er was een campingbedje wat zo slecht in elkaar zat dat je het tegen het bed moest klemmen omdat het anders in elkaar stortte.
Na de telefoon aangesloten te hebben de receptie gebeld en die vertelde ons dat het Centerparcs policy is om alle ledikantjes te vervangen voor campingbedjes.
Mijn beklag gedaan over het bedje. Vervolgens vroeg de receptie hou oud mijn dochter was. Waarop ik antwoorde dat ze 6 maanden is.
Toen werd me duidelijk gemaakt dat ze wel in een dergelijk campingbedje moet kunnen slapen.
Uiteraard is een campingbedje niet te min maar:
- U slaapt op vakantie toch ook niet op een PLANK ?
- U slaapt toch ook niet lekker als u weet dat uw kind in een campingbedje ligt wat zo in elkaar kan klappen ?
- Waarom neemt Centerparcs klachten niet serieus ?
Uiteraard hebben we er het beste van gemaakt maar bij thuiskomst wilden we toch even een mail aan centerparcs sturen.
Maar kwaad werden we om de reactie die we terug kregen :
> Naar aanleiding van uw email van 3 maart hebben wij navraag gedaan bij het
> park. Het campingbedje in de bungalow moet een kapot campingbedje zijn
> geweest. Het park had u graag een nieuw bedje willen bezorgen, maar zij
> hebben hierover geen melding van u ontvangen. Naar aanleiding van uw email
> heeft het park het campingbedje en de kinderstoel uit de bungalow
> vervangen. Ook hebben wij doorgegeven aan de juiste persoons dat de
> informatie op internet niet overeenkomt met de werkelijkheid. Echter, het
> is altijd mogelijk dat er afwijkingen zijn ten opzichte van foto's op
> internet.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Center Parcs Europe N.V.
> Guest Relations
--
Vervolgens heb ik een mail teruggestuurd waar nooit meer een reactie op is gekomen :
Beste xxx,
Uiteraard ben ik blij dat u reageert op mijn klacht maar ik kan me niet
vinden in het antwoord.
Ik heb wel degelijk contact gehad met de receptie hierover. Ik moest
hiervoor zelf de telefoon aansluiten omdat die het niet deed.
De receptie vroeg me in het gesprek hoe oud mijn dochter was. Toen ik
vertelde dat ze 6 maanden is werd er gezegd dat dat wel moest kunnen.
Uiteraard was ik verbaasd hierover. Er waren overigens ook geen
ledikantjes aanwezig en het campingbedje werd binnen Centerparcs overal
doorgevoerd.
Als ik op vakantie ga wil ik een extra gevoel hebben. Daarbij wil ik dus
niet slechter slapen ! U gaat zelf toch ook niet op een plank liggen ?
Dat Centerparcs mijn melding tijdens het verblijf niet registreert is 1
ding maar dat Centerparcs dan vervolgens zegt dat er geen melding is
ontvangen komt op mij over dat ik niet serieus wordt genomen.
Als dit de manier is waarop Centerparcs klachten afhandeld dan is het wat
mij betreft de laatste keer dat ik in een Centerparcs park ben geweest.
Met vriendelijke groeten,