LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELFORT EEN RAMP, WANPRESTATIE, OPROEP STOP BETALING

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
jannus
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 sep 2006 19:30

TELFORT EEN RAMP, WANPRESTATIE, OPROEP STOP BETALING

Ongelezen bericht door jannus »

Sinds ik naar Telfort ben overgegaan heb ik met mijn adsl lijn problemen. De helpdesk is een ramp. Zit nu al weken zonder internet.

Mijn adsl lampje knippert. Moden, kabels en splitter getest en deze zijn goed (bij anderen functioneert het prima). Het zit dus in de lijn echter de helpdesk probeert voortdurend probleem op anderen te schuiven. Nu inmiddels 6 x gebeld en afgepoeierd. Het laatste contact sloeg alles. Men kon geen ondersteuning geven of ik moest mijn abonnement upgraden van 10 naar 20 euro per maand.

Schandelijk dit volkomen gebrek aan service en het laatste riekt naar oplichting. Ik ga dan ook elke betaling acuut stoppen vanwege WANPRESTATIE en raad iedereen met problemen aan hetzelfde te doen.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: TELFORT EEN RAMP, WANPRESTATIE, OPROEP STOP BETALING

Ongelezen bericht door queenfan »

heb jij internet en bellen via Telfort haal dan eens de splitter tussen uit.

wie weet helpt dit

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: TELFORT EEN RAMP, WANPRESTATIE, OPROEP STOP BETALING

Ongelezen bericht door KPN »

Gelukkig heb ik geen Telfort.

Maar inmiddels heb ik twee kennissen met Telfort en jawel alle twee problemen met hun verbinding. Eén heeft helemaal geen verbinding en de andere knalt er steeds een paar uur per dag uit.

Ik heb er ook al naar gekeken of ik het kon oplossen, maar de problemen liggen echt bij Telfort.

Helpdesk doet voor beide personen helemaal niets.

Het is duidelijk dat er echt iets goed mis is bij dit bedrijf.

De problemen hebben overigens niets met een splitter te maken, want die gebruiken ze niet.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: TELFORT EEN RAMP, WANPRESTATIE, OPROEP STOP BETALING

Ongelezen bericht door TdeHond »

Jannes,
U kunt Telfort schriftelijk aangetekend l liefst met ontvangstbevestiging)
in gebreke stellen en van hen eisen dat zij binnen een redelijke termijn de problemen oplossen.
Zo niet - u heeft hen b.v. 3 weken de tijd gegeven om tot een oplossing te komen, dan heeft u het recht om de overeenkomst te ontbinden.
Zie hun algemene voorwaarden.

Als ze daar de moeite nemen uw brief te lezen en ze zien dat u van plan bent te vertrekken heeft u misschien een kans op een oplossing.

Ik wens u veel sterkte. Problemen oplossen is niet Telfort's sterkste kant.
:roll:

David_flipse
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2008 21:44

Re: TELFORT EEN RAMP, WANPRESTATIE, OPROEP STOP BETALING

Ongelezen bericht door David_flipse »

Wij hebben drie weken geleden een 20mb abonenment afgesloten met telefoon.. ik kijken op internet naar de orderstatus niet bekend...

ondertussen ben ik 4 keer bellen en bijna twee uur aan bellen kwijt en net werd me gevraagd om terug te bellen tijdens kantooruren omdat die afdeling er dan is... ik heb gezegd dat ik vertik om wéér te bellen met weer 20 minuten tot een half uur aan de lijn als gevolg.. terugbellen konden ze niet, interne memo's kunnen ze daar niet versturen en naar elkaar mailen kan ook niet... is dit bellen een melkkoe aan het worden van telfort???????????????????????????

inderdaad telfort klantenservice is zwaar bagger... ik heb gemeld dat ik verwacht dat het binnen een week geregeld is, anders moet ik stappen ondernemen... :!:

dramaaaa dus

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: TELFORT EEN RAMP, WANPRESTATIE, OPROEP STOP BETALING

Ongelezen bericht door TdeHond »

David,
------
Algemene voorwaarden Telfort

4.10
Als Telfort enige verplichting uit de Overeenkomst of uit enige toepasselijk verklaarde voorwaarde niet nakomt, is de Klant bevoegd de Overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden. Dit echter pas nadat de Klant Telfort in gebreke heeft gesteld bij het bij de Klant aangegeven contactadres en Telfort er niet in is geslaagd de tekortkoming binnen de aangezegde redelijke termijn te herstellen. Een en ander tenzij de tekortkoming van Telfort gezien haar geringe betekenis de ontbinding niet rechtvaardigt.
------
Dus schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging Telfort in gebreke stellen. Geef hen drie weken de tijd om voor een adekwate internet/telefoon verbinding zorg te dragen. Anders beëindigt u na drie weken via weer een aangetekende brief het contract per direct.

Ik geef de termijn 3 weken omdat Orange op tv zei dat als er 3 weken geen verbinding was met internet het contract beëindigd mag worden. Dit lijkt mij dus een redelijke termijn.

Sterkte

HelFort
Berichten: 72
Lid geworden op: 03 feb 2008 12:54

Re: TELFORT EEN RAMP, WANPRESTATIE, OPROEP STOP BETALING

Ongelezen bericht door HelFort »

Nou, bij mij hebben ze eergisteren toch nog even 149,35 afgeschreven.
Uiteraard meteen gestorneerd.
Wat een mafketels zijn het daar toch, geen seconde online geweest, overeenkomst beëindigd en toch denken dat ze recht op zo'n hoog bedrag hebben.
MENSEN BEGIN NOOIT AAN TELFORT, HET ZIJN OPLICHTERS!!!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: TELFORT EEN RAMP, WANPRESTATIE, OPROEP STOP BETALING

Ongelezen bericht door TdeHond »

Quote:
Geplaatst op 11 Apr 2008 12:39 door HelFort
Nou, bij mij hebben ze eergisteren toch nog even 149,35 afgeschreven.

Al bij de bank geregeld dat er een selectieve blokkade op Green ISPBV / Telfort komt?

Vervolgens zal de deurwaarder wel komen vervelen. Dat is in mijn geval niet gebeurd omdat mijn schriftelijke bewijzen hen heeft doen inzien dat ze van mij niet zouden winnen.
Het ging om een klein bedrag ( ik had nog een inbelverbinding bij 12move, maar het was voor mij een principe kwestie omdat ik nooit klant bij Telfort geweest was of zou willen zijn.

Hun bank is overigens ABN/AMRO bank.

Ik neem aan dat zij geen schriftelijk toestemming tot automatische incasso's van u hebben, dan heeft u tot een jaar de tijd om onterecht afgeboekte bedragen terug te vorderen.

Ik was er al bang voor dat Telfort u zou gaan bestelen. En ja hoor.

Sterkte!

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: TELFORT EEN RAMP, WANPRESTATIE, OPROEP STOP BETALING

Ongelezen bericht door Ron58 »

Telfort toont zich een waardige KPN dochter :lol:

Blurpje
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 apr 2008 13:36

Re: TELFORT EEN RAMP, WANPRESTATIE, OPROEP STOP BETALING

Ongelezen bericht door Blurpje »

Voor mijn problemen met Telfort zie hieronder :evil: :evil: :evil:

=======================================

20-04-2008 Ben nog aan het sparen om jullie dure “ help” desk te kunnen bellen ondertussen meld ik maar weer even dat gisteren om 18:00 uur en vandaag om 12:00 uur ik voor ongeveer een half uur weer geen verbinding had!
Waarom bellen jullie mij eigenlijk niet want bij het contactformulier op jullie webpagina vul ik dit iedere keer in?
=======================================
Vandaag 18-24-2008 einde van de middag weer een uur of twee geen internetverbinding!!! (Nog even niet de helpdesk gebeld want deze maand een cashflow probleem omdat ik constant mobiel moet bellen omdat mijn “vaste lijn” er voordurend uitlegt :evil:
=======================================

Gisteren 15-4-2008 weer dramatisch slecht gesteld met de internet verbinding namelijk geen verbinding tussen 17:00 19:00 uur en om jullie een plezier te doen () heb ik de verbinding getest zowel via mijn router als de pc rechtstreeks aangesloten op het modem (met standaard Telfort settings). Ik heb de modem + pc geherstart maar ook dit mocht niet baten (met standaard Telfort settings). Na zeven uur s’avonds deed mijn verbinding het eindelijk weer. Het lijkt er trouwens sterk op dat de meeste internetverbinding uitval plaats vind aan het einde van de dag, begin avond.
IK HERHAAL HET NOG MAAR EENS, VANAF 1 JANUARI 2008 DAT IK BEN AANGESLOTEN BIJ TELFORT HEB IK DEZE PROBLEMEN.
IN DE AFGELOPEN 8 JAAR DAARVOOR HAD IK ALTIJD EEN GOEDWERKENDE INTERNETVERBINDING (waarvan de laatste 2 jaar met telefonie over IP)!!!
Ik wil niet iedere keer mailen met jullie, ik wil niet opnieuw bellen naar de helpdesk a €0.30 p/m en dan mensen te spreken krijgen die een belscript doorlopen maar niets oplossen. Ik wil waar ik voor betaal en dat is gewoon internet + bellen zonder deze regelmatige storingen en uitval!!!
=======================================

09-04-2008 weer einde van de middag een half uur geen internetverbinding, helpdesk gebeld en tijdens het gesprek kwam de verbinding spontaan weer tot stand… De helpdesk melde mij dat ik het modem maar weer een nacht zonder telefonie en router moest aansluiten zodat zij de lijn kunnen meten.
Welk nut dit heeft weet ik niet want de laatste keer hebben jullie dit ook gedaan en toen was de verbinding 6 dagen oke, heel fijn allemaal maar 2 dagen daarna was het weer mis en de dag daarna ook weer en toen weer een paar dagen oke enz. enz.
Op 30-03-2008 heb ik van jullie helpdesk dit ontvangen:
“Een meting op uw lijn wijst uit dat uw modem al reeds 6 dagen stabiel verbonden is:

Laatste statuswijziging = 6 days 18:14:35
CPE IP / MAC 1 = 82.168.49.150 / 00:19:CB:52:3F:3B (ZyXEL Communications Corporation)

Het probleem lijkt dan ook opgelost.”
NIET DUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Woensdag 02-04-2008 in de middag weer +/- een uur af wat geen internet verbinding!!!
Donderdag 03-04-2008 in de middag weer +/- een uur af wat geen internet verbinding!!!
Vandaag 05-04-2008 weer in de middag +/- een uur geen internet verbinding!!!
Kreeg ook van jullie helpdesk op 30-03-2008 dit bericht: “Een wegvallende of slechte verbinding wordt meestal veroorzaakt door storing op de telefoonlijn. Dit vind in de regel alleen plaats als er sprake is van slechte of lange bekabeling (lang is meer dan 2 a 3 meter).

Ik wil u dan ook vragen om na te gaan waar u is/ra punt (het binnenkomst punt van de KPN telefoonlijn) zich bevind, en uw modem binnen 2 meter van dit punt aan te sluiten. (in het geval van telefonie totaal heeft u hierbij geen splitter meer nodig en kan het modem rechtstreeks op de buitenlijn worden aangesloten)

Als uw modem op deze wijze wordt aangesloten zou uw verbinding moeten stabiliseren. Zo niet raad ik u aan contact op te namen met de Telfort helpdesk : 0900 – 9596 (€ 0,30 p/m) voor een verder onderzoek naar de oorzaak van uw probleem.”
Ik heb in mijn contact op 12-03-08 met jullie al aangeven dat ik 1 meter van het ISRA punt zit!!!!!!
Ik ga dus maandag maar weer bellen met jullie helpdesk (waar ik ondertussen al een aardig bedrag aan kwijt ben ZONDER oplossing) maar het is toch te gek voor woorden dat ik weer dure bel kosten moet maken om te vertellen dat ik 1 meter van het ISRA punt zit wat ik al eerder telefonisch en per email aan jullie heb doorgeven.
Ik word hier zo langzamerhand op zijn Amsterdams gezegd onpasselijk van dit is nu al bezig vanaf 1 januari 2008!!!
Ik vraag jullie nogmaals zeer beleeft laat mij alstublieft mijn internet + bellen contract met Telfort tussentijds opzeggen zodat ik op zoek kan naar een andere provider zodat ik weer een normale stabiele internet verbinding krijg zoals ik in de afgelopen 8 jaar altijd heb gehad bij andere providers. (zie onderstaand bericht op 12-03-08)

=======================================

Vandaag 18-03-08 weer diverse keren geen telefonie + internet!!! Telefoon doet het weer (ALS er internet verbinding is:)) en ik in de modem interface onder “voip status” op “register” klik.
Modem gaat ook diverse keren per dag spontaan naar de stand dat alleen het “power” en “ethernet” lampje branden blijft daar even op hangen en start dan weer de rest van de lampjes op. MODEM DEFECT!!!???
Ik heb gisteren van 17:00 uur tot vandaag 12:00 de pc laten pingen naar 81.173.34.225 en dit liet zeer veel “Request timed out” sessies zien, te veel om ze allemaal te tellen.
Gisteren telefonisch contact gehad met de helpdesk en alle problemen tot nu toe aan hun voorgelegd zij hebben het probleem nu aangemeld bij de 2de lijn’s support die gaan proberen om het probleem tussen nu en 10dagen op te lossen.
Ik hoop toch echt dat er nu snel een oplossing komt want het is toch belachelijk dat ik regelmatig niet kan bellen of gebeld kan worden en dat ik regelmatig geen internetverbinding heb. Dit ligt toch echt aan Telfort want bij mijn vorige providers had ik deze problemen niet.
Als jullie de problemen niet kunnen oplossen voor het einde van de maand hoop ik toch echt dat ik tussentijds mijn contact met Telfort op kan zeggen zodat ik naar een andere provider kan gaan uitlijken.

Vandaag 16-03-08 weer meerdere keren geen internetverbinding en nog als aanvulling op gisteren; de internetverbinding ging na de eerdere 2 meldingen de hele middag + begin avond als een “knipperbol” aan en uit! Zie onderstaande:

Vandaag 15-03-08 weer tweemaal (!) het modem moeten herstarten omdat ik geen internetverbinding had. Zie onderstaande:

Contact bericht 12-03-08:
Ik heb meerdere keren op deze manier contact genomen met Telfort maar als antwoord kreeg ik "Uiteraard streven wij ernaar om alle vragen snel en goed te beantwoorden. Helaas zijn wij wegens onvoorziene drukte tot op dit moment nog niet in staat geweest om uw e-mail te beantwoorden." Ik heb ook telefonisch contact gehad met Telfort maar dit heeft ook niet tot een oplossing geleid. Het gaat om het volgende: de telefoon verbinding is zeer slecht van kwaliteit (echo, ruis en het spontaan verbreken van de verbinding) ondanks dat dit een voip verbinding is hoeft dit niet zo slecht te zijn want de voip kwaliteit van onze vorige provider Orange was vele malen beter en stabieler. Daarnaast ligt mijn internet verbinding er zeer regelmatig uit, vandaag al 3x(!) en afgelopen weekend ook een paar keer, gemiddeld ligt onze verbinding er 2 á 3x per week uit en dit vanaf 1-1-2008! Ik heb al vanaf begin 1999 een ADSL verbinding eerst bijna 2 jaar als een van de 1000 testaansluitingen in Amsterdam via KPN/Snelnet daarna via provider Xs4all en daarna weer, omdat daar voip bij kwam, via Orange wat ik hier mee aan wil geven is dat ik ruime ervaring heb als ADSL klant maar dat mijn verbinding nog nooit zo instabiel is geweest als nu bij Telfort! In het telefonisch contact wat ik met jullie helpdesk heb gehad werd mij gezegd dat ik de telefoonlijn naar het ADSL modem moest inkorten, ik heb jullie helpdeskmedewerker toen uitgelegd dat mijn bekabeling al jaren zo zat aangesloten en dat dit nooit een probleem was geweest maar het kwam er op neer dat ik dit toch moest doen want anders konden zij mij niet verder helpen (?). Maar zoals u inmiddels uit bovenstaande kunt opmaken heeft de aanpassing van mijn telefoonlijn niets opgeleverd (het modem zit nu 2m naast het ISRA punt) Ik wil hier verder nog aan toevoegen dat ik mij ook professioneel bezig hou met o.a. ADSL aansluitingen (zie www.ifixit.nl dit is mijn eigen bedrijf) en in die gedaante krijg ik ook heel veel klachten van klanten met een Telfort aansluiting “even het zilverenkastje aan en uitzetten” is de zin die ik meerdere keren per maand tegen mijn klanten moet zeggen. Het verontruste aan dit gegeven is dat de problemen op dit moment bij Telfort structureel zijn en niet iets wat alleen bij speelt. Desondanks moet MIJN verbinding toch echt beter en stabieler worden want dit kan echt niet! En als jullie dit niet op korte termijn structureel kunnen oplossen hoop ik dat Telfort zo fair is om mij de kans te geven mijn contract tussentijds te kunnen opzeggen.

Met vriendelijke groet,

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: TELFORT EEN RAMP, WANPRESTATIE, OPROEP STOP BETALING

Ongelezen bericht door TdeHond »

Quote
20-04-2008 dat gisteren om 18:00 uur en vandaag om 12:00 uur ik voor ongeveer een half uur weer geen verbinding had!
Waarom bellen jullie mij eigenlijk niet want bij het contactformulier op jullie webpagina vul ik dit iedere keer in?
------------------------
Uw laatste vraag is eenvoudig te beantwoorden: als de provider u belt, kost dat geld. Als u de provider belt levert dat geld op - in dit geval 0.30 per minuut. :(

Ik vraag me af of u voldoende redenen heeft om het contract tussentijds te beëindigen, omdat het grootste deel van de dag wel internet- en telefoonverkeer mogelijk is.

De procedure is toch dat u de provider eerst schriftelijk en aangetekend in gebreke stelt en een redelijke termijn stelt waarbinnen u verwacht dat zij uw problemen hersteld hebben.
U kunt aangeven dat - mocht dit niet lukken - u aangetekend met ontvangstbevestiging het contract met onmiddellijke ingang beëindigt.

De vraag blijft of de prov. hiermee accoord zal gaan en u t.z.t een schriftelijke bevestiging van einde overeenkomst toestuurt.

N.B
Zolang u geen schriftelijke bevestiging van de prov. in huis heeft, kunt het contract nog niet als beëindigd beschouwen omdat de prov nog niet aangegeven heeft dat deze met de opzegging accoord gaat!

tdehont

Re: TELFORT EEN RAMP, WANPRESTATIE, OPROEP STOP BETALING

Ongelezen bericht door tdehont »

Beste Blurpje

Wat een pracht verhaal Alleen jammer dat je het van beneden naar boven moet lezen
De tijden dat u geen internet/telefoon heeft zou u een boek moeten schrijven
En denk er aan niet bij het einde beginnen

De titel I and my Telfort of I and Telfort

Suc6

Blaeyze27
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 apr 2008 16:51

Re: TELFORT EEN RAMP, WANPRESTATIE, OPROEP STOP BETALING

Ongelezen bericht door Blaeyze27 »

"Uw laatste vraag is eenvoudig te beantwoorden: als de provider u belt, kost dat geld. Als u de provider belt levert dat geld op - in dit geval 0.30 per minuut."

Ik wil even een groot misverstand uit te wereld helpen. Ik ga hierbij expliciet niet in op wachttijden, aangezien hier al genoeg over geschreven is.

Er vanuit gaande dat een 0900-informatiedienst normaal bereikbaar is (minder dan 2 minuten wachttijd, voor het gemak) verdient een helpdesk geen geld aan uw telefoontje, sterker nog, het kost zelfs bijna net zoveel als uitgaand bellen.

Rekent u even mee, ik ga hier uit van kosten en opbrengsten per uur.

Op een tarief €0,30 betaalt u 60*€0,30 = €18 per uur.
Dit tarief is incl 19% btw.

Het bedrijf ontvangt dus zowiezo slechts:
18 / 1,19 = 15,12

Hiervan gaat nog een onbekend percentage vanaf richting telecomprovider (Versatel, KPN of andere)

Een medewerker aan de telefoon kost tussen de €35 en €50 per uur. (Voor berekening neem ik de laagste hiervan).
Dit is inclusief loonkosten, administratiekosten en faciliteiten (computer, telefoon, huisvesting) en opleiding.

Per uur levert volgens deze berekening een telefoontje naar de helpdesk €15,12 - €35 = -€20 per uur op.
Daar zou ik het zo voor doen!

Reëel gezien zou een helpdesknummer pas vanaf ongeveer €0,80 per minuut kostendekkend geëxploiteerd kunnen worden.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: TELFORT EEN RAMP, WANPRESTATIE, OPROEP STOP BETALING

Ongelezen bericht door Ron58 »

Er vanuit gaande dat een 0900-informatiedienst normaal bereikbaar is (minder dan 2 minuten wachttijd, voor het gemak) verdient een helpdesk geen geld aan uw telefoontje, sterker nog, het kost zelfs bijna net zoveel als uitgaand bellen.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar die kosten tikken ook door als het bedrijf een fout maakt en men van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Tientallen euro's kun je dan verbellen, vaak ook nog zonder dat het iets oplost.
Als ik naar mijn eigen situatie kijk is 80% van de tijd die ik naar een helpdesk heb gebeld het gevolg van (soms grove) fouten van de diverse bedrijven en dat irriteert me mateloos.

Het interesseert me geen bal wat een medewerker aan de telefoon kost, als deze medewerkers eens daadwerkelijk de mogelijkheden en de opleiding kregen om problemen daadwerkelijk te verhelpen i.p.v. de klant met een kluitje het riet in te sturen zouden die helpdesks het met de helft minder personeel kunnen doen.

(Blaeyze27, de boze toon van mijn reactie is niet tegen jou gericht hoor)

In geval van een fout van het bedrijf hoort het bedrijf je door te verbinden met een lijn zonder kosten, of je terug te bellen o.i.d.

Blaeyze27
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 apr 2008 16:51

Re: TELFORT EEN RAMP, WANPRESTATIE, OPROEP STOP BETALING

Ongelezen bericht door Blaeyze27 »

Ik ben zelf werkzaam bij een telecomdienstverlener en zal ook niet ontkennen dat het met de technische kennis van medewerkers op het callcenter af en toe abominabel gesteld is.

Dit ligt helaas meer aan de medewerkers dan aan de opleidingen en scripts die zij aangeboden krijgen.

Ik werk zelf op een tweede lijn en ik kom regelmatig tot de ontdekking dat wederom het (verplichte) script niet wordt gevolgd. Mijn advies is dan ook vooral als iemand niet lijkt te weten waar die over praat er op te wijzen het script te volgen, deze zijn namelijk in 95% van de gevallen in staat om een probleem correct op te lossen.

Noteer ook de namen van medewerkers die u spreekt.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: TELFORT EEN RAMP, WANPRESTATIE, OPROEP STOP BETALING

Ongelezen bericht door Ron58 »

Ik werk zelf op een tweede lijn en ik kom regelmatig tot de ontdekking dat wederom het (verplichte) script niet wordt gevolgd. Mijn advies is dan ook vooral als iemand niet lijkt te weten waar die over praat er op te wijzen het script te volgen, deze zijn namelijk in 95% van de gevallen in staat om een probleem correct op te lossen.
Helaas blijven sommige medewerkers juist uit den treure het script volgen, ook als dit al 5 keer gedaan is en het probleem daar niet ligt.
Als je voor de zoveelste keer belt (á zoveel cent per minuut) en de medewerker gaat voor de zoveelste keer dezelfde standaard vragen afwerken dan komt de stoom wel eens uit mijn oren.

Vaak weet men, als het probleem niet echt standaard is en niet in het script voorkomt niet hoe verder te handelen, doorverbinden met een tweede lijn kan en mag men niet en je krijgt een vage belofte dat men "wel eens een intern mailtje zal sturen". Daar hoor je nooit meer iets op, kennelijk komen die mailtjes niet door hun interne spamfilter :-)
Dit voorbeeld is typerend voor KPN en de reden dat ik daar sinds kort geen enkel product meer afneem.

opblaaskrokodil
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2008 10:15

Re: TELFORT EEN RAMP, WANPRESTATIE, OPROEP STOP BETALING

Ongelezen bericht door opblaaskrokodil »

bron: vraagalex.nl
Telfort
0900-nummer: 06 2600 1200 (mobiele kosten)
Alternatief nummer: 0800 1707
Website: http://www.vraagalex.nl

Antwoordnummer 11092

5200 VC 's-Hertogenbosch

Extra-info: Andere alternatief is het nummer 020 2002000.
Retail Support: 0800 2288027

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: TELFORT EEN RAMP, WANPRESTATIE, OPROEP STOP BETALING

Ongelezen bericht door TdeHond »

Quote
's-Hertogenbosch
------------------

Green ISP BV /Telfort is gevestigd in Utrecht. Zoek op site naar Postbusnr. Stuur een aangetekende brief met ontvangstbevestiging of een fax. Zie correspondentie op "Telfort maakt fout op fout"

Mijn ervaring: Telfort beantwoordt al helemaal geen brieven die niet aangetekend verzonden zijn. Zie Poll Telfort beantwoordt geen aangetekende brieven o.i.d.

DiDaS
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 apr 2008 11:00

Re: TELFORT EEN RAMP, WANPRESTATIE, OPROEP STOP BETALING

Ongelezen bericht door DiDaS »

Ook ik heb problemen met Telfort, na een verhuizing.
Zie:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=753639#753639

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: TELFORT EEN RAMP, WANPRESTATIE, OPROEP STOP BETALING

Ongelezen bericht door TdeHond »

Quote

Geplaatst op 29 Apr 2008 07:52 door DiDaS
Ook ik heb problemen met Telfort, na een verhuizing.
------------------------------------------
In uw geval is het een overweging waard om een aangetekende brief met ontvangstbevestiging te sturen waarin u Telfrot in gebreke stelt.

In mijn geval: ik wacht op antwoord van Telfrot.

Gesloten