LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] brief dexia voor procederenden

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: brief dexia voor procederenden

Ongelezen bericht door peewee »

Zoals altijd geeft PAL via Piet hier nuttige informatie. Het bovenstaande geeft aan dat er voor wellicht zo'n 3.000 tot 4.000 gedupeerde egaaleasers iets in de pijplijn zit. Een flink deel van eegaaleasers die niet aan alle door Dexia gestelde voorwaarden voldoen zal blijkbaar toch nog door moeten procederen tegen Dexia tot dat er ook voor hen duidelijkheid komt.

Hetzelfde geldt voor de veel grotere groep niet-egaaleasers die via de zorgplichtschendingen door Dexia hun schadevergoeding zullen moeten binnenslepen. Omdat ook via de honderden inmiddels door de Rechtbank gewezen vonnissen wel een algemene lijn valt te distilleren, zou Dexia ook voor deze grote groep niet-egaaleasers in één keer schoon schip kunnen maken. Gewoon restschuld kwijtschelden en 60% van de inleg terug.

Het leven kan zo gemakkelijk zijn.

Mijn advies aan Dexia: afwikkelen, inpakken en wegwezen.

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: brief dexia voor procederenden

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Net van mijn advocaat vernomen dat Dexia het ingestelde hoger beroep tegen de door mij gewonnen eegalease-procedure in Amsterdam, heeft ingetrokken.
De twee door mij vernietigde WVD's dateerden uit 1997 en werden door mij - tijdens de verlenging van deze contracten - begin februari 2003 vernietigd. Wel was er gelukking aantoonbaar sprake van gescheiden bankrekeningen en dus nooit van een en/of rekening.
Vernietiging gebeurde dus pas na 5½ jaar, direct nadat ik van het bestaan van de contracten op de hoogte kwam.

Gesloten