Pagina 1 van 1

Belnu.nl Reparatie

Geplaatst: 10 apr 2008 10:59
door Serellyn
Wat was ik blij toen ik mijn telefoon binnenkreeg met abonnement, alles verliep goed en kreeg zelfs de 5 euro korting per maand die me beloofd was, zeer tevreden over belnu.nl dus...

Dat is nu toch echt voorbij, op 8 maart heb ik mijn toestel op de bus gedaan omdat een paar knopjes het gewoon weg niet meer deden, naar alle waarschijnlijkheid zal het iets met de printplaat zijn. 11 Maart krijg ik keurig een mailtje van Belnu.nl dat ze hem hebben ontvangen en wordt weggestuurd naar de repaircenter. In de FAQ las ik dat de toestellen vaak binnen 2 weken teruggestuurd worden en altijd even laten weten wat er is.

1 April heb ik nog niets van hen gehoord en besluit nog even een keer te mailen, en hoe raad je het, geen mailtje terug, niets! 8 April nog een keer gemaild, weer niets! Ik ben eigenlijk van plan om te gaan dreigen om ze voor Radar te slepen of wat dat ook.


Iemand nog ideeën of suggesties?

Re: Belnu.nl Reparatie

Geplaatst: 10 apr 2008 12:50
door agro
Volgens hunn site zijn ze aangesloten bij thuiswinkel waarborg, mogelijk dat je deze in kan schakelen.

Re: Belnu.nl Reparatie

Geplaatst: 10 apr 2008 17:14
door Rabdys
Dat ze niet reageren is inderdaad niet goed.
Uit ervaring weet ik helaas dat de repaircentres behoorlijk wat tijd nodig hebben voor de reparatie van toestellen.
Succes in ieder geval!

Re: Belnu.nl Reparatie

Geplaatst: 10 apr 2008 18:23
door Serellyn
Vanmiddag toch maar snel een "dreig"mail gestuurd, en wie zou het raden, ik kreeg zojuist een e-mail terug dat ze morgen als eerst de repaircenter zullen bellen en dan mij mailen. :lol: Nou ik hoop dat het wat wordt.