Alternate k..... zaak
Geplaatst: 18 apr 2008 13:58
Ik heb op 17 maart j.l. een processor gekocht bij de firma alternate te ridderkerk voor € 299,00.
Nadat ik deze in mijn computer gezet had bleek deze niet te werken, de computer starten
naar het openen van een programma gelijk weer op.
Met oude processor geen probleem, kontakt opgenomen met alternate en deze processor
terug gebracht (binnen 4 dagen) en hebben deze processor getest, ik kreeg gelijk een nieuwe
processor.
Deze weer ingebouwd maar hetzelfde probleem, ben daarna nog 3x terug geweest met de rest
van de pc zodat ze dat allemaal konden testen.
Telkens was het volgens hun opgelost.
Op 17 april jl. weer terug geweest, en nu hebben ze het aan de balie getest en zaggen nu als ze
een programma opstarten wat het probleem was.
Hun dachten dat het aan het moederboord lag, de winkelier nieuw moederboord gepakt waar dezelfde chipset op zat als wat er in mijn computer zat, hetzelfde probleem met de processor.
Het personeel wat ons hielp was hier uiterst verbaast over zo iets hadden ze nog nooit meegemaakt
Na een maand verder en dik 7 uur in de winkel te hebben door gebracht erkende ze dit
probleem.
Na veel overleg met de Chef konden we een andere processor uit zoeken, maar hadden niets wat
beter was dan de oude processor dus konden we ons geld terug krijgen.
We kregen terug € 249,00 terwijl we zelf € 299,00 hebben betaald, ze betalen alleen de dagprijs terug.
Kan dit zomaar een product wat precies 1 maand bij hun was om te testen, dat ze zelf gezien hebben dat de processor niet werkt op dat moederbord (staat wel aangegeven op hun site)
om dan maar € 50,00 minder terug te geven omdat het de dag prijs is.
Nadat ik deze in mijn computer gezet had bleek deze niet te werken, de computer starten
naar het openen van een programma gelijk weer op.
Met oude processor geen probleem, kontakt opgenomen met alternate en deze processor
terug gebracht (binnen 4 dagen) en hebben deze processor getest, ik kreeg gelijk een nieuwe
processor.
Deze weer ingebouwd maar hetzelfde probleem, ben daarna nog 3x terug geweest met de rest
van de pc zodat ze dat allemaal konden testen.
Telkens was het volgens hun opgelost.
Op 17 april jl. weer terug geweest, en nu hebben ze het aan de balie getest en zaggen nu als ze
een programma opstarten wat het probleem was.
Hun dachten dat het aan het moederboord lag, de winkelier nieuw moederboord gepakt waar dezelfde chipset op zat als wat er in mijn computer zat, hetzelfde probleem met de processor.
Het personeel wat ons hielp was hier uiterst verbaast over zo iets hadden ze nog nooit meegemaakt
Na een maand verder en dik 7 uur in de winkel te hebben door gebracht erkende ze dit
probleem.
Na veel overleg met de Chef konden we een andere processor uit zoeken, maar hadden niets wat
beter was dan de oude processor dus konden we ons geld terug krijgen.
We kregen terug € 249,00 terwijl we zelf € 299,00 hebben betaald, ze betalen alleen de dagprijs terug.
Kan dit zomaar een product wat precies 1 maand bij hun was om te testen, dat ze zelf gezien hebben dat de processor niet werkt op dat moederbord (staat wel aangegeven op hun site)
om dan maar € 50,00 minder terug te geven omdat het de dag prijs is.