Pagina 1 van 1

Arke: vraag optie & ik krijg een boeking & faktuur!

Geplaatst: 03 apr 2008 00:37
door nash
Bij het uitzoeken van een vakantie, ben ik goed geholpen door het Arke Call Center. De juffrouw raadde mij wel aan, om toch nog even in de gids te gaan kijken. Prima, zal ik doen.

Kunnen ze de data even voor me in optie zetten? Dat kon natuurlijk.

Om te kijken of de vluchten nog vrij waren, moest ze wel mijn geboortedata van de hele familie hebben. Ik zocht er niets achter.

wat krijg ik tot mijn stomme verbazing? Een bevestiging van een reis en een faktuur. Per email, met een [email protected].

Direct het call center geprobeerd te bellen, maar de wachtrij was te lang. Ik heb van narigheid het Arke reisbureau in de buurt gebeld, en die hebben via het hoofdkantoor mijn reis kunnen annuleren.

Of het nu een optie was, ik kreeg een reisbevestiging en een faktuur. Het woordje optie, stond nergens.

Dit kan Arke toch niet bedoeld hebben!

Ik zal nooit meer via Arke call center info vragen, en ga lekker weer naar het gewone reisbureau.

Nash

Re: Arke: vraag optie & ik krijg een boeking & faktuur!

Geplaatst: 03 apr 2008 06:19
door Saskiac1977
Nee nog nooit meegemaakt, en ik denk ook dat dit op een vergissing berust...maar goed de reis kon nog geannuleerd worden........

Re: Arke: vraag optie & ik krijg een boeking & faktuur!

Geplaatst: 08 apr 2008 17:24
door kjongj
Ook ik heb dit meegemaakt. Ik had telefonisch geinformeerd of er nog plaatsen vrij waren op de vlucht naar Antalya en ook ik kreeg een bevestiging. Wat bleek, deze info aanvraag had ik binnen 3x24 uur moeten annuleren.