Hallo allemaal!
Ik woon in Purmerend en wil binnenkort beginnen met rijlessen. Ik heb geen flauw idee bij welke rijschool ik mij het beste kan aanmelden. Graag verneem ik van jullie of je goede of slechte ervaringen hebt met een bepaalde school.
Ik heb al gekeken via CBR naar slagingspercentages en kwam bij de auto en motorrijschool Accent en de verkeersschool Joro uit....
Graag reactie!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rijschool omgeving Purmerend
Re: Rijschool omgeving Purmerend
deze zoek methode is goed en kijk vooral niet naar goedkope aanbieders, want die scoren....
Neem de bovenste 5 en vraag wanneer ze tijd hebben, en wachtlijsten is juist een goed teken, een spoedcursus van enkele maanden, wel duur is vaak beter en voor de totaal kosten toch goedkoper, omdat je bij 1x per week veel vergeet en dus sneller zult leren met de snelle cursus.
Neem de bovenste 5 en vraag wanneer ze tijd hebben, en wachtlijsten is juist een goed teken, een spoedcursus van enkele maanden, wel duur is vaak beter en voor de totaal kosten toch goedkoper, omdat je bij 1x per week veel vergeet en dus sneller zult leren met de snelle cursus.
-
hoi,
je zal ondertussen wel al een goede rijschool gevonden hebben maar voor het geval dat niet zo is.
Rijschool Mirrer in Purmerend is een uitstekende rijschool met goede resultaten.
Heb er zelf mijn motorrijbewijs gehaald en ben 100% tevreden over ze.
Inge
je zal ondertussen wel al een goede rijschool gevonden hebben maar voor het geval dat niet zo is.
Rijschool Mirrer in Purmerend is een uitstekende rijschool met goede resultaten.
Heb er zelf mijn motorrijbewijs gehaald en ben 100% tevreden over ze.
Inge
-
de rijscholen doen tegenwoordig maar wat. ik vind dat het cbr moet optreden. zij kunnen rijscholen toch makkelijk verbieden om dit soortpraktijken te doen!!!!!!!!!!!!!!!!
Over welke praktijken heb je het nou????