Orange ADSL levert niets maar factureert wel
Geplaatst: 13 apr 2008 20:28
Neem nooit internet van Orange; ze leveren niets en laten je wel betalen !!!!!!!
Ik heb 9 oktober vorig jaar een Orange ADSL abonnement aangevraagd.
Hiervan heb ik een bevestiging gehad dat erna werd gestreefd dat ik 1 nov. was aangesloten.
Ik zou benodigdheden voor deze datum ontvangen. (modem etc.)
29 oktober heb ik gemaild aangezien ik nog geen pakket had ontvangen. Ik kreeg een reactie. Ze hadden problemen en dit was in week 46 opgelost. Ik heb gemaild dat ik afzie van mijn abonnement als ik niet eind week 46 was aangesloten.
(vrijdag 16 november is eind week 46 en dus al veel te laat)
Ik krijg de volgende reactie terug:
Geachte .....,
Zoals al eerder vermeld:
Helaas kunnen wij hier geen exacte datum van geven,. Verwacht wordt dat
de problemen eind week 46 opgelost zijn.
Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband BV
Op maandag 19 november heb ik geprobeerd mijn contract op te zeggen middels telefonische klantenservice. Na twee keer vijftien minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik de moed opgegeven en de organisatie wederom gemaild. Hierin heb ik aangegeven mijn contract te willen ontbinden, aangezien Orange niet in staat is om het product binnen een redelijke termijn te leveren. Orange heeft na 20 dagen van de gecommuniceerde levertijd (en 42 dagen na mijn aanvraag) nog geen internet geleverd en was niet in staat een definitieve leverdatum vast te stellen.
Op 29 november ontvang ik een email waarin staat dat mijn installatiepakket is verstuurd. Ik heb weer gebeld en heb iemand gesproken die het niet kon opzeggen maar beloofde mij terug te bellen. 's avonds werd ik teruggebeld door iemand die ook voor mij niet kon opzeggen. Hij heeft notitie van mijn klacht gemaakt.
Uiteindelijk krijg ik allerlei facturen van Orange. Op 27 december heb ik een aangetekende brief verstuurd naar Orange waarin ik de situatie heb uitgelegd en wilde opzeggen. Ook hier kwam geen reactie op! Zie bijlage. Ik heb het bonnetje van het postkantoor nog in mijn bezit dat de brief is verstuurd en aangekomen.
Vandaag (3-04-0 krijg ik een brief van Intrum Justitia met het verzoek 195,76 euro te betalen voor een dienst die nooit is geleverd. Helaas zijn deze mensen ook nog niet bereikbaar. Ik heb het vandaag twee keer geprobeerd.
Ik heb 9 oktober vorig jaar een Orange ADSL abonnement aangevraagd.
Hiervan heb ik een bevestiging gehad dat erna werd gestreefd dat ik 1 nov. was aangesloten.
Ik zou benodigdheden voor deze datum ontvangen. (modem etc.)
29 oktober heb ik gemaild aangezien ik nog geen pakket had ontvangen. Ik kreeg een reactie. Ze hadden problemen en dit was in week 46 opgelost. Ik heb gemaild dat ik afzie van mijn abonnement als ik niet eind week 46 was aangesloten.
(vrijdag 16 november is eind week 46 en dus al veel te laat)
Ik krijg de volgende reactie terug:
Geachte .....,
Zoals al eerder vermeld:
Helaas kunnen wij hier geen exacte datum van geven,. Verwacht wordt dat
de problemen eind week 46 opgelost zijn.
Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband BV
Op maandag 19 november heb ik geprobeerd mijn contract op te zeggen middels telefonische klantenservice. Na twee keer vijftien minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik de moed opgegeven en de organisatie wederom gemaild. Hierin heb ik aangegeven mijn contract te willen ontbinden, aangezien Orange niet in staat is om het product binnen een redelijke termijn te leveren. Orange heeft na 20 dagen van de gecommuniceerde levertijd (en 42 dagen na mijn aanvraag) nog geen internet geleverd en was niet in staat een definitieve leverdatum vast te stellen.
Op 29 november ontvang ik een email waarin staat dat mijn installatiepakket is verstuurd. Ik heb weer gebeld en heb iemand gesproken die het niet kon opzeggen maar beloofde mij terug te bellen. 's avonds werd ik teruggebeld door iemand die ook voor mij niet kon opzeggen. Hij heeft notitie van mijn klacht gemaakt.
Uiteindelijk krijg ik allerlei facturen van Orange. Op 27 december heb ik een aangetekende brief verstuurd naar Orange waarin ik de situatie heb uitgelegd en wilde opzeggen. Ook hier kwam geen reactie op! Zie bijlage. Ik heb het bonnetje van het postkantoor nog in mijn bezit dat de brief is verstuurd en aangekomen.
Vandaag (3-04-0 krijg ik een brief van Intrum Justitia met het verzoek 195,76 euro te betalen voor een dienst die nooit is geleverd. Helaas zijn deze mensen ook nog niet bereikbaar. Ik heb het vandaag twee keer geprobeerd.