Schiphol parkeren bij Met & Co
Geplaatst: 19 apr 2008 20:26
Graag wil ik u waarschuwen voor het parkeren bij schiphol bij de firma Met & Co in Aalsmeer.
In begin maart 2008 heb ik contact met Met & Co gezocht met de vraag of ik onze auto in de periode van 24 april t/m 2 mei bij hun kon parkeren. In Oktober van 2007 hadden wij onze auto hier ook staan Het ging Toen best goed,al was er toen wij aankwamen geen busje met chauffeur om ons naar schiphol te brengen. Maar na een klein half uurtje wachten kwam er dan toch een chauffeur. Je kunt dus zeggen dat we een vaste klant waren.
Via de mail kregen wij de bevestiging met de letterlijke tekst: Uiteraard kunt u dan nog bij ons parkeren! Ik wil u dan verzoeken om bijgevoegd formulier in te vullen en aan mij te retourneren. Op dit formulier vraagt men o.a. gegevens van vertrektijd, aankomsttijd en vluchtnummers.
Ik neem dan toch aan dat er een overeenkomst is. Dus toen ik deze week mijn reisgegevens doormailde moest toch alles goed zijn denk je dan. DUS NIET. Ik kreeg een berichtje terug dat er geen plaats meer was. Ik heb toen gebeld en gevraagd hoe dat nu toch kan. Antwoord: We hadden uw verdere gegevens nog niet dus hebben we geen overeenkomst.
Maar als ik die toch nog niet heb, omdat ze pas een aantal dagen voor vertrek verstrekt worden, kan ik die toch ook niet doorgeven. Ik kon praten als brugman maar het maakte niks uit. Er is voor ons geen plaats meer.
Ik vertelde dat ik dit geen stijl vond en dat ze mijn inziens een overeenkomst met mij hadden. Zij zien dit echter totaal niet zo. Dus parkeren is er voor ons niet bij. Toen ik vertelde dat ik contact zou zoeken met Tros Radar kreeg ik als antwoord dat ze dit dreigen vonden. Ik zei hierop dat het geen dreiging was maar een belofte. Hun reactie: Dat maakt ons niets uit. We hebben aanvragen genoeg. Dus wil je parkeren bij Schiphol dan raad ik deze firma van harte af.
In begin maart 2008 heb ik contact met Met & Co gezocht met de vraag of ik onze auto in de periode van 24 april t/m 2 mei bij hun kon parkeren. In Oktober van 2007 hadden wij onze auto hier ook staan Het ging Toen best goed,al was er toen wij aankwamen geen busje met chauffeur om ons naar schiphol te brengen. Maar na een klein half uurtje wachten kwam er dan toch een chauffeur. Je kunt dus zeggen dat we een vaste klant waren.
Via de mail kregen wij de bevestiging met de letterlijke tekst: Uiteraard kunt u dan nog bij ons parkeren! Ik wil u dan verzoeken om bijgevoegd formulier in te vullen en aan mij te retourneren. Op dit formulier vraagt men o.a. gegevens van vertrektijd, aankomsttijd en vluchtnummers.
Ik neem dan toch aan dat er een overeenkomst is. Dus toen ik deze week mijn reisgegevens doormailde moest toch alles goed zijn denk je dan. DUS NIET. Ik kreeg een berichtje terug dat er geen plaats meer was. Ik heb toen gebeld en gevraagd hoe dat nu toch kan. Antwoord: We hadden uw verdere gegevens nog niet dus hebben we geen overeenkomst.
Maar als ik die toch nog niet heb, omdat ze pas een aantal dagen voor vertrek verstrekt worden, kan ik die toch ook niet doorgeven. Ik kon praten als brugman maar het maakte niks uit. Er is voor ons geen plaats meer.
Ik vertelde dat ik dit geen stijl vond en dat ze mijn inziens een overeenkomst met mij hadden. Zij zien dit echter totaal niet zo. Dus parkeren is er voor ons niet bij. Toen ik vertelde dat ik contact zou zoeken met Tros Radar kreeg ik als antwoord dat ze dit dreigen vonden. Ik zei hierop dat het geen dreiging was maar een belofte. Hun reactie: Dat maakt ons niets uit. We hebben aanvragen genoeg. Dus wil je parkeren bij Schiphol dan raad ik deze firma van harte af.