Opzeggen ABN Amro Bank: tips!!
Geplaatst: 04 apr 2008 17:06
Zoals velen was ik niet gediend van de (extra) kosten die ik voor de betaalrekening moest betalen. Nu bleek het opzeggen van mijn 7 bankrekeningen een ramp! De "kundige" medewerker van 0900-0024 zei dat het schriftelijk kon, dus schriftelijk gedaan. Brief werd retour gezonden. Opzeggen kon alleen middels een bezoek aan het kantoor. Wat een flauwekul, ik zit in het buitenland en kan niet langs een kantoor. Oh, dan kon het wel schriftelijk. Nogmaals brief verzonden. Handtekeningen was niet correct. Tijdens een verblijf in NL dus langs een kantoor en toen zou het geregeld zijn. Wat blijkt nu: de hoofdrekening is opgeheven maar de subrekeningen bestaan nog. 0900-0024 gebeld, ik moest weer langskomen. Toen was voor de mij de maat vol.
Mijn tip: wat ik gedaan heb: zoek op google.nl email adressen van medewerkers van ABN Amro door te zoeken naar @nl.abnamro.com en mail al die adressen jouw probleem. Ik heb 150 medewerkers van ABN Amro een mailtje gestuurd met mijn probleem. Indien zij terugmailen dat ze er niet verantwoordelijk voor zijn mailde ik nog een keer het probleem. In totaal zijn er ongeveer 100 (!) medewerkers met mijn probleem bezig geweest! En het is nu opgelost. Laten we maar niet uitrekenen wat dit omgerekend allemaal voor de geweldige bank heeft gekost!
Mijn tip: wat ik gedaan heb: zoek op google.nl email adressen van medewerkers van ABN Amro door te zoeken naar @nl.abnamro.com en mail al die adressen jouw probleem. Ik heb 150 medewerkers van ABN Amro een mailtje gestuurd met mijn probleem. Indien zij terugmailen dat ze er niet verantwoordelijk voor zijn mailde ik nog een keer het probleem. In totaal zijn er ongeveer 100 (!) medewerkers met mijn probleem bezig geweest! En het is nu opgelost. Laten we maar niet uitrekenen wat dit omgerekend allemaal voor de geweldige bank heeft gekost!