Afsluiten zonder enige reden Tele2
Geplaatst: 24 apr 2008 10:10
Ik heb een tele2 compleet pakket. Mijn partner belt veel, en maakt veel gebruik van internet vanwege zijn werk. Daardoor verbruiken wij veel. Dit is bij ook bekend en hier houden wij ook altijd rekening mee. Kortom er is geen achterstand van betalingen of wat dan ook.
PLOTS worden we afgesloten uit het niets. Wij bellen en wat geven ze als smoes. "U bent een hoogverbruiker want u verbruikt boven de €250,- dus dan word u afgesloten" Terwijl de nieuwe factuur nog niet eens onderweg was. Ik nakijken, en wat blijkt mijn verbruik zit op €230,- Dan krijg je als een rotsmoes te horen dat ik nog aan de btw moet denken.
Het word nog mooier..
Ik moet ook nog eens aansluitingskosten daarna betalen omdat ik boven de €250,- zit ( Let wel totale rekening + hun btw komt uit op €263,21) moet ik nog een € 540,- betalen. Hun sluiten mij zomaar af zonder enige betalingsachterstanden of wat dan ook,. Pure geldklopperij is dit! Als je dus een eigen bedrijf heb en je belt via tele2 boven de € 250,- dan ben je zwaar de pineut. Dit is te belachelijk voor woorden..
PLOTS worden we afgesloten uit het niets. Wij bellen en wat geven ze als smoes. "U bent een hoogverbruiker want u verbruikt boven de €250,- dus dan word u afgesloten" Terwijl de nieuwe factuur nog niet eens onderweg was. Ik nakijken, en wat blijkt mijn verbruik zit op €230,- Dan krijg je als een rotsmoes te horen dat ik nog aan de btw moet denken.
Het word nog mooier..
Ik moet ook nog eens aansluitingskosten daarna betalen omdat ik boven de €250,- zit ( Let wel totale rekening + hun btw komt uit op €263,21) moet ik nog een € 540,- betalen. Hun sluiten mij zomaar af zonder enige betalingsachterstanden of wat dan ook,. Pure geldklopperij is dit! Als je dus een eigen bedrijf heb en je belt via tele2 boven de € 250,- dan ben je zwaar de pineut. Dit is te belachelijk voor woorden..