2de hands winkelen bij bol.com....
Geplaatst: 03 apr 2008 21:39
Al mijn ervaringen met Bol.com zijn prima! geen klachten, totdat ik de nieuwe service, tweede hands boeken, ging uitproberen.
De verkoper, Joyce Heijmans, heeft bol.com een bericht gedaan dat zij het boek heeft verstuurd. Deze heb ik echter nooit ontvangen. De enige keer dat ik haar hierover via het genoemde telefoonnummer kon bereiken had ze een smoes over dat ze op vakantie was en het niet in de gaten had dat het al verzonden zou moeten zijn...jaja bla bla...Zij beloofde mij dit die week nog te doen. Vooralsnog nu 5 weken geleden...telefoon wordt niet meer opgenomen (hoe vaak ik ook bel) en een mail krijg ik ook niet terug..
Bol.com kon mij hierin niet helpen, zij stonden buiten deze constructie. Wel moet ik na een 2de betalingsherinnering (voor iets dat ik nog nooit heb ontvangen) 2,50 betalen aan bol.com.
Riekt mij naar oplichting van Joyce Heijmans waarin bol.com zwijgzaam toekijkt.
De verkoper, Joyce Heijmans, heeft bol.com een bericht gedaan dat zij het boek heeft verstuurd. Deze heb ik echter nooit ontvangen. De enige keer dat ik haar hierover via het genoemde telefoonnummer kon bereiken had ze een smoes over dat ze op vakantie was en het niet in de gaten had dat het al verzonden zou moeten zijn...jaja bla bla...Zij beloofde mij dit die week nog te doen. Vooralsnog nu 5 weken geleden...telefoon wordt niet meer opgenomen (hoe vaak ik ook bel) en een mail krijg ik ook niet terug..
Bol.com kon mij hierin niet helpen, zij stonden buiten deze constructie. Wel moet ik na een 2de betalingsherinnering (voor iets dat ik nog nooit heb ontvangen) 2,50 betalen aan bol.com.
Riekt mij naar oplichting van Joyce Heijmans waarin bol.com zwijgzaam toekijkt.