Pagina 1 van 1

2de hands winkelen bij bol.com....

Geplaatst: 03 apr 2008 21:39
door Durgadiana
Al mijn ervaringen met Bol.com zijn prima! geen klachten, totdat ik de nieuwe service, tweede hands boeken, ging uitproberen.
De verkoper, Joyce Heijmans, heeft bol.com een bericht gedaan dat zij het boek heeft verstuurd. Deze heb ik echter nooit ontvangen. De enige keer dat ik haar hierover via het genoemde telefoonnummer kon bereiken had ze een smoes over dat ze op vakantie was en het niet in de gaten had dat het al verzonden zou moeten zijn...jaja bla bla...Zij beloofde mij dit die week nog te doen. Vooralsnog nu 5 weken geleden...telefoon wordt niet meer opgenomen (hoe vaak ik ook bel) en een mail krijg ik ook niet terug..
Bol.com kon mij hierin niet helpen, zij stonden buiten deze constructie. Wel moet ik na een 2de betalingsherinnering (voor iets dat ik nog nooit heb ontvangen) 2,50 betalen aan bol.com.
Riekt mij naar oplichting van Joyce Heijmans waarin bol.com zwijgzaam toekijkt.

Re: 2de hands winkelen bij bol.com....

Geplaatst: 14 apr 2008 14:43
door solleila
Hoi,

Wat vervelend voor je. Maar bol heeft een constuctie,als je boek niet krijgt,moet bol.com oftewel de verkoper bewijzen dat ze het gestuurd heeft. Een verkoper krijgt ook zijn geld terug als een klant zijn boek niet heeft geleverd gekregen. Weet je of het een dik boek was of niet. Want dan kun je alsnog eens kijken. Dikke boeken moeten namelijk via pakketservice worden gestuurd. kijk of joyce je aan een nummer kan helpen. En echt je hoeft het boek niet te betalen hoor. Bol heeft voor de verkopers een risico ingebouwd. Daarom vragen ze 1 euro + 10% en pakketkosten a 1.95
gewoon ff bellen met bol.com en ik weet zeker dat er een oplossing komt.

Re: 2de hands winkelen bij bol.com....

Geplaatst: 18 apr 2008 21:24
door Wim2007
Al mijn ervaringen met Bol.com zijn prima! geen klachten, totdat ik de nieuwe service, tweede hands boeken, ging uitproberen.
De tweedehands verkoop via Bol.com loopt in lang niet alle gevallen goed. Heb tweemaal problemen gehad hiermee. Het eerste probleem ontststond toen een (vermoedelijk) een storing bij BOL.com er de oorzaak van was dat ik een al verkocht boek kon bestellen. Een later probleem ontstond toen de verkoper mijn gedane bestelling op de een of andere wijze wist te annuleren. Van het laatste heb ik overigens geen automatische bevestiging per e-mail gehad. Uiteindelijk is het, na contact te hebben opgenomen met de klantenservice, wel opgelost. Het duurde echter wel een tijd voordat m'n geld teruggestort was (had betaald met iDeal). Wellicht is het verstandig om bij een bestelling bij Bol.com voor betaling alleen gebruik te maken van acceptgirokaarten.