Pagina 1 van 2
LaSer Services
Geplaatst: 14 apr 2008 21:49
door tfly
tot voor kort hield ik het niet voor mogelijk dat er financiële instellingen bestaan met zo'n hoog incompetentie-gehalte als dat van LaSer Services.
Het viel mij al op dat internet rekening beheer van LaSer Services een buitengewoon onbetrouwbaar karakter had. Zo klopte het creditcardmaximum niet met de pdf overzichten en werden verzoeken om het maandelijks openstaande bedrag te betalen nooit ingewilligd. Ook kan je zomaar meerdere keren het gehele openstaande bedrag aan LaSer Services betalen zonder dat de site tegenpruttelt.
Maar ik dacht; niet zeuren, de Visa GreenCard is immers gratis! (via OXXIO)
Maar nu is de beer los! Na een betaling aan LaSer Services van het uitstaande saldo (staat keihard geregistreerd op mijn bankafschrift) beweren zij niets ontvangen te hebben en blijft het openstaande bedrag al die tijd doodleuk rente trekken ten nadele van mij.
Er staat mij nu niets anders te doen dan LaSer Services als incassant te blokkeren en blijven vezoeken/klagen om correctie desnoods via de Kifid, het officiele klachteninstituut waaraan Laser zich ook heeft verbonden..
Re: LaSer Services
Geplaatst: 28 apr 2008 11:00
door martdehaan
vervallen
Re: LaSer Services
Geplaatst: 09 dec 2008 11:49
door Arnoud Brink
Ik heb zeer slechte ervaringen met Laser Services in Den Bosch. Na eerst al vele malen technische problemen te hebben ervaren (niet kloppende rekeningoverzichten, niet mogelijk in te loggen op de homepagina etc.) nu toch echt een groot probleem.
Er is fraude gepleegd op mijn creditcard, ruim 3.500 eur afgeschreven bij Walmart in de VS terwijl ik daar nooit geweest ben. Ik heb dit direct gemeld, na 2 (!) weken een fraude formulier ontvangen ingevuld en nu al 8 weken NIETS meer gehoord.
Vele keren gebeld met de helplijn, na gemiddeld 20 minuten krijg je iemand aan de lijn die beloofd dat je wordt terug gebeld, maar niets. Doorverbinden met de afdeling fraude kan niet, de afdeling fraude kun je ook niet zelf bellen. Je krijgt geen nieuwe credit card en je kan ook niet opzeggen tot jouw fraude zaak is afgehandeld. Het enige dat ze bij de klantenservice zeggen is dat dit wel 6 maanden kan duren (!!).
Vanwege je registratie in Tiel kun je ondertussen ook geen andere kaart aanvragen want je hebt al krediet.
Gelukkig heb ik mijn afschrijving geblokkeerd anders hadden ze waarschijnlijk ook nog het bedrag gewoon afgeschreven.
Laser en Greencard laten je dus gewoon maanden lang in complete onzekerheid zitten over zo'n grote fraude en je kunt HELEMAAL NIETS doen. Ondertussen zit je gewoon zonder credit card. Zodra ik de mogelijkheid heb zeg ik direct op!!
Re: LaSer Services
Geplaatst: 07 mar 2009 13:53
door flolodmer
Heb je ondertussen al gehoord van Laser cards?
ik wacht nu al meer dan een half jaar op een reactie en de fraudezaak (ook o.a. Walmart V.S.) is nog steeds "in onderzoek". Het gaat om duizenden euro's en die wil uiteraard graag terug.
Kan iemand me advies geven wat ik het beste kan doen?
Is er een financiele ombudsman?
Re: LaSer Services
Geplaatst: 07 mar 2009 16:42
door Stef Moes
Ook ik heb bijzonder slechte ervaringen met Laser Cards in Den Bosch. Het duurt maanden voordat je een reactie krijgt op je brieven en dan pas alleen na de nodige herinneringen. Overzichten krijg je niet, inloggen is ook onmogelijk. En de medewerkers aan de telefoon zijn onbeschoft en kunnen alleen dreigen met het BKR. Ik ben in ieder geval in totaal 700 euro i.v.m. fraude kwijt en krijg het ook van Laser Cards niet vergoed, omdat ik te laat zou zijn.
Laser Card stuurt geen rekeningoverzichten, laat je niet inloggen en laat je vervolgens een half jaar wachten voordat je antwoord krijgt. Niet zo gek dat je dan te laat bent.
Aan de telefoon heb ik begrepen (overzichten heb ik nog steeds niet!) dat er met mijn Laser Card 2 vliegtransacties hebben plaatsgevonden. Een binnenlandse vlucht in China en Italië.
Ik kom zelden in het buitenland, laat staan in China of Italië.
Mijn laatste brief is van 23 januari 2009, uiteraard heb ik daar nog geen antwoord van Laser Cards ontvangen. Ik heb het openstaande saldo geheel betaald en wil verder niets meer met Laser Cards te maken hebben. Nadat ik het totale bedrag had betaald kreeg ik nog een brief om het bedrag in maandelijkse termijnen te betalen!!
Mogelijkheid is om een klacht in te dienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening.
Re: LaSer Services
Geplaatst: 07 mar 2009 23:03
door Cesar
Kan iemand me advies geven wat ik het beste kan doen?
Is er een financiele ombudsman?
Ja die is er, het KiFiD.
Maar die doen geen donder.
En ik kan het weten.
Advies, laat dit soort instellingen links liggen.
Wanneer je dan toch een creditcard wil ga je maar naar je bank of Visa of i.d.
Geen Primeline, Lasercards enz.
Wanneer wordt de politiek wakker?
Re: LaSer Services
Geplaatst: 08 mar 2009 09:38
door flolodmer
Is het iemand gelukt om (evident) gefraudeerde bedragen terugbetaald te krijgen door Laser cards? Als het allemaal zo lang duurt, vrees ik dat van uitstel afstel komt.
Re: LaSer Services
Geplaatst: 09 mar 2009 19:54
door Cesar
Ja, ik heb een gedeelte reeds terug maar wacht nog op de rest.
Het is niet zo veel meer maar ze blijven van mijn centen af.
Momenteel is het al een paar weken geleden en ik geef ze nog een week.
Daarna gaat er een aangetekend schrijven naar hun.
Tevens weer een kopie naar het KiFiD.
Wordt vervolgd.
Re: LaSer Services
Geplaatst: 12 mar 2009 19:17
door albertine
Primeline blijft ook in gebreke met het afmelden van de vordering bij de BKR. Na bijna 5 jaar staat een betaalde vordering nog steeds genoteerd . Wel als betaald, maar niet officieel afgemeld. Daar doen banken ( vooral nu ) erg moeilijk over! Wie kent dit ook????
Re: LaSer Services
Geplaatst: 12 mar 2009 22:08
door Cesar
Lees maar wat ik er over geschreven heb.
Tot zelfs na enkele malen zwart op wit bevestigd te hebben gekregen bleek bij overzetten van een hypotheek dat bij het BKR niets was afgemeld.
Er is wel door mij twee maal de informatie opgevraagd bij het BKR en de kosten heb ik al kunnen verhalen bij LaSeR.
En het KiFiD deed weer niks.
En het KiFiD doet nooit iets.
En het KiFiD wordt gesponserd door LaSeR.
Waarom schrijven ze beiden hun naam met hoofd en kleine letters?
Re: LaSer Services
Geplaatst: 12 mar 2009 23:13
door albertine
Bedankt voor jouw reactie, Cesar. Ik herinner me dat toen ik in 2004 over deze zaak belde met de BKR, er enige verwarring was. En wel over het feit dat er wel een melding van volledige betaling was, maar geen herstel code. ( H-codering) , maar dat zou niet nodig zijn. Nou ,daar denken de banken anders over! Of ze snappen het coderingssysteem niet.
Re: LaSer Services
Geplaatst: 21 mar 2009 19:35
door martdehaan
Bericht verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven te promoten of hierbij gebruik te maken van hyperlinks naar websites.
Re: LaSer Services
Geplaatst: 22 mar 2009 07:18
door Cesar
Het is nu 22 maart en nog steeds niets vernomen van die Toko uit den Bosch.
Zelfs het fatsoen om te reageren op een aangetekend schrijven hebben ze niet.
Ik wacht deze week nog af en dan start ik een rechtzaak.
Het wordt voor mij een principekwestie.
Re: LaSer Services
Geplaatst: 23 mar 2009 10:39
door theovanaltenburg
Helaas, er is niets tegen te doen. Blokkeren van een girorekening van laser service helpt dna wel voor deze girorekening, echter men komt dan de volgende maand met een andere girorekening. Ik heb er al die zo gekregen. Proces verbaal gemaakt bij de politie enopgestuurd kopie naar laser service helpen ook niets. Wij hebben toe besloten de oude girorekning van ons op te heffen en een nieuwe girorekening te openen.Dit houdt dan nu in, dat laser service geen geld meer kan afhalen, want de oude rekening is opgeheven. Kost wel veel soesah met alles apart nog te regelen met automatisvhe afschrijvingen.
ER WORDT TOAAL NIETS AANGEDAAN
Theo van Altenburg
reeds eerder dit vermeld op RADAR
Re: LaSer Services
Geplaatst: 23 mar 2009 12:03
door Guardian72
Theo,
is het niet handiger om aangifte tegen de bank te doen?
Zij 'faciliteren' namenlijk onrterechte afschrijvingen, en controleren dus niet of er machtigingen afgegeven zijn.
Beetje bezopen dat dit zo gaat.
Ik zou trouwens helemaal naar een andere bank gaan.. voorkomt dat ze je naam aan een andere giro rekening kunnen koppelen.
Re: LaSer Services
Geplaatst: 13 mei 2009 23:33
door flolodmer
Eindelijk, 9 maanden na de fraude op mijn creditcard, is het totale gefraudeerde bedrag teruggestort door Laser Services op mijn rekening.
Het heeft heel wat mailtjes, telefoontjes en brieven gekost, maar het is dus uiteindelijk wel gelukt. Het is mij onduidelijk waarom het zo lang heeft moeten duren
, het leek wel een ontmoedigingsbeleid, maar blijf dus volhouden als je in je recht staat.
Re: LaSer Services
Geplaatst: 14 mei 2009 09:23
door Guardian72
Heb je ook een tegemoetkoming gekregen voor alle kosten die jij hebt gemaakt?
Telefoon, porto, tijd en zo?
Re: LaSer Services
Geplaatst: 14 mei 2009 18:44
door flolodmer
nee, geen tegemoetkoming in de kosten, ook niet de rentederving die ik heb geleden. Eigenlijk zouden ze mij de rentetarieven moeten betalen, die ze zelf hun klanten in rekening brengen...
Re: LaSer Services
Geplaatst: 14 mei 2009 19:09
door Guardian72
Als er inderdaad sprake van fraude is - en van weinig vlot reageren - zou je daar rustig een brief aan kunnen wagen.
Zeker telefoon en porto..
Als jij niet fout zit, en hun wel, waarom zou jij dan voor die kosten op moeten draaien?
Re: LaSer Services
Geplaatst: 14 jul 2009 12:29
door sprokkeltje
ben hier ook al ruim 6 maanden mee bezig om wat helderheid te krijgen.
heb nu de 2e tegenrekening geblokkeerd, en wat zie ik 25-06-09
een afschrijving met weer een andere tegenrekening bedrag € xx.xx met als vermelding eenmalige afspraak.
ik heb dan ook niemand gesproken of een eenmalige afspraak gemaakt.
Ik snap er ook helemaal niets meer van, dat het nu toch wel duidelijk is dat primeline/laserservice/ lasernederland een stel oplichters zijn en maar gewoon door blijven gaan met deze praktijken.
ook hier op dit forum staan genoeg klachten over deze oplichters, even zo op
http://www.klachtenradar.nl. zoek maar eens op laserservice.
Slaapt de overheid nu het is toch duidelijk dat het hier om oplichting gaat.
Laserservice denkt dat ze zomaar toegang hebben tot de rekkening van iemand.
denk dat het tijd is om alle klachten te verzamelen en deze bij tros radar neer te leggen of bij officier van justitie ter inzage te leggen.
heb inmiddels ook gelezen dat er nog een aantal winkelketens aan mee doen.
O.A mediamarkt