LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postcodeloterij opzeggen, vergeet t maar. Ze stalken je!

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
martijn75

Postcodeloterij opzeggen, vergeet t maar. Ze stalken je!

Ongelezen bericht door martijn75 »

"Postcodeloterij, de echte winnaars zijn de mensen die niet mee spelen!"

Gek word je ervan, ik heb de Postcodeloterij opgezegd omdat ik met drie loten en 25 euro per maand me realiseerde dat dit geldverspilling was. De angst dat ze wel bij de buren komen en niet bij mij heb maar opzij gezet. Ik heb inmiddels wel 10 brieven mogen ontvangen met ""de risico's" die ik nu loop, "de kans dat een ander met mijn postcode meespeelt", "de kans op miljoenen" die ik nu mis zou lopen, echt niet normaal meer. Zal wel geld genoeg omgaan bij die Postcodeloterij om dergelijke peperdure mailings veelvuldig te versturen!

Nou mij maken ze niet meer gek, de kans is gewoon nihil dat je ooit een cent wint. Sterker nog, dit grapje kost je met 3 loten gewoon 300 euro per jaar! Toch iets om eens even bij stil te staan lijkt me. Het leven is al duur genoeg immers!

Ik heb even uitgerekend: Wanneer je die 25 euro per maand (3 loten) de komende 30 jaar zou wegzetten tegen 5% rendement levert dat na 30 jaar 21000 euro op!!

Kun je echt een auto voor kopen in plaats van "kans te maken op" Wat zullen de buren kijken :wink:

Petra J

Re: Postcodeloterij opzeggen, vergeet t maar. Ze stalken je!

Ongelezen bericht door Petra J »

Heel herkenbaar Martijn.
Ook ik had last van een stalkende postcodeloterij. Echt ongelooflijk.
Het heeft maanden geduurd om er vanaf te komen. De postcodeloterij bleef mij bestoken met e-mails, telefoontjes en post.
Het was echt "bij de beesten af"!
Als ze al dat geld wat ze daaraan besteedt hebben, eens aan een goed doel zouden geven i.p.v. de directeur die er een gigantische villa aan over heeft gehouden.
Niks hongerige kinderen, of bedreigde diersoorten, gewoon een dikke vette BMW en riante villa voor de directeur/eigenaar van dit "bedrijf".
Ik begrijp de bekende Nederlanders niet dat zij zich nog inzetten voor deze loterij.
Hoe geloofwaardig ben je dan nog?
M.i. niet geloofwaardiger dan die graaier van een directeur.

Postcodeloterij? Van mijn lang zal ze leven dagen nooit meer!

sombody

Ongelezen bericht door sombody »

Nou ik vind de poscodeloterij ook een van de grootste geldklooperij waar veel intrappen door de vervelende misselijkmakende reclame`s ,heb ook nog zo`n rot lot ,wil er van af ,mijn postcode komt geloof ik niet eens in het bestand voor ,maar we willen winnen he en ja als je het zo bekijkt en appart zet helemaal gelijk.

Wat mij ook enorm stoort is die reclame ,man de dag dat hij zal vallen is allang bekent,maar alsnog de mensen gek maken u kunt nog kopen ,morgen valt hij?! Gaston misschien maar voor de rest oplichterij!!

Mijn moeder,tegen de 80 wilde een lot,de buurvrouw had het ook en had een plantje ,nou bij hoog en laag mensie wilde een lot,haar zin ,ja alleen en die oudje`s ,ze snappen het niet ,maar het ergste vind ik ,krijgt ze een brief dat zij een Postcode agenda krijgt eerdaag in December,elke week tot de dag van vandaag,heb hem nog niet hoor ,snap er niks van heb toch een brief gehad dat ik een agenda krijg,dat bedoel ik met de oudje`s ,zijn ze blij mee ,wat ze er mee moet ,ik weet het niet maar achh.

Dit vind ik een SCHANDE van die Postcodeloterij/en ik ben het met iedereen eens,het is een groot Sprokkjesboek ,ze geloven er zelf in ,en dat die artiesten er aan mee doen,Ongelofelijk ,maar die zullen erw wel dik aan verdienen ,Gaston daaaaaaaaaaaar is ieeeeeeeee weeeeeeeeeeeer :oops: :!:

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

ach, ze weten je postcode
dan maak je dat stalken ook wel erg eenvoudig

sombody

Ongelezen bericht door sombody »

:x
ruud_a schreef:ach, ze weten je postcode
Leuk grapje ruud ,maar graag serieus ,gaat om veel geld ,en vind diverse dingen heel triest :roll:

Shine

Ongelezen bericht door Shine »

Ook ik werd gek van die reklame postcode zooi. Anderhalf jaar geleden heb ik het betreffende stuk retour afzender gestuurd met daarop " recht van Verzet" geschreven. Vanaf dat moment krijg ik die postcodeloterij reklame niet meer.
Ik zou zeggen, doe hetzelfde. Werkt het niet meteen, dan de folder steevast retour afzender met vermelding recht van verzet.
M.b.t email. Kijk even naar de afzender en plaats vervolgens een blokkade of spamfilter op die afzender. Blijf je vanuit dat kanaal ook verschoond van reklame van deze loterij.

ruud_a

sombody schreef::x
ruud_a schreef:ach, ze weten je postcode
Leuk grapje ruud ,maar graag serieus ,gaat om veel geld ,en vind diverse dingen heel triest :roll:

ik heb een hekel aan die loterijen, want ik denk dat ze de boel flessen
maar ik kan me toch echt niet druk maken over die reclame
daar heb ik een grote vuilnisbak voor
en u kunt natuurlijk ook bij uzelf denken dat iedere reclame geld kost
hoe meer reclame ze sturen, hoe meer geld het ze kost

ps samsung heeft al een ban gekregen
hij had gisteren al diverse onbeleefde teksten in mijn richting geproduceerd
niet dat ik daar verder wakker van lig
binnenkort zal hij wel weer terug zijn onder een nieuwe naam
sony of zo

ruud_a

Petra J schreef:Heel herkenbaar Martijn.
Ook ik had last van een stalkende postcodeloterij. Echt ongelooflijk.
Het heeft maanden geduurd om er vanaf te komen. De postcodeloterij bleef mij bestoken met e-mails, telefoontjes en post.
Het was echt "bij de beesten af"!
Als ze al dat geld wat ze daaraan besteedt hebben, eens aan een goed doel zouden geven i.p.v. de directeur die er een gigantische villa aan over heeft gehouden.
Niks hongerige kinderen, of bedreigde diersoorten, gewoon een dikke vette BMW en riante villa voor de directeur/eigenaar van dit "bedrijf".
Ik begrijp de bekende Nederlanders niet dat zij zich nog inzetten voor deze loterij.
Hoe geloofwaardig ben je dan nog?
M.i. niet geloofwaardiger dan die graaier van een directeur.

Postcodeloterij? Van mijn lang zal ze leven dagen nooit meer!
de directeur heeft honderden miljoenen meer dan een riante villa
mogelijk heeft hij het miljard ook al overschreden
sinds ze goederen in plaats van geld zijn gaan uitbetalen kunnen ze de wettelijke bedragen voor de goede doelen trouwens afromen door de goederen bij een andere eigen B.V. in te kopen tegen woekerprijzen
dan blijft er in de loterij minder geld over om uit te geven aan goede doelen en de winst komt dan in die andere B.V. terecht

Quark

Ongelezen bericht door Quark »

Sinds ik ben ingeschreven via www.postfilter.nl ben ik van de reclame af.
Maar nu heeft de ANWB besloten om deze bager reclame bij de Kampioen in te doen.

Gesloten