ondeskundigheid bij casema
Geplaatst: 24 apr 2008 21:07
ik heb mijn buik echt vol van casema. wat een vreselijk log en onprofessioneel bedrijf!
per vandaag ben ik afgesloten van televisie, omdat ik niet betaald zou hebben vanaf januari. dit is dus niet waar, maar casema is te laf en te onprofessioneel om dit toe te geven. vandaag heb ik al drie keer met hen gebeld. iedere keer wordt er wat anders gezegd. die medewerkers hebben echt geen idee wat zij aan het doen zijn. van klantvriendelijkheid hebben zij nog nooit gehoord. ook wordt er gezegd dat de afsluiting is aangekondigd door middel van een brief. ik heb die brief echter nooit gekregen. en nu zitten we met de gebakken peren. het duurt ongeveer vier werkdagen!!! om de stekker er weer in te steken. nu vraag ik mij af, wat is er zo moeilijk aan het insteken van een stekker? dat dit enkele dagen moet duren. stelletje prutsers!
ik zeg nu ook mijn abonnement op en ga over naar een andere aanbieder. met zo'n onprofessioneel bedrijf als casema wil ik niets meer te maken hebben. kost alleen een hoop ergernis en daar pas ik voor.
per vandaag ben ik afgesloten van televisie, omdat ik niet betaald zou hebben vanaf januari. dit is dus niet waar, maar casema is te laf en te onprofessioneel om dit toe te geven. vandaag heb ik al drie keer met hen gebeld. iedere keer wordt er wat anders gezegd. die medewerkers hebben echt geen idee wat zij aan het doen zijn. van klantvriendelijkheid hebben zij nog nooit gehoord. ook wordt er gezegd dat de afsluiting is aangekondigd door middel van een brief. ik heb die brief echter nooit gekregen. en nu zitten we met de gebakken peren. het duurt ongeveer vier werkdagen!!! om de stekker er weer in te steken. nu vraag ik mij af, wat is er zo moeilijk aan het insteken van een stekker? dat dit enkele dagen moet duren. stelletje prutsers!
ik zeg nu ook mijn abonnement op en ga over naar een andere aanbieder. met zo'n onprofessioneel bedrijf als casema wil ik niets meer te maken hebben. kost alleen een hoop ergernis en daar pas ik voor.