Pagina 1 van 1

Tele2 drama, meer als 1,5 maand zonder aansluiting.

Geplaatst: 22 mar 2008 15:34
door Katgert
Ik ben vanaf 1 maart door Tele2 afgesloten door hun eigen fout en stommiteit. De visionbox die mij is aangeboden wilde ik niet. Het huidige contract moest worden voortgezet, niet meer en niet minder.
Na vele telefoontjes, mails en reguliere post naar de directie is het drama alleen maar groter geworden. Ik heb zelfs de Visionbox apparatuur toegestuurd gekregen die ik weer retour heb verzonden. Als je met een gezin geen vaste telefoon en internet meer hebt kun je je voorstellen wat de ellende is.
Het laatste bericht is dat we 16 april worden aangesloten met een nieuw doehetzelf pakket. Ook dit is niet nodig, want ik heb alles al langer als 2 jaar in huis. IK WIL ALLEEN GEACTIVEERD WORDEN!!.
Wat kun je als particulier tegendit soort zaken beginnen. Uiteindelijk wil ik helemaal geen klant meer van Tele2 zijn, maar voorzie een nog langere termijn als ik wissel van provider.
WIE KAN MIJ ADVISEREN IN DEZE ZAAK ZODAT IK SPOEDIG TELEFOON EN INTERNET HEB EN ZEKER NIET VAN TELE2!!!!

MET ANDERE WORDEN HELLUUUUUUP!!!!!!!!!!!!! EN ZIJN ER MEERDERE GELIJKSOORTIGE ERVARINGEN MET DEZE WAARDELOZE PROVIDER!!
De complete communicatie wisseling met TELE2 kan ik eventueel delen.

Re: Tele2 drama, meer als 1,5 maand zonder aansluiting.

Geplaatst: 22 mar 2008 18:22
door Troy
Waar zijn de opties "goed", "zeer goed" en "uitstekend" in de poll? :? Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die tevreden zijn over Tele2.

Re: Tele2 drama, meer als 1,5 maand zonder aansluiting.

Geplaatst: 23 mar 2008 09:46
door Katgert
Kan me niet voorstellen dat er reacties komen die een hogere score halen dan"matig".
Het is pure frustratie van mijn kant dat ik niet door de hierarchische rompslomp van TELE2 kom.
WAT ik zoek is HULP!!!!

Re: Tele2 drama, meer als 1,5 maand zonder aansluiting.

Geplaatst: 23 mar 2008 10:30
door HelFort
Mijn advies: sluit een internetabonnement bij uw kabelmaatschappij af.

Aangezien ikzelf al maanden een probleem met Telfort heb, heb ik bij UPC een internetabonnement afgesloten dat binnen slechts 1 week aangesloten gaat worden.

Laat die ADSL-providers allemaal lekker doodvallen, het is bij al die adsl-providers een zooitje tuig zonder opleiding.

Re: Tele2 drama, meer als 1,5 maand zonder aansluiting.

Geplaatst: 23 mar 2008 11:34
door Troy
Kan me niet voorstellen dat er reacties komen die een hogere score halen dan"matig".
Dus omdat jij slechte ervaringen hebt met Tele2 kan niemand tevreden zijn? :roll:

Ik ken genoeg mensen die wel blij zijn met Tele2.

Re: Tele2 drama, meer als 1,5 maand zonder aansluiting.

Geplaatst: 24 mar 2008 13:04
door Katgert
Beste Troy
Ik zeg niet dat niemand tevreden kan zijn, alleen dat ik het me niet kan voorstellen dat iemand een hogere score dan matig gaat geven. Wat ik wil is hulp en geen verdediging van een club die gezinnen in de kou laten staan als ze problemen hebben met telefoon of internet.
Vraag1:
Bent u toevallig één van de helpdesk-medewerkers die ik heb gesproken. Kan het me namelijk niet voorstellen omdat zij het zelf ook een drama vinden wat mij en m'n gezin nu overkomt.
Vraag 2:
Wat zou uw reactie zijn bij 1,5 maanden afgesloten te worden zonder enige reden en daarna van kastje naar de muur te worden gestuurd. Telebankieren voor m'n vader van 84 lukt niet, m'n dochter, groep 8 lagereschool geen internet, zelf kan ik niet thuiswerken en ga zo maar door.
Vraag 3.
Wat vindt u ervan als er geen reactie komt van de verantwoordelijke personen van Tele2 zelf. Alles wordt naar de helpdesk medewerker afgewimpeld.
Ik gun u deze toestand niet, en zoek alleen hulp.

Re: Tele2 drama, meer als 1,5 maand zonder aansluiting.

Geplaatst: 11 apr 2008 20:53
door Katgert
Wie o wie kan mij helpen.
Zojuist gebeld dat ik nog 2 weken moet wachten op aansluiting.
Ik wil nu van Tele2 af maar dit schijnt hoge kosten met zich mee te brengen. DIT KAN TOCH NIET WAAR ZIJN!!!

Wie is instaat mijn gezin uit deze ellende te halen.

Re: Tele2 drama, meer als 1,5 maand zonder aansluiting.

Geplaatst: 13 apr 2008 21:04
door KPN
Wat zou een forumgebruiker voor u kunnen betekenen?
Ik denk weinig. De hulp die u nodig heeft, zal toch echt van Tele2 moeten komen. Op dit forum kunt u hooguit een advies krijgen.

U kunt zelf Tele2 in gebreke stellen, via een aangetekende brief.
U moet ze dan een redelijke termijn geven, zeg +/- twee weken, om het probleem te verhelpen. Indien dit ze niet lukt, dan kunt u de overeenkomst ontbinden, daar moet u ook voor waarschuwen dat u dat gaat doen in uw brief.

Als u nu naar een andere provider gaat, zou het weleens langer kunnen gaan duren, dan de twee weken die Tele2 gezegd heeft nog nodig te hebben voor de oplossing.

Ik zou in ieder geval nog die twee weken afwachten.
Ondertussen kunt u nu wel alvast de aangetekende brief sturen, zodat u over twee weken alsnog de overeenkomst kunt stoppen, indien het probleem nog steeds aanwezig is. Werkt het internet toch tegen die tijd, dan zou ik het gewoon zo laten.

Ondanks dat het bij u fout gegaan is, en u daardoor logischerwijs gefrustreerd bent, is het toch onredelijk om net te doen alsof er geen tevreden klanten kunnen zijn. Helaas is het bij bijna alle providers zo, dat als het goed gaat, dan heb je mazzel, maar als het fout gaat, dan heb je vette pech en is het vaak heel lang wachten voordat de problemen verholpen zijn.

Het enige dat hierop te zeggen valt is: Welkom in 2008!
Dit is provider/groot bedrijf onafhankelijk.
Veel medewerkers van tegenwoordig gebruiken vaak drugs en/of zijn te ongeínteresseerd in hun werk en zijn daardoor helaas niet in staat om hun werk goed te doen. Wat kan je ook verwachten van het personeel als ze zwaar onderbetaald worden?

Het is ook erg flauw om tevreden gebruikers, of mensen die u niet naar de mond praten, meteen voor werknemer van het betreffende bedrijf uit te maken. Dit gebeurt erg vaak op dit forum. Dit is niet de manier om met elkaar te praten/monddood te maken.