Ik heb pas twee dakkapellen geplaats.
Wat is een normaal Garantie brief voor dakkapellen?
Een dakkapel bedrijf roep vrij snel “Ik heb in 10 jaar garantie perioden”. Dus maak je niet druk ik regel het wel, als er iets fout gaan. Maar tot nu had ik geen klachten en dus geen gespecificeerde “Garantie bewijs of brief” voor u.
Mijn vraag wat is een normaal goed uiteen gezette garantie document voor een dakkapel?
1. Wat moet er in genoteerd zijn?
2. Wat moet gedekt wordt qua tekst, materialen, en nazorg?
a. Constructie en bouw werk
b. Kunststof ramen, kozijnen, Keralit
c. Dubbel Glas HR ++
d. Lekkages
e. Perioden voor gratis herstel op klachten en de perioden met kosten die tegen over staan voor klant op herstelwerk?
(1ste jaar 100% gratis 2de jaar 90% gedekt en dus 10% van koste betalen aflopen en oplopen qua kosten 9de jaar 10% gedekt 90% van kosten betalen)
3. Als een bedrijf 10 jaar garantie roepen is alle kosten voor herstel aan de dakkapel op hun rekening?
Ik wil heel graag een document wat dan aangeboden mag wordt als een bindende contract met de bedrijf en klant wat alle onderwerpe dekken.
Bedankt alvast voor jullie hulp,
Gerhard
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie op een Dakkapellen. Wie kan mij helpen?
-
Re: Garantie op een Dakkapellen. Wie kan mij helpen?
Ik denk dat je het zult moeten doen met de faktuur en de algemene voorwaarden van de branche (indien daar naar verwezen wordt).
Je zou je af kunnen vragen waarom een bedrijf als de klus geklaard is en de prestatie geleverd nog geneigd zijn om een dergelijk document te ondertekenen?
Je zou je af kunnen vragen waarom een bedrijf als de klus geklaard is en de prestatie geleverd nog geneigd zijn om een dergelijk document te ondertekenen?