Arke: vraag optie & ik krijg een boeking & faktuur!
Geplaatst: 03 apr 2008 00:37
Bij het uitzoeken van een vakantie, ben ik goed geholpen door het Arke Call Center. De juffrouw raadde mij wel aan, om toch nog even in de gids te gaan kijken. Prima, zal ik doen.
Kunnen ze de data even voor me in optie zetten? Dat kon natuurlijk.
Om te kijken of de vluchten nog vrij waren, moest ze wel mijn geboortedata van de hele familie hebben. Ik zocht er niets achter.
wat krijg ik tot mijn stomme verbazing? Een bevestiging van een reis en een faktuur. Per email, met een [email protected].
Direct het call center geprobeerd te bellen, maar de wachtrij was te lang. Ik heb van narigheid het Arke reisbureau in de buurt gebeld, en die hebben via het hoofdkantoor mijn reis kunnen annuleren.
Of het nu een optie was, ik kreeg een reisbevestiging en een faktuur. Het woordje optie, stond nergens.
Dit kan Arke toch niet bedoeld hebben!
Ik zal nooit meer via Arke call center info vragen, en ga lekker weer naar het gewone reisbureau.
Nash
Kunnen ze de data even voor me in optie zetten? Dat kon natuurlijk.
Om te kijken of de vluchten nog vrij waren, moest ze wel mijn geboortedata van de hele familie hebben. Ik zocht er niets achter.
wat krijg ik tot mijn stomme verbazing? Een bevestiging van een reis en een faktuur. Per email, met een [email protected].
Direct het call center geprobeerd te bellen, maar de wachtrij was te lang. Ik heb van narigheid het Arke reisbureau in de buurt gebeld, en die hebben via het hoofdkantoor mijn reis kunnen annuleren.
Of het nu een optie was, ik kreeg een reisbevestiging en een faktuur. Het woordje optie, stond nergens.
Dit kan Arke toch niet bedoeld hebben!
Ik zal nooit meer via Arke call center info vragen, en ga lekker weer naar het gewone reisbureau.
Nash