LG Plasma TV, snel stuk, lang weg
Geplaatst: 02 apr 2008 21:13
Op 17 november 2007 kochten wij een lg plasma tv. Aan huis reparatie garantie (suggestie dat e.e.a. snel afgehandeld zou worden). Helaas, niets is minder waar.
Het duurde in eerste instantie 2 weken voordat wij een monteur over de vloer hadden. Na verschillende afspraken en nieuw bestelden onderdelen moest de tv uiteindelijk mee naar werkplaats in Kampen. Vandaar is hij in Groningen terecht gekomen.
Inmiddels is de tv zo'n 6 tot 7 weken weg. Het bedrijf waarbij hij in reparatie is heeft inmiddels een omruilverzoek gedaan aan LG, daar zij dit ook lang vonden duren. Dit werd helaas afgewezen.
Zelf vorige week LG gebeld. Mijn vraag/klacht zou doorgegeven worden en ik zou terug gebeld worden. Niet gebeurd. Weer teruggebeld. Wederom doorgegeven. Maandag 31 maart zou ik teruggebeld worden, anders zou ik maandag middag nog even moeten bellen.
Natuurlijk moeten bellen, geen gehoor. Nu bijna weer de week voorbij per mail maar weer een poging voor contact. Van het reparatiebedrijf nog niets gehoord. En van LG horen wij dus ook niets meer.
Wie heeft nog meer deze ervaring? Wat is de volgende stap die we het best kunnen ondernemen.
Inmiddels bijna 7 weken mijn tv kwijt. Heb hier nog geen 3 maanden naar kunnen kijken.
Het duurde in eerste instantie 2 weken voordat wij een monteur over de vloer hadden. Na verschillende afspraken en nieuw bestelden onderdelen moest de tv uiteindelijk mee naar werkplaats in Kampen. Vandaar is hij in Groningen terecht gekomen.
Inmiddels is de tv zo'n 6 tot 7 weken weg. Het bedrijf waarbij hij in reparatie is heeft inmiddels een omruilverzoek gedaan aan LG, daar zij dit ook lang vonden duren. Dit werd helaas afgewezen.
Zelf vorige week LG gebeld. Mijn vraag/klacht zou doorgegeven worden en ik zou terug gebeld worden. Niet gebeurd. Weer teruggebeld. Wederom doorgegeven. Maandag 31 maart zou ik teruggebeld worden, anders zou ik maandag middag nog even moeten bellen.
Natuurlijk moeten bellen, geen gehoor. Nu bijna weer de week voorbij per mail maar weer een poging voor contact. Van het reparatiebedrijf nog niets gehoord. En van LG horen wij dus ook niets meer.
Wie heeft nog meer deze ervaring? Wat is de volgende stap die we het best kunnen ondernemen.
Inmiddels bijna 7 weken mijn tv kwijt. Heb hier nog geen 3 maanden naar kunnen kijken.