KPN met haar Digitenne.... (afrader!)
Alle zenders behalve de Nederlandse zijn geblokeerd.
Reden?
De apparatuur is verouderd (hardware en software versie). Aangeschaft via KPN in 2006.
Oplossing?
Nieuw apparaat
Word je overigens niet over geinformeerd, de bedoeling is dat je zelf belt zodra het probleem ontstaat.
Levertijd?
5 tot 7 werkdagen
Kosten?
10 minuten telefoon tegen 45 cent per minuut
Betaald abonnement van 6,95 per maand, waarvan nu dus 1 week wel betalen, maar niet gebruiken
Klacht indienen?
Niet mogelijk bij de heer die ik aan de telefoon had. Dat moest later maar, zei hij. Ik mocht blij zijn dat het apparaat vervangen wordt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN digitenne sluit je af
-
Re: KPN digitenne sluit je af
sjonge, zeur.....
Je krijgt een nieuw apparaat, kosteloos. Alleen wat kosten voor de helpdesk. gekocht in 2006 dus waarschijnlijk geen garantie meer.
Zou de KPN de werkelijke kosten in rekening brengen, zou je veel meer kwijt zijn.
Wel eens een computer laten repareren? Goede kans dat je die wel langer dan 7 dagen kwijt bent.
Je krijgt een nieuw apparaat, kosteloos. Alleen wat kosten voor de helpdesk. gekocht in 2006 dus waarschijnlijk geen garantie meer.
Zou de KPN de werkelijke kosten in rekening brengen, zou je veel meer kwijt zijn.
Wel eens een computer laten repareren? Goede kans dat je die wel langer dan 7 dagen kwijt bent.
Wegens de gekraakte beveiliging door Deze en andere Hackers is dit noodzakelijk en ze willen straks meer kanalen tegen aangepaste prijzen doorgeven....
Daarom is Uw aankoop uit die begin periode te vroeg geweest!
Het is echter niet verboden een gebruikte op Marktplaats of Speurders te kopen die goedkoper is....
Daarom is Uw aankoop uit die begin periode te vroeg geweest!
Het is echter niet verboden een gebruikte op Marktplaats of Speurders te kopen die goedkoper is....
Enkele weken later....
nog steeds geen nieuwe ontvanger.
Jaja, Calvino_Hobbes, er is achteraan gebeld en nog een keer, en nog een keer.
Ik vergeet zeker steeds op welk adres ik woon?
Of ligt het toch aan die KPN? Of aan PTT post? Oh nee, dat was afgestoten... misschien wel omdat ze ook geen pakketten konden afleveren.
Nogmaals: je wordt overgeleverd aan de goden, als je zaken doet met de KPN
nog steeds geen nieuwe ontvanger.
Jaja, Calvino_Hobbes, er is achteraan gebeld en nog een keer, en nog een keer.
Ik vergeet zeker steeds op welk adres ik woon?
Of ligt het toch aan die KPN? Of aan PTT post? Oh nee, dat was afgestoten... misschien wel omdat ze ook geen pakketten konden afleveren.
Nogmaals: je wordt overgeleverd aan de goden, als je zaken doet met de KPN