Medion
Geplaatst: 27 apr 2008 22:26
Een paar jaar terug heb ik een Medion scanner en muis gekocht, prima apparaten die het altijd doen,
Maar..., ik heb een nieuwe computer gekocht!, een goedkoop apparaat!, maar met Vista en een leuke, redelijk snelle processor, en deze kan redelijk met Vista overweg,
Dolblij alle randapparatuur van de oude computer op de nieuwe zetten en installeren, maar..., de Medion apparaten kan ik niet gebruiken!, er zijn geen drivers voor!, bij de Medionsite gekeken, maar geen Vista driver te krijgen!,
Dus een mail gestuurd naar medion, en de dag daarop het standaard antwoord dat ik de Medion site maar goed in de gaten moeten houden.., er kunnen wel eens nieuwe update's komen!,
Wanneer de oude XP computer weggaat, kan ik de Medion apparatuur zo het vuilnisvat in gooien!, i.v.m. geen drivers voor Vista!,
Zelden heb ik het zo meegemaakt als hier bij Medion!, diep triest om zo met de klanten om te gaan,
Moet ik alsnog een nieuwe muis én scanner aanschaffen!, alleen door het ontbreken van geschikte drivers!,
Pech!, maar dan geen Medion meer!,
Als mensen suggesties hebben voor deze drivers, mag ik het graag horen, alles is welkom,
Alvast bedankt, en vriendelijke groeten,
Ulbe.
Maar..., ik heb een nieuwe computer gekocht!, een goedkoop apparaat!, maar met Vista en een leuke, redelijk snelle processor, en deze kan redelijk met Vista overweg,
Dolblij alle randapparatuur van de oude computer op de nieuwe zetten en installeren, maar..., de Medion apparaten kan ik niet gebruiken!, er zijn geen drivers voor!, bij de Medionsite gekeken, maar geen Vista driver te krijgen!,
Dus een mail gestuurd naar medion, en de dag daarop het standaard antwoord dat ik de Medion site maar goed in de gaten moeten houden.., er kunnen wel eens nieuwe update's komen!,
Wanneer de oude XP computer weggaat, kan ik de Medion apparatuur zo het vuilnisvat in gooien!, i.v.m. geen drivers voor Vista!,
Zelden heb ik het zo meegemaakt als hier bij Medion!, diep triest om zo met de klanten om te gaan,
Moet ik alsnog een nieuwe muis én scanner aanschaffen!, alleen door het ontbreken van geschikte drivers!,
Pech!, maar dan geen Medion meer!,
Als mensen suggesties hebben voor deze drivers, mag ik het graag horen, alles is welkom,
Alvast bedankt, en vriendelijke groeten,
Ulbe.