Klantenservice Het Net 1 puinhoop
Geplaatst: 25 mar 2008 18:35
Mijn abbonnement bij Het Net loopt binnen 2 maanden af
Nu wil ik mijn abbonnement omzetten naar een maandcontract dit is te regelen via mijn gegevens. Alleen is hier al meerder weken een storing op.
Bij het bellen met de helpdesk zegt de ene medewerker het kan wel en de andere zegt het kan niet en dit gaat automatisch. Het mooiste antwoord was dat ik mijn abbonnement moest opzeggen en dan weer gelijk een nieuwe afsluiten.
Door de tegenspreken de antwoorden de zelfde vragen per email gesteld En raar maar waar het kan niet en het kan wel.
Bij de laatste email werd gezegd het kan wel maar dan via de helpdesk.
Dus vandaag even bellen met Het Net antwoord dit gaat automatisch. Ik heb toen gewezen op het gekregen anwoordt via email. De medewerkster zei dat zij het wel wist want zij was van de helpdesk
Op mijn vraag of ik hiervan een bevestiging kreeg werd gezegd dat is niet nodig. Ik heb gezegd dat ik dit vreemd vond.
Ik heb geen ongetogen woord geuit maar de verbinding werd door de zijde van Het Net verbroken
Zo help je nu tevreden klanten naar ontevreden klantenen overweeg om een anderen provider te zoeken.
Ik wou dit doen door mijn zoon (boven 21 en student) een abbonnement aan te laten vragen op een ander nummer op het zelfde adres op een nieuw telefoonnummer
Wie weet of dit mogelijk is
Graag een antwoordt
Nu wil ik mijn abbonnement omzetten naar een maandcontract dit is te regelen via mijn gegevens. Alleen is hier al meerder weken een storing op.
Bij het bellen met de helpdesk zegt de ene medewerker het kan wel en de andere zegt het kan niet en dit gaat automatisch. Het mooiste antwoord was dat ik mijn abbonnement moest opzeggen en dan weer gelijk een nieuwe afsluiten.
Door de tegenspreken de antwoorden de zelfde vragen per email gesteld En raar maar waar het kan niet en het kan wel.
Bij de laatste email werd gezegd het kan wel maar dan via de helpdesk.
Dus vandaag even bellen met Het Net antwoord dit gaat automatisch. Ik heb toen gewezen op het gekregen anwoordt via email. De medewerkster zei dat zij het wel wist want zij was van de helpdesk
Op mijn vraag of ik hiervan een bevestiging kreeg werd gezegd dat is niet nodig. Ik heb gezegd dat ik dit vreemd vond.
Ik heb geen ongetogen woord geuit maar de verbinding werd door de zijde van Het Net verbroken
Zo help je nu tevreden klanten naar ontevreden klantenen overweeg om een anderen provider te zoeken.
Ik wou dit doen door mijn zoon (boven 21 en student) een abbonnement aan te laten vragen op een ander nummer op het zelfde adres op een nieuw telefoonnummer
Wie weet of dit mogelijk is
Graag een antwoordt